Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Yskonijn
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Yskonijn

    Overvallers met Beverly 500 ontsnapt in "Opsporing Verzocht"

    De Beverly 500 blijkt te snel te zijn voor twee motoragenten. zie onderstaande link Home Hoe is het mogelijk dat een motorscooter met twee personen sneller is dan twee motoragenten? Hulde voor de Beverly of een blamage van de motormuizen?
  2. Yskonijn

    Suzuki Sixteen 150cc, testritje met een leenscooter

    Afgelopen donderdag kreeg ik een Suzuki Sixteen 150 mee tijdens de 6000km beurt van m'n B200. Hieronder een rij-impressie. Suzuki Sixteen 150cc Uiterlijk: Formaat is vrij klein, korte wielbasis met grote 16” wielen. De Sixteen is daardoor wel lekker wendbaar zonder stabiliteit op...
  3. Yskonijn

    Zaterdag naar Barendrecht?

    Motostore Barendrecht (achter IKEA) viert aanstaande zaterdag z'n *O* 1-jarig *O* bestaan en viert dat met een hapje, drankje en proefrijden enz. Ik ga daar om een uur of 12 maar eens kijken, maar misschien is het leuk om met een groep motorscooters binnen :] te rollen. Hopelijk tot ziens...
  4. Yskonijn

    Wat wordt het grote scooternieuws in 2009

    Zomaar wat ideeën, verzin er zelf ook maar wat bij: - Een Burgman met Hayabusa-blok, of denkt Yamaha aan een T-Ultramax (YZF-F1) en Honda wellicht een Silverwing-Fireblade? - Het hoeft allemaal niet sneller, een 250cc blok is ruim voldoende. - De onnavolgbare populariteit van...
  5. Yskonijn

    Waarvoor gebruik jij de motorscooter het meest?

    Zo te zien zijn er al aardig wat motorscooters op pad in Nederland (en ook daarbuiten). Zelf ben ik in een ver verleden begonnen met een motorfiets; de Honda CB400F, daarna kwam er een Suzuki GS 1000, toen nog een poosje een Yamaha XS 750 gehad en daarna een hele tijd alleen maar 4-wielers...
Terug
Bovenaan Onderaan