Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rob1987
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    cbr 600 f '98 start slecht maar loopt warm goed

    Hoi, Ik heb al zitten zoeken maar weet nou nog niet zeker wat het kan zijn dus hopelijk kan iemand mij helpen. Mijn Honda cbr 600f is koud steeds slechter gaan starten. Op moment is het zelfs zo erg dat ik hem na een paar keer aanduwen aan krijg. Ik start de accu liever niet leeg dus duw...
  2. R

    cbr 600f '98 choke werkt niet wanneer de motor koud is

    hallo zoals de titel al luid, Mijn trouwe honda wilt met een koude motor niet op choke blijven lopen. Ik kan wel starten maar dan reageert hij ook niet op choke. Gewoon wegrijden en tijdens het rijden geen probleem. Motor loopt nog altijd als een naaimachientje. Als de motor warm is pakt...
  3. R

    spiegels cbr 600 f3 (1 met kapot glas) gratis!

    hallo, Ik heb laatst mn spiegels vervangen omdat er bij 1 een scheur in het glas zat. Op de kapjes zitten ook wel een aantal krassen. Maar misschien heeft er iemand nog wat aan. Anders gaan ze aan het einde van de week de prullenbak in. Owja het is de rechterspiegel waar het glas van...
  4. R

    geluk maar toch ook pech

    vorige week scheurde het glas ineens van me spiegel, oke nou ja pech. Dus ik denk zet er maar 2 nieuwe op wel zo mooi. Denk ik net ff auto en motor wassen. Kijk ik is zo naar me voorspatbord. Ik dacht nog wat zit daar veel modder op ofzo. Ik nog is goed kijken is er een heel stuk...
  5. R

    iemand tips voor een andere uitlaat cbr 600f?

    hallo, Ik rijd al 2 jaar vol trots op mijn honda cbr 600f uit '98 rond. Hier en daar wel een keer rond gekeken voor wat anders. Maar ben nog veels te blij met deze. Ik was gelijk verkocht toen ik voor de eerste keer het geluid hoorde! Er zat toen en nu nog steeds een SPES (Special Power...
  6. R

    welke acculader kopen?

    mijn accu is nu 1 jaar oud en doet het nog goed, maar wil hem toch in conditie houden en een acculader aanschaffen. Mede omdat ik in de toekomst de motor af en toe 3 maanden stil moet laten staan ivb werk. Nou zag ik een leuk artikel in de promotor staan maar daar werd ik ook niet wijzer van...
  7. R

    linker zijkant kuip van voor tot achter honda cbr 600 f3 98'

    linker zijkant kuip van voor tot achter honda cbr 600 f3 98' de mijne heeft krassen... en linksachter zit een gat in... kleur zwart oranje grt rob
  8. R

    achterlicht honda cbr 600 F '98

    Hallo, Ik ben vrij nieuw in de motor wereld en er al helemaal weg van. Het is zelfs zo erg dat ik pas begin februari mag afrijden, maar dat de motor er al staat *D Van begin af aan was ik al helemaal weg van de honda cbr 600 en dit leek me ook een uitstekende motor om mee te beginnen. Na...
Terug
Bovenaan Onderaan