Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: KTM Nick
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. KTM Nick

    KTM 390 Adventure Akrapovic 2020

    Probeer het eerst even hier voordat ik hem op Markplaats zet, toch te koop omdat ik toch wel een zwaardere motor wil kopen. Deze machine is zeker niet langzaam, afgelopen augustus mee naar de Alpen geweest in een groep met 4 anderen, en kan je zeggen, ik kon vaker op hun wachten dan zij op mij...
  2. KTM Nick

    Foto's van Ducati Panigale tot Van Veen OCR1000

    Hey MF'ers, Nu klinkt het volgende als pure zelfpromotie, maar dat is het niet, ik zit geeneens meer in de 'motorwereld' om het zo maar te noemen. 10 jaar heb ik foto's gemaakt van de meest rare motoren en heb er van vele een selectie op mijn Flickr account geplaatst. Ik doe hier niets meer...
  3. KTM Nick

    Givi EA107 GR Zadeltas 35 liter, zgan, ook als schoudertas €40!

    Te koop voor een vriendenprijsje aan een MF'er. Givi EA107 GR, mooie zadeltas voor de motor, ook mooi om als gewone weekendtas te gebruiken. Inclusief de twee originele banden, schouderband en regenhoes. Enkele keer gebruikt. Nieuwprijs was €119, nu voor de helft!
  4. KTM Nick

    Hoog enduro spatbord op motor zonder

    Beste forummers, Voordat ik het wiel Opnieuw uit ga vinden... ik heb dadelijk een nieuwe KTM 390 Adventure, nu heeft een 790 Adventure R een hoog spatbord en ik vind dat veel mooier. Zo zie ik vaker Teneres, Adventures, Africa Rwins, noem het maar op met zulke spatborden. Dan zou je denken...
  5. KTM Nick

    KTM 950 SM 2007 Oranje €4400

    Te koop: Mijn KTM 950 SM uit 2007 in de kleur oranje. Hij komt te koop omdat er eind dit jaar een enorme motorreis aan zit te komen, en ik wil overstappen op een nieuwe KTM Adventure hiervoor. Ik ben de derde eigenaar, heb hem al 5 jaar en kocht hem met 28xxx km, hij staat nu op 47xxx km...
  6. KTM Nick

    Cobra Nemo automatisch kettingsmeer systeem VERKOCHT

    Deze zat op een Enduro die ik gekocht heb, daar heb ik weinig aan dus verkoop ik 'm. Dingen zijn €99 nieuw, deze heeft maar een enkel beugeltje en enkel slangetje dus te koop voor €50 inclusief verzenden of €40 bij ophalen hier in Utrecht. Ik heb dus niet de doos, boekjes oid erbij maar dat is...
  7. KTM Nick

    Koplampsticker, PRO-LINK sticker en spuitlak gezocht voor een Honda XL500R uit 1985

    Hoi forummers, Van het weekend dit pareltje gekocht. Hij is technisch af en alles is in orde, dus niks meer dan lekker rijden en dat was 'm. Ben hem wel een beetje mooier aan het maken qua details dus heb al twee ronde spiegels gekocht maar ben nog op zoek naar drie dingen: 1: Een spuitbus lak...
  8. KTM Nick

    KTM 390 Adventure

    Hey forummers, Jarenlang heb ik plezier gehad met mijn XT550 qua gewicht en vermogen, en hoopte dat er ooit, ooit, iets zou komen dat in de buurt zou komen qua funfactor en gewicht. Als fan van KTM, en kilometervreter hoopte ik dat destijds het gerucht van een kleine Adventure waar zou zijn. En...
  9. KTM Nick

    Glaszekering Kawasaki Z550GT

    Hoi allen! Tijdens het prutsen met mijn knipperlichtrelais maakte ik per ongeluk mijn hoofdzekering kapot. Nu heb ik er dus helaas geen extra omdat ik niet wist dat het zulke glaszekeringen waren. De hoofdzekering is 20A en is zo’n glazen buisje met formaat 6x24mm, nu heb ik al wat gezocht...
  10. KTM Nick

    Gratis af te halen: Topkoffer

    IS INMIDDELS AL AFGEHAALD Gratis af te halen, en ook alleen gratis af te halen, ga hem niet verzenden: Kappa topkoffer, met sleutel, bodemplaat om te bevestigen en het ding heeft zelfs een derde remlicht via een schuifcontact dat je aan kunt sluiten als je dit handig vindt. Hij is niet...
  11. KTM Nick

    Vervangen stekkers CDI Yamaha XTZ660 / MuZ Baghira

    Mijn MuZ Baghira (XTZ660) hield er op de autobahn mee op, na wat freubelen kwamen we er achter dat een van de stekkertjes in zo'n grote stekker zwaar gecorrodeerd was omdat dat ding bij een Baghira in de regen hangt. Weet iemand waar je zulke stekkers gewoon compleet nieuw kan kopen? Dan knip...
  12. KTM Nick

    Motorvakantie, originele demper monteren?

    Beste mensen, Volgende week vrijdag ga ik met mijn MuZ Baghira 10 dagen op vakantie, Nederland - Luxemburg - Frankrijk - Zwitserland - Italië - Oostenrijk - Duitsland - Nederland. Dat wordt een aardig ritje, maar ik heb nu dus een BSM Vampire met zelfgemaakte DB killer op de motor zitten...
  13. KTM Nick

    Lopend blok XT 550

    Heeft iemand een blok voor een XT 550 liggen? Hoeft niet perfect te zijn als het maar loopt.
  14. KTM Nick

    Achterspatbord tas voor Supermotard, waar?

    Ik zie vaak op foto's zo'n mooi plat driehoekig tasje voorbij komen dat achterop een Supermotard gemonteerd zit, niet zo'n hoge koffer of grote tas, maar net iets waar een slot of iets dergelijks in kan. Dit zit standaard op een DR-Z dacht ik, maar die zijn hoog en vierkant, ik zag ze weleens...
  15. KTM Nick

    Supertrapp 813-660

    asdf
  16. KTM Nick

    Lazy Cruise Control

    Nieuw in doos, Lazy Cruise Control. Was €95,- nieuw, mag weg voor €50. Had er twee gekocht, voor beide motoren 1, maar maak er maar op 1 gebruik van. Ophalen in Tiel, verzenden kan.
  17. KTM Nick

    Getuige val BMW bij Knp Oudenrijn A2 deze morgen

    Beste allen, Vanmorgen zag ik op de A2 voor mij bij knooppunt Oudenrijn in de buurt, vanaf Amsterdam een BMW ten val komen. Het was op het stuk A2 snelweg dat je voorbij dat winkelgedoe 'The Wall' bent, dan rij je zo'n tunnel door en dan het stukje weg daarna. Voor mij reed een BMW, ik...
  18. KTM Nick

    Leuk motortijdschrift: Motor Revue

    Beste dames en heren van het brikken en klassiekers topic. Ik heb misschien een gouden tip voor jullie. Kennen jullie het motortijdschrift Motor Revue? Dit is een motorblad die motoren van 70 jaar tot 70 uur oud behandelen, en vooral ook motoren die binnen bereik zijn zoals betaalbare...
  19. KTM Nick

    Zandona Corax Jacket + Kidney belt X7, zwart, M

    Te koop: Cross/race harnas/vest van het merk Zandona. Hele mooie afwerking, compleet instelbaar in de maat M. Ik ben zelf 1.80 en redelijk breed, het vest zit als gegoten. Je hebt elleboog, schouder, borst en rugprotectoren. Het fungeert tevens als back protector en kidney belt. Ik droeg...
  20. KTM Nick

    Büse Race Combi Supermoto (KTM Oranje) Z.G.A.N

    Te koop omdat ik het ding simpelweg niet draag: Büse Race Combi, jas los te ritsen van broek dus. KTM kleur oranje met zwarte en witte accenten, perfect voor op een KTM dus. Supermoto pak zonder 'bult' in de nek. Maar 1 keer gedragen op en neer naar Utrecht over de dijk. Kneesliders...
  21. KTM Nick

    Reparatie/Laswerk aan een titanium uitlaat

    Sinds de aanschaf van mijn KTM heeft het 'beugeltje' dat ervoor moet zorgen dat je voet niet tegen de uitlaat aan kan komen tegen de bocht van de uitlaat gezeten. Dit heeft ervoor gezorgd dat er een gat in het staal getrild is. Aangezien het een klein plekje was ben ik er mee naar een lasser...
  22. KTM Nick

    Suzuki GSX600F BJ:2006 KM:2285 €4000,-

    Dit is niet mijn motor, maar van mijn werkgever. Te koop omdat er dus nooit op gereden wordt: Suzuki GSX 600 F Bouwjaar: 2006 Kilometerstand: 2285 Prijs: €4000,- Vorig jaar zijn de voorvorkkeringen en olie vervangen door HK Suspension, tevens heeft hij een oliebeurtje gehad. Voor de...
  23. KTM Nick

    Mooie Honda Transalp xl600v (bj 1995) met givi kofferset

    Te koop voor een vriend van me dus niet mij mailen, maar contact opnemen via de Marktplaats advertentie (staat onderaan) Honda Transalp xl600v met 55.000 gelopen. In nette staat. Te koop aangeboden wegens aanschaf zwaardere motor. Honda transalp xl600v uit 1995 * Nieuwe voorband...
  24. KTM Nick

    MJK Leathers raceoverall 2009 Z.G.A.N

    Te koop: Een MJK Leathers raceoverall van nog geen jaar oud. Zo goed als nieuw, enige waar aan te zien is dat hij gebruikt is zijn de plekken op de knee sliders. Ik heb er 1 circuitdag mee gereden voor de rest heeft hij op zolder gelegen. Nieuwprijs was €1099,- vorig jaar. Mag nu weg voor een...
  25. KTM Nick

    Airoh Tyger S4 SuperMoto Supermotard helm. 2 vizieren!

    Te koop aangeboden: Een Airoh Tyger SuperMoto / SuperMotard helm met doos, zwart vizier, blank vizier en plaatjes om hem om te bouwen naar integraal. Met E keurmerk voor motor. Ik heb deze een tijd terug gekocht voor €140,- uit Duitsland, maar ik zoek toch een helm waar ik een bril in kan...
Terug
Bovenaan Onderaan