Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Slammerss
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Slammerss

    XJ600 diversion koffers

    Als iemand nog een leuke set koffers heeft liggen, zij + top dan hoor ik dat graag. Ik heb momenteel al een topkoffer, maar zou toch ook graag zijkoffers hebben. Compleet inclusief rek.
  2. Slammerss

    Yamaha YZF750R 1995 42.000km

    Deze motor er bij gekocht voor woon- werkverkeer, maar ik wil toch liever een wat praktischere tourmotor met koffer oid. De motor is starten en lopen. Schakelt en remt goed. Een aantal dingen die er onlangs aan gebeurd zijn: - Nieuwe olie - Nieuwe koelvloeistof - Nieuwe remolie voor- en achter...
  3. Slammerss

    YZF750 valt uit bij warme motor

    De motor loopt goed en trekt netjes door in alle toeren, maar zodra hij na een kwartiertje rijden op temperatuur komt valt hij uit bij het stoplicht. Dat voel je ook al aankomen, want hij gaat dan stotterend door de toeren heen bij het optrekken. Na een tijdje starten slaat hij dan weer aan en...
  4. Slammerss

    Startmotor gaat niet rond en zo wel, met een knal

    Heb mijn motor gisteren rijdend weggezet, maar zojuist wilde ik hem starten en bij het starten ging alles even rond maar het eindigde met een knal. Daarna weinig leven meer in gekregen zoals te horen op dit filmpje: Je hoort het niet goed op het einde, maar toen hij daar weer even rondging...
  5. Slammerss

    Extra budget motor gezocht (omg. Den Bosch)

    Ik zoek een extra motor voor woon- werkverkeer. Heb niet veel eisen zolang alles maar werkt, onderhouden en veilig is. Graag in de omgeving Den Bosch. Een sportiever model heeft wel de voorkeur. Heb je iets leuks staan, stuur me even een berichtje met foto's en info. Budget max. 750 euro.
  6. Slammerss

    Raad het kontje

    Voor mijn project ben ik op zoek naar het volgende kontje: Ik heb al heel wat afgespeurd en ook de blog van bovenstaande motor, maar daar staat vrij weinig informatie in. Kom genoeg bolle kontjes tegen, maar die zijn het steeds nét niet. Welke kenner ziet het meteen?
  7. Slammerss

    Kontje R6 2006/2007

    Voor een project ben ik op zoek naar een kontje van een R6 van het bouwjaar 2006 of 2007. De kleur maakt niet uit en beschadigingen ook niet echt. Als er maar geen stukken uit zijn of helemaal afgebroken. Als iemand een volledige achterkant heeft, dus ook met het achterlicht seat cover en...
  8. Slammerss

    FZR600 (ont) koppelt niet

    Ik heb een probleem met mijn fzr600; hij blijft ontkoppelt. Al zet ik hem in zijn 1 en laat het koppelingshendel opkomen dan blijft het wiel stil staan en de motor valt ook niet uit. Wat kan dit zijn?
  9. Slammerss

    koelvloeistof mengen

    Gisteren zag ik dat mijn kvs reservoir onder low zat. Ik heb er een scheutje rode kvs bij gedaan, maar kan dit eigenlijk kwaad? Eerst zat er blauw in. Ik kom verschillende meningen tegen als ik Google.
  10. Slammerss

    Geen stroom SV650, dynamo?

    Pas had ik mijn motor de garage uit gereden en toen ik aangekleed was en weg wou gaan had ik geen stroom meer. Gaan lampjes tuuter of niets, helemaal dood. Toen ik de accu bekeek was die goor en de + pool hing half los dus het leek me tijd om die te vervangen. Dat gedaan en de motor deed het...
  11. Slammerss

    Koppeling grijpt niet aan

    Vanmorgen nog een klein stukje op en neer gereden zonder problemen, maar nu wou ik net wegrijden, maar mijn koppeling grijpt niet aan? De koppelingshendel gaat wel zwaar, maar al staat de motor uit, dan gaat in z'n 1 zetten al lastig. En lopen met koppeling in gaat ook niet. Heb pas de olie...
  12. Slammerss

    Zelf afstellen SV650, hoe?

    Mijn SV650 loopt niet lekker na het ontgrenzen, hij trekt, uiteraard, wel harder op, maar het gaat tot de 140 eigenlijk maar echt soepel en daarna is het al minder en harder dan 175 zit er eigenlijk niet in. -O- Een Thundercat op 25kw houdt me dan ook aardig bij. Af laten stellen bij een...
  13. Slammerss

    V-Strom DL650 2009 5400km

    Mijn vader verkoopt zijn V-strom, omdat hij op zoek is naar iets anders. De motor is alleen gebruikt met mooi weer en heeft dan ook een lage km-stand van 5400 km. De motor is schadevrij. Verder zit er op een: - Middenbok - Topkoffer Voor overige vragen en/of biedingen kan...
  14. Slammerss

    SV650 ontgrenzen

    Kan geen antwoord op mijn vraag vinden met google & de zoek functie, maar is het nodig om een SV650 af te stellen nadat je de 25kw begrenzing in de carbs er hebt uitgehaald?
  15. Slammerss

    Inbouwverklaring 25kw

    Ik heb mijn motor 2,5 week weggebracht om 25kw op kenteken te laten zetten, maar heb er nog steeds niets van gehoord. Technisch is hij al klaar toen ik belde vorige week, maar hij had nog geen inbouwverklaring gehad. Hebben andere mensen hier ervaring mee bij een Suzuki? En wie geeft die...
  16. Slammerss

    over een half uur afrijden

    Ja toch maar even een topic openen als ik hier toch weg zit te schrale. 11.40 is het zover dan moet ik afrijden voor av. zit nu bij cbr mijn tijd uit te zitten..
  17. Slammerss

    Suzuki GSX-F 750 2004

    Hier de motor aangeboden van mijn vader, omdat hij toch een sportievere motor wil en wel weer is iets anders wil. Geen krassen of valschade. Hij is uit 2004 en heeft 87xx km erop staan. Staat dus ook nog op de orginele bandjes. Heeft altijd droog in de schuur gestaan...
  18. Slammerss

    Stickerset Motul, NGK enz

    Wie weet waar deze: sticker set te vinden is? Wel de witte. Easyparts snap ik zelf ook, maar die vraagt er 21 euro voor. En nou had ik een webshop die hem voor 7 euro had (http://www.gadgetsandgoodies.nl), maar die vraagt 8 euro voor een envelop post :+ Dus nu zoek ik hem voor die...
Terug
Bovenaan Onderaan