Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rhino2007
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Giant Loop Great Basin motortas, wit, +/- 60 liter

    Omdat hij niet meer past op/bij mijn huidige motor en gebruik, bied ik deze nog in nette staat zijnde motortas aan. Haast onverwoestbaar en zonder allerlei tierelantijntjes die kapot kunnen gaan, waterdicht en geschikt voor vrijwel alle vormen van reizen. Inclusief waterdichte binnentassen en...
  2. R

    VERKOCHT: Heftafel HBM 200 zgan 450 kg

    Heftafel is ‘over’ en eniet/nauwelijks gebruikt, motor heeft er eigenlijk alleen op gestaan. Vraagprijs € 450, is onderhandelbaar maar wel realistisch, gaat dus niet voor 5 tientjes weg. Zelf ophalen of bezorging tegen onkosten, binnen +/- 50 km van R’dam.
  3. R

    Pivot Pegz allroad voetsteunen Suzuki DL Vstrom

    Setje Pivot Pegz allroad voetsteunen, deze kunnen ongeveer 20 graden meedraaien met de stand van je voeten. Nieuwprijs nog steeds € 170. Aan deze set is zeker niet af te zien dat ze gebruikt zijn, dat komt ook wel door de robuuste bouw en het materiaal, RVS. Set komt incl. de kunststof kapjes...
  4. R

    Yamaha XTZ 750 Super Tenere, geheel opgeknapt

    Nu de afronding van ons project daar is, mag deze Super Tenere een nieuwe eigenaar gaan bedienen, iemand die hem hopelijk gaat gebruiken waar hij voor gemaakt is. Deze XTZ hebben we geheel gedemonteerd en eigenlijk is alles onder handen genomen. Alleen het blok is niet open geweest, dat liep...
  5. R

    Yamaha FJ1200, voor de liefhebber, als project, pekelfiets, 500-euro-challenge, wat dan ook

    Ik plaats deze advertentie voor een maatje. Betreft een zwarte Yamaha FJ1200, bouwjaar 1992, 80.000 km gelopen, enige is dat de oliekeerring van de koppelingsslave vervangen moet worden (€ 24,50 en wat arbeidstijd). Alles erop en eraan, hoge ruit, 3-delige kofferset, vloeistoffen vervangen...
  6. R

    Set Heidenau K60 Scout 110/80/19 150/70/17

    2x genoemde set te koop, kan nog zeker wat kilometers mee, ik gok dat ze 1/4 a 1/3 van de levensduur er op hebben zitten. Dus ideaal voor degene die deze set eens wil uitproberen. Gaan weg omdat onze fietsen teruggaan naar wegbanden, voor het allroadwerk hebben we andere machines gekocht.
  7. R

    Vstrom dl650 Black Rhino

    Omdat ik wil proberen mijn droommotor te kopen wil ik via deze weg kijken of er iemand geinteresseerd is in mijn huidige motor. Betreft een Suzuki DL650 Vstrom in de Black Rhino uitvoering van eind 2007, km-stand rond de 25000, ABS, altijd met veel liefde onderhouden, zojuist 24000-beurt...
  8. R

    Rhino2007

    Zal mij even netjes voorstellen. Ik ben Xavier, kijk al geruime tijd mee op dit forum en heb nu maar eens besloten me te registeren. Tja, wat verder...... ik rijd op een Suzuki Vstrom 650, black rhino, en nu iets meer dan een jaar het felbegeerde papiertje. Met name gaan motorrijden omdat ik de...
Terug
Bovenaan Onderaan