Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: janwatje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. janwatje

    Big Spoke wheels monteren op Honda

    Ik zou graag Big Spoke Wheels willen monteren op mijn Honda VTX 1800 N. Wie weet of dit mogelijk is? De originele wielen zitten op de motor: Banden voor, 150/80-17 Banden achter, 180/70-16 Zo ja wie weet een adres in de omgeving Twente/oosten van het land.
  2. janwatje

    Loud Pipes Save Lives

    Op 15 augustus is er een toertocht in Ommen, Loud Pipes Save Lives. Inschrijven kan nog steeds. Ook al staat op de site dat dit op 31 juli eindigde. Zijn er nog bikers van MF die hier aan deel nemen?
  3. janwatje

    Led knipperlichten op USA import

    Ik wil op mijn VTX led knipperlichten zetten. Ben al flink aan het lezen geweest op het forum maar kan helaas nog geen antwoord vinden op al mijn vragen. De knipperlichten branden aan de voorkant nu continu zacht. De vragen: 1. Als ik het juist heb moet ik de relais vervangen. Los ik...
  4. janwatje

    Honda VTX rijders

    Ben zeer benieuwd naar het aantal VTX rijders binnen MF. Rijd zelf een VTX 1800 N met flink wat chroom en Vance & Hines Big Shots.
  5. janwatje

    Accu plotseling leeg

    Heb dinsdagavond de koplamp van mijn motor geopend om te kijken of er voldoende ruimte was om Xenon in te bouwen. Heb alleen maar gekeken naar de ruimte. Daarna de koplamp ook weer dicht gemaakt. Woensdagmorgen xenon gaan kopen. Echter op de terugweg, na pakweg 30 km, begon de kilometerstand...
  6. janwatje

    VTX 1800 N Vance & Hines BIG SHOTS

    Heb gisteren Vance & Hance BIG SHOTS laten monteren onder mij VTX 1800 N Het geluid is echt fantastisch. Stationair is het geluid lekker rauw, soms een lekkere plof er tussendoor. De pipes staan ook mooi, zijn wat slanker dan de orginele uitlaten. Orginele uitlaten Vance & Hines BIG...
  7. janwatje

    Reflector verplicht bij keuring?

    Op maandag 16 februari gaat mijn Honda VTX 1800 N voor de keuring bij de RDW. Ik heb al flink gezocht op dit forum maar kan niet ontdekken of een losse reflector nu verplicht is of niet. Ook heb ik al gelezen dat een reflecterend achterlicht al voldoende is. Het achterlicht van mijn VTX...
  8. janwatje

    Even voorstellen .....

    Hallo, Ik ben Janwatje. Woonachtig in het oosten van het land, in de prachtige streek Twente. Hier woon ik samen met mijn vrouw en 3 kinderen. Rijd nu een Honda VTX 1800 N, mijn vorige was een GSX 750 F. Groeten Jan
  9. janwatje

    Chroom/rvs kentekenplaathouder voor VTX 1800

    Hallo, Ik ben op zoek naar een chroom/rvs kentekenplaathouder, een rechte. Voor op mijn VTX 1800 Neo. Wie weet waar ik deze online kan bestellen. Mag ook ergens in een winkel in de omgeving van Twente zijn. Heb er maar 1 kunnen vinden bij Kommer Motorparts is gewijzigd naar Kommer...
Terug
Bovenaan Onderaan