Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: eagle_eye
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. eagle_eye

    honda silverwing cx500gl

    Hoi ik te denken om deze motor te willen kopen, Zijn er nog speciale dingen waar ik op moet letten ?
  2. eagle_eye

    te koop een mooi project....

    hoi mede forum genoten, hierbij wil ik jullie mijn motor onder de aandacht brengen... Te koop: Dnepr K750 met zijspan ZONDER KENTEKEN
  3. eagle_eye

    netjes onderhoude triumph trophy 3 900cc uit 1995

    bij deze wil ik mijn trophy 900 cc uit 1995 tekoop aanbieden. de motor heeft vorig jaar groot onderhoud gehad, nieuwe kettingset, nieuw spruitstuk enz enz dit omdat ik graag een zijspan wil gaan rijden, en het goedkoper is om deze zo aan te schaffen als heel mijn motor daar op aan te...
  4. eagle_eye

    benzinekraan revisie set voor een triump trophy 900

    hoi allemaal, ik ben opzoek naar een revisie kit voor mijn benzine kraan van mijn triumph trophy900 uit 1995. kunnen jullie mij helpen????? welke webshop heeft dit spul of welke winkel in omgeving eindhoven verkoopt dit??? hoor graag van jullie
  5. eagle_eye

    leuke, netjes onderhoude KLE500 bj '98

    na een jaartje of 4 op deze fiets rond getuft te hebben heb ik besloten een andere motor te kopen... maar je snapt het al.... de vrouw doet moeilijk -O- éérst moet deze verkocht... dán pas mag ik gaan kijken naar een andere..... :X O-) dus vandaar. beetje geschiedenis van de...
  6. eagle_eye

    jou bijna ongelukjes..

    een paar jaar geleden reed ik rustig (160km/p/u) met mijn motor over de snelweg (a270)en knalt zo mijn achterband kapot. gelukkig reed ik op de rechter rijbaan, en kon de motor dus rustig laten uit rollen en zo de vluchtstrook op. ik moet zeggen dat ik heel blij was dat ik een motor broek...
  7. eagle_eye

    new guy!

    hallo, ik ben robbie, en lees al een tijdje mee op het forum. ik vond het tijd worden dat ook ik mezelf maar eens aan zou melden.. dus bij deze :P ik rijdt een kauwzakie kle500.
Terug
Bovenaan Onderaan