Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Road365
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Road365

    Deze oude dame stelt zich voor...

    Hallo Allemaal, Mijn naam is "Blue Gulf" en wil me graag voorstellen op dit forum aan mijn rijdende vrienden en vriendinnen. Ik ben een Suzuki VS700 van 33 jaar oud en heb een turbulent leven achter de rug, waarbij ik niet altijd tot mijn recht ben gekomen. De eerste jaren heeft mijn baasje...
  2. Road365

    Oliefilter Suzuki intruder VS 700GLE /H

    Hoi allemaal, Na een aantal jaar niet gereden te hebben, toch weer een motor aangeschaft. Zal me later even opnieuw voorstellen met een foto van de aanwinst. Nu wil ik de olie van mijn intruder VS 700GLE /H vervangen, maar kan nergens vinden welk oliefilter ik zou moeten kopen. Motor is...
  3. Road365

    Ervaring Suzuki dealer van Sommeren Afferden

    Hallo, Wie heeft er goede of slechte ervaringen met Suzuki dealer van Sommeren in Afferden. Ik heb een mooie Suzuki GSX-R750 zien staan, maar wil even weten of dit een goede dealer is. Ik begrijp dat het persoons afhankelijk is, maar wil gewoon even een gevoel krijgen. En te voorkomen dat...
  4. Road365

    Welke verzekering

    Allen, Ik kom veel topics tegen over het verzekeren van de motor. Ik wil mijn motor beperk casco verzekeren, zodat er ook bij diefstal uitgekeerd wordt. Helaas is het in deze wereld noodzakelijk om tegen diefstal te verzekeren. Of je moet bulken van het geld, wat bij mij dus niet het geval is...
  5. Road365

    CBR 600 F 2007 tikkend geluid

    Allen, Ik heb sinds kort een licht tikkend geluid in de motor. Heb overal zitten luisteren met schroevendraaien tegen blok, maar kan niet achterhalen waar het vandaan komt. Zodra ik redelijk wat gas geef (3000 toeren) hoor ik het niet echt meer. Bij koude motor is het niet te horen, maar...
  6. Road365

    Wie rijdt er nog? /pekel pic's

    Allen, Ik ben even benieuwd wie er met deze temperaturen nog steeds op uit trekt met zijn motor. Nog mooier zou het zijn als je dat kan onderbouwen met een leuke pekel pic van je motor of taferelen die je onderweg tegenkomt. Zelf zou ik nu absoluut niet gaan rijden, vanwege de lage...
  7. Road365

    Stallen en accu uit de motor

    Hallo, De winter zit eraan te komen en nu gaat mijn CBR 600F6 de stalling in. Mijn vraag is nu of je de accu beter in de motor kan laten zitten en een druppellader erop of de accu eruit halen en deze lekker binnen aan de druppellader te leggen. Wat ik vooral wil weten of het kwaad kan als...
  8. Road365

    KNMV verzekering

    Hallo, Ik wil een all-risk verzekering afsluiten voor mijn motor die een waarde heeft van minder dan 15000 euro. Nu staat op de site dat een ART4 slot dan voldoende is en dat de motor niet binnen gestald hoeft te zijn op je woonadres. Mijn vraag is of een ART4 schijfremslot dan voldoende...
  9. Road365

    CBR 600 F3, 1995, 37700

    Mooie CBR 600 F3 te koop - nieuwe tandwielen en kettingset - banden in goede staat - geen schade gehad - geen krassen of beschadigingen van lak - motor is in goede conditie - geen regen gezien - KM stand: 37700 (wordt nog mee gereden) - extra: - smokey kuipruitje -...
  10. Road365

    Dakkoffer auto begeeft het op A12

    Nou wat ik zojuist heb meegemaakt: Rij ik met een gangetje van 130 op de A12, begeeft de dakkoffer van een auto die voor me rijdt het. Deze verliest een kinderwagen, zakken en allerlei rotzooi. Ik kan je vertellen dat het absoluut niet tof is als je met die snelheid van alles op je af ziet...
  11. Road365

    Hik in eerste versnelling bij CBR 600 F3

    Allen, Sinds kort heb ik onderstaand probleem met mijn CBR: Bij het optrekken in de eerste versnelling is er af en toe een hik in vermogen/ benzine toevoer. Ik trek op en dan duikt de motor even, omdat er zo lijkt het even geen benzine is. Het vreemde is dat dit maar af en toe optreed...
  12. Road365

    Boutenset CBR 600 F3

    Hi, Ben wat aan het sleutelen aan de CBR en wil graag mijn bouten van de kappenset vervangen. Zien er door de jaren heen niet meer zo best uit en zijn aan vervanging toe. Iemand dus een adres of webwinkel waar je deze boutenset kan bestellen? CBR 600 F3 '95 Alvast bedankt
  13. Road365

    Aanhaalmoment achteras CBR 600 F3

    Hallo, Weet iemand toevallig wat het aanhaalmoment is voor de achteras van een CBR 600 F3. Moet namelijk mijn ketting iets strakker zetten en wil alles weer juist vast zetten :Y . Michael
  14. Road365

    Hard rijden hard bestraffen of oogluikend toestaan

    In de telegraaf van vandaag staat weer een stukje dat twee motorrijders zijn gepakt met snelheden van rond de 205 waar je 80 mag. Het volkje nederland gaat er dan al snel weer overheen van....jaahhhh maar dat mag niet...stelletje halve zolen. Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland...
  15. Road365

    CBR 600 F3 ratel

    Allen, Mijn CBR 600 maakt bij lage toeren 3000 a 4000 bij het aangrijpen van het gas een soort ratel geluid ;( . Lijkt op een kapot lager. Bij stationair lopen hoor je niets en bij meer gas is het ook weg. Ikzelf dacht aan de nokkenas ketting, maar dan zou ik dit geluid volgens mij ook bij...
  16. Road365

    Onverwacht bezoek

    Ben ik afgelopen zondag lekker aan het toeren krijg ik plotseling bezoek van een wesp :? in mijn helm. Ik kan je vertellen dat dat niet super is en helemaal niet als je dan ook nog gestoken wordt. Bij het eerstvolgende stoplicht zaten automobilisten me dan ook raar aan te gapen. Ik weet dat...
  17. Road365

    CBR 600 rijder omgeving Ede

    Dag Allemaal, Sinds kort in het bezit van rijbewijs *O* en motor *O* (CBR 600). Ik wil iedereen dan ook een :P prettig :P en :] veilig :] motorseizoen toewensen en misschien komen we elkaar eens tegen. Michael
  18. Road365

    Onderhoud motor omgeving Ede

    Allen, Zojuist het rijbewijs gehaald en een leuke CBR 600 F3 aangeschaft. Nu weet ik alleen niet waar ik mijn motor het beste in onderhoudt kan doen. Het moet betaalbaar zijn, maar de kwaliteit, service en de veiligheid van de reparaties zijn natuurlijk belangrijker. Michael
  19. Road365

    Ervaring met w van os motoren in veenendaal

    Hallo, Ik wil mijn motor voor een onderhoudsbeurt wegbrengen en nu vroeg ik me af of er iemand ervaring heeft met W van Os in Veenendaal? Een goed alternatief tegen redelijke prijzen in omgeving van Veenendaal en Ede is ook zeer welkom! Hoor van jullie..... Michael
Terug
Bovenaan Onderaan