Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bananos
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Berik lederen combipak

    Weinig gedragen Berik 2-delig pak. Heeft 2 kleine beschadigingen welke met een beetje lederpoets bijna onzichtbaar zijn. Compleet met kneesliders Maat 52. Pak is te passen in Stellendam. Richtprijs €200,- of een goed bod. Inruil textiel is mogelijk. Met vriendelijke groet, Marijn
  2. B

    Enduro tbv ombouw tot scrambler

    Om de wintermaaanden mee door te komen en ik op zoek naar een (oud model) enduro, om deze om te bouwen tot scrambler. Uiterlijk is dus niet belangrijk, motorisch het liefste wel in orde. Mocht je iets hebben staan dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Marijn
  3. B

    Furygan motor jeans

    Goedemiddag, Bij deze bied ik mijn Furygan jeans te koop aan, aangezien ik er uitgegroeid ben! Het is een erg nette broek om te zien, de meeste mensen zullen niet zien dat het een motorbroek is die je aan hebt. Deze broek is maar een paar keer gedragen aangezien ik eigenlijk altijd mijn...
  4. B

    Gaerne supermotard laarzen maat 44

    Te koop aangeboden, zo goed als nieuwe Gaerne supermoto laarzen in maat 44. Details van de Gaerne crosslaarzen supermotard: Geproduceerd in stevig leer en kunststof Binnenzijde voorzien van microvezel Meer bewegingsvrijheid door het pivot systeem Lichtgewicht aluminium verstelbare...
  5. B

    Furygan heren jeans

    Goedemiddag, Bij deze bied ik mijn Furygan jeans te koop aan, aangezien ik er uitgegroeid ben! Het is een erg nette broek om te zien, de meeste mensen zullen niet zien dat het een motorbroek is die je aan hebt. Deze broek heb ik ongeveer een half jaar geleden aangeschaft en maar een paar...
  6. B

    Supermotard ombouw set Honda XR600

    VERKOCHT Goedemorgen, Bij deze verkoop ik de volgende onderdelen, waarmee je een Honda XR600 om kan bouwen naar een supermotard uitvoering. Het gaat om de volgende onderdelen: -Honda CR500 USD voorvork, gereviseerd, kroonstuk aangepast voor XR600, met adapter voor onderstaande klauw...
  7. B

    Van welke motor komt deze remschijf?!

    Ik ben op zoek naar het merk+type motor waar deze remschijf vanaf komt: 1e foto is op een sm wiel van mij, 2e foto is van verkoper waar ik m van gekocht heb. Alvast bedankt, Groeten Marijn :)
Terug
Bovenaan Onderaan