Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: WimD1145
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. WimD1145

    Led installatie Givi V35 koffers

    Voor mij Integra heb ik 2de-hands een setje Givi V35 koffers gescoord. Dit omdat ik na een x-max toch wel verwend was als het om kofferinhoud gaat. Maar ook omdat de achterkant van een integra wat meer vlees kan gebruiken. zoiets Rekje via RAD en huppakee Zie je de rode...
  2. WimD1145

    setje Michelin banden

    1x achterband 140/70 14 Michelin city grip - gloedjenieuw 1x voorband 120/40 15 Michelin city grip - zogoedalsgloedjenieuw Aangekocht in maart dit jaar voor m'n x-max 250. Wegens aankoop van nieuwe motor heeft de voorband er maar een klein halfjaar op gelegen. De voorband is niet gebuikt...
  3. WimD1145

    uitlaat xmax 250 2009

    Ben dus op zoek naar een uitlaat Liefst budgetoplossing Origineel, aftermarket, home made.
  4. WimD1145

    Wie heeft dit ooit meegemaakt: ophangingspunt afgebroken

    Zoals de titel al deed vermoeden: wie heeft ooit al eens een ophangingspunt zien afbreken. |( Gisterenmorgen, zoals normaal op weg naar m'n opleiding :] , voelde ik plots een verandering in rijgedrag en andere trillingen dan normaal. Wat bleek, het onderste ophangpunt aan het carter...
  5. WimD1145

    Jethelm kiezen

    Hallo, sinds een tijdje ben ik op zoek naar een nieuwe jethelm met een zonnevizier. Ik heb al een kleine keuze gemaakt, nl: - Nolan N43 -Airoh Avenue of Airoh Jet 55-S -HJC IS-33 -Schuberth J1 (die waarschijnlijk afvalt wegens te duur) Ik heb een budget van 150€ / 200€ Heeft er...
  6. WimD1145

    Windscherm op Sym vs125

    Hallo, heeft er al ooit iemand een Givi windscherm gemonteerd op een vs125? Ik ben namelijk op zoek naar een mooi alternatief voor het scherm dat je bij Sym kan krijgen. Zijn er nog andere fabrikanten van windschermen? Wim
Terug
Bovenaan Onderaan