Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. eizenmeister

    Gezocht: Gs750 frame

    Hallo allen Voor een caferacerproject ben ik op zoek naar een frame van een gs750, er hoeft niet perse een kenteken op te zitten. Alvast bedankt Gerard
  2. eizenmeister

    apehanger

    Hallo keals Ik ben voor een kennis een vulcan 1500 aan het verherbouwen, en nu wil ik het stuur zelf maken. Het gaat om een apehanger, het stuur wordt gemaakt van chroom-molbydeen buis 30mm dia wanddikte 2 mm. In de hoeken komt inwendig een massief ronde as ter versteviging, eea wordt dmv...
  3. eizenmeister

    Jesse James vs PJD vs OCC

    Afgelopen maandag werd op discovery channel een biker buildoff uitgezonden tussen Jesse james , Occ en Jr designs. Op zich wel verbazend want ikzelf heb die lui van occ nog nooit mee zien doen aan een bikerbuildoff. Bang om door de mand te vallen wellicht, want de motoren die hun bouwen...
  4. eizenmeister

    sterwielen gs 750

    zum verkaufen twee sterwielen dus, met een zeer goede voorband. komen van een gs750. T.e.a.b *O*
  5. eizenmeister

    top Pakkingset gs750 ed/esd 83/84

    Deze Pakkingset zat bij de gs750 uit 77 die ik kocht voor een project. Nu blijkt dat deze pakkingset voor een gs750 ED is, en dus niet op mijn motor past. Dus te koop TEAB , ruilen voor een gs750 pakkingset mag natuurlijk ook.
  6. eizenmeister

    ketting 530

    Hallo mensen, ik ben voor m'n verherbouwproject op zoek naar een 530 o ring ketting. Hoeft niet nieuw te zijn, tis enkel om te kijken of m'n konstruktie werkt. Mag overigens ook wel een afgeschreven ketting zijn. Gr. Gerard
  7. eizenmeister

    bredere achterband

    Hallo mensen Ik ben momenteel een oude gs aan het verherbouwen en daar heb ik een achterwiel ingemonteerd van een fzr1000 met een 170/60 vr18 achterband, en daar wil ik eigenlijk een zo breed mogelijke band op hebben. Nu staat het volgende op de velg: J 18 x mt 4.50 Weet iemand van jullie...
  8. eizenmeister

    gs750 verherbouw

    Hallo mensen Mijn naam is Gerard en ik ben inmiddels aangevangen aan m'n 2e gs750 verbouwing , 'k ben er ietwat verslaafd aan geraakt ben ik bang. M'n eerste gs veranderde in een soortement cafefighter, met andere wielen en een ander kontje. Nu heb ik een gs ( overigens gekocht van...
  9. eizenmeister

    welke motorolie

    Hallo mensen ik ben in het bezit van een gs750 uit 1977 nu is mijn vraag de volgende: Welke motorolie moet hierin? in het werkplaatshandboek staat dat er 20w/50 in moet maar op de vuldop van de motor staat sae 10w/40. wie kan mij hier duidelijkheid over verschaffen. alvast bedankt
Terug
Bovenaan Onderaan