Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Lady_Yce
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Lady_Yce

    Te Koop: Suzuki GSXR 750, 1994

    Bouwjaar 1994 nieuwe ketting + tandwielen Nieuwe remblokken achter Achterremschijf vervangen Heeft nog net geen 38000km gelopen nog in een mooie staat en heeft een sport demper met mooi geluid. Standaard pijp wordt meegeleverd. Vraagprijs is Euro 2450,- Ik plaats deze...
  2. Lady_Yce

    Diverse onderdelen incl banden

    zie Lady_Yce in "Ivm opruiming garage diverse onderdelen ..." en Elvira uit Nieuw-Vennep - Advertenties op Marktplaats.nl voor heel veel Yamaha onderdelen en meer oa kuipruitjes, accu, schokbreker, tank, banden, etc
  3. Lady_Yce

    Ivm opruiming garage diverse onderdelen incl banden

    Zoals de titel al zegt, garage is opgeruimd en nu moet er een hoop weg! Contact via topic, pb Lady_Yce en pb Sharkrider op marktplaats: Elvira uit Nieuw-Vennep - Advertenties op Marktplaats.nl Pirelli Dragon SuperCorsaPro SC2 achterband 180/55-17 2 sessies op Zandvoort gebruikt, zo...
  4. Lady_Yce

    Opzoek naar rijschool in Amsterdam

    Help! Ik ben opzoek naar een goede school om motorrijles te nemen. Ik heb wat onderzoek gedaan naar scholen in de omgeving en ik heb gekeken naar slagingspercentages, aantal afgenomen examens, locatie, etc etc. Vervolgens heb ik een selectie gemaakt van potentiële rijscholen. Maar ik ben...
  5. Lady_Yce

    Lady_Yce

    Hi! Nou even voorstellen: Lady_Yce aka Elvira 23 jaar momenteel opzoek naar een rijschool (zie 2de topic van moi -_-) voor het behalen van een motorrijbewijs. Ik wil al sinds mijn 16de, maar vond het toch handiger om eerst even een autorijbewijs te halen. Nu is het eindelijk tijd ^_^
Terug
Bovenaan Onderaan