Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Skiddy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Skiddy

    Rock ’n Roll Street Akersloot

    Rock ’n Roll Street Akersloot Vrijdag 26, zaterdag 27 en zondag 28 augustus wordt in Akersloot de 24e editie van het jaarlijkse Rock ´n Roll Street festival georganiseerd. Jaarlijks trekken duizenden liefhebbers naar het Wilhelminaplein in Akersloot om te genieten van dit swingende Rock &...
  2. Skiddy

    Rock 'n Roll Street Akersloot...! 28, 29 en 30 augustus 2015

    Beste motorliefhebbers (en autoliefhebber), Rock 'n Roll Street Akersloot 2015 staat weer voor de deur, 2013 was super en 2014 geweldig veel klassieke auto's maar ook veel klassieke, oldtimer en youngster motoren Weer is er Rock 'n Roll, gave auto's..... en... er komen steeds meer...
  3. Skiddy

    Triumph Tiger 800 hugger (met klein defect)

    Ik heb hier nog een hugger liggen, helaas met klein defect (verder in nette staat) Voor de handige Harry geen probleem om dit te repareren. Het stukje wat bij het montagepunt zit er nog bij. Het montagehoekje voor de rechterkant zit er ook bij. Doe een leuk bod, hoef er niet de hoofdprijs...
  4. Skiddy

    Honda cb750 f2 onderdelen opruiming! (een paar non Honda)

    Gents....! Ik heb nog wat en mn Honda cb750 f2 onderdelen liggen.. alles heeft wel wat of moet opgeknapt worden.. en hoeft de wereld niet te kosten. What you see is wat you get! bij voorkeur ophalen, zie je wat je koopt.. verzenden geen probleem. Wat ins en outs... Voorvork...
  5. Skiddy

    Honda cb750 controle unit

    Honda cb750 controle unit is nog erg mooi! Gepolijst en originele licht unit incl. bekabeling (redelijke staat) Plaatje met vensters schoon en netjes. €25,-
  6. Skiddy

    Honda cb750 K6 tank met dop en benzinekraan

    Honda cb750 K6 tank (kraan links) incl. dop en benzinekraan. buitenkant roestvrij en in de primer, heeft wat (lichte) deukjes. Binnenkant licht roestig en kan een tankcure gebruiken. Kraan incl. filter (deze zie 2e hands niet veel meer) Dop ligt er voor de foto los op, dop is zeer mooi...
  7. Skiddy

    ROCK & ROLL weekend AKERSLOOT 29-30-31 augustus 2014

    http://www.rockenrollstreet.nl/ Programma boekje 2014 http://issuu.com/witteblaadje/docs/witteblaadjewk34_rockroll_editie_20_22069915b7773c/20?e=0/9012129 Zondag ook motoren. Er is Rock 'n Roll, gave auto's..... maar er komen steeds minder motoren en nu lijkt het mij eens leuk als er...
  8. Skiddy

    TOMTOM rider 5 voor weinig!

    Een collega van mij heeft een Tom Tom Rider 5 te koop. (hij wil er zelf niet mee leuren, hij maakt nog wel een foto) Hij heeft besloten om voorlopig toch niet motor te gaan rijden (en zijn motor te verkopen), hierdoor heeft hij zijn TTR5 over. Apparaat heeft 1 keer op de motor gezeten en...
  9. Skiddy

    Rock 'n Roll Street Akersloot...! 30,31 aug en 1 sept

    Rock 'n Roll Street Akersloot is een driedaags festival met veel, heel veel muziek, nostalgie en traditie. Zondag 1 Sept, staat geheel in het teken van de oldtimers. Deze dag kan men vanaf 13.00 uur een groot aantal voertuigen uit vervlogen tijden bewonderen, zoals Cadillacs, Chevrolets en...
  10. Skiddy

    Wie kent deze streetfighter? (Honda cb750f2)

    Hoi straatvechters (in de goede zin van het woord) Wie van jullie kent deze streetfigter? ik heb namelijk de tank van deze op mijn Cafe Racer zitten en wil de kapjes in dezelfde kleur spuiten (zijn een stuk lichter en flet van kleur). Nu kan ik dit natuurlijk laten meten, maar een beetje...
  11. Skiddy

    Motori Morini Franco wat voor olie?

    Beste Tech vrienden, Ik stel deze vraag even uit naam van mijn buurman, hij kan prachtige huizen bouwen maar met computers heeft hij niks. Gezien hij met (vervroegd) pensioen is wil hij graag weer leven blazen in een Motori Morini Franco blokje. Nu valt dit eerder onder de categorie...
  12. Skiddy

    Remeigenschap/probleem Suzuki V-Strom DL1000

    Hallo, Nu staat de V-Strom al niet erg bekend om zijn remeigenschappen maar ik heb de volgende: Als de remblokken slijten zou het reservoir moeten voorzien van extra vloeistof in de leidingen en de remdruk nagenoeg hetzelfde moeten blijven. Mijn ervaring op de Strom is dat de hendel...
  13. Skiddy

    Brik als "pekelfiets"

    Waar beter dan hier kan ik deze vraag stellen...... Ik zit eraan te denken om een pekelfiets aan te schaffen. Dit zal een motor zijn die toch tussen de 25 en 30 leefjaren heeft... Wat zijn de problemen wat je met zo'n fiets in de winter kan tegen komen.. hierbij doel ik dan niet op de pekel...
  14. Skiddy

    Kinzo motorlift(je)

    Het stond al in mij eigen topic maar wil jullie dit niet onthouden....... Om het voorwiel van een motor los van de grond te krijgen loop ik altijd te emmeren..... (en ik bedoel dus geen wheelie :N ) Nu had ik een maatje van mij een een soort krik willen laten maken... maar nu liep ik in...
  15. Skiddy

    Raask Remhevel voor Honda CB750

    Goedendag, Heeft iemand een remhevel van Raask liggen voor een honda cb750f2 (of een gelijksoortige) Bvd!
  16. Skiddy

    Tank Honda CX500

    Ik heb nog een tank liggen voor een Honda CX500 Deze is met emblemen en benzinekraan. Slotje van de tank gaat met de "elke" Honda sleutel open... Tank heeft een klein deukje en is in redelijke staat. Gaat niet weg voor onder de €25,- (zadel is niet te koop!!)
  17. Skiddy

    Iemand enig idee waar dit chrome spatbord vanaf komt???

    Hoi! Heeft iemand enig idee waar dit spatbord vanaf komt??? Het heeft een scharnierpunt... :? Bvd!!!
  18. Skiddy

    Wie weet wat voor een stuur hierop zit??

    Wie weet wat voor een stuur hierop zit?? Bvd Robert
  19. Skiddy

    Honda CB750 f2 nog geen café oladieeee!

    Hoi Brikken en klassieker nozums!! Mijn naam is Robert en heb onlangs een Honda CB750 f2 aangeschaft! Blijkbaar heb ik sleutelbloed in mij wat eruit wil. Gezien deze kriebel is begonnen met een brommer en wel de enige echte Kreidler... de bedoeling was om een kreidler terug te bouwen...
  20. Skiddy

    How to repair contactslot Honda CB's (750)

    Mijn contact slot begon kuren te vertonen en deed het op een gegeven moment zelfs niks meer. Na hotwire was duidelijk dat het aan het contact lag. Een vervanger komt al gauw op €45,- dus wie niet waagt ..... lukt het niet dan kan je altijd nog een vervanger kopen. Mijn speurtocht over het...
  21. Skiddy

    CB750 (f2) Guiliari race zadel, type volledig bekleed

    Hoi, Iemand nog ergens in een stoffig hoekje op zolder een Guiliari achtig zadel liggen? Het type met de afgeronde achterkant en volledig bekleed! Bedoeling is voor een Honda CB750 f2... maar mag ook ander type CB750 zijn Grt Robert
Terug
Bovenaan Onderaan