Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rem_Brand
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rem_Brand

    Aanrijding met Poolse automobilist die wegreed!

    Onderstaande is het relaas wat mij helaas is overkomen. Zaterdag 12 mei: Afgelopen zaterdag heeft een automobilist komende uit een uitrit mij geen voorrang verleent en ben ik frontaal op deze auto geklapt. Gelukkig kon ik door een spoed rem actie het grootste leed voor mijzelf besparen...
  2. Rem_Brand

    Het ZX6R topic deel 80. 2012, Wat zal Ivo dit jaar slopen!

    *O* Welkom in alweer het 80e deel van het ZX-6R topic. *O* onze topic-promotiedames: Heb jij een ZX-6R of ben je van plan een ZX-6R te kopen, dan kun je hier terecht met je vragen, opmerkingen en foto's. Kortom, je kan hier gewoon je ei kwijt :9 Wil je iets veranderd...
  3. Rem_Brand

    Kawasaki EX500 Olie lamp licht probleem met duo passagier

    Even een korte vraag hier op MF. Mijn Kawasaki EX500 heeft sinds een tijdje het probleem dat zodra er iemand achterop stapt het olie lampje oplicht. Ik had eerst het vermoeden dat dat misschien zou liggen aan de sludge in het blok maar na een blok clean en daarna verse olie + filter is het...
  4. Rem_Brand

    Het ZX6R Topic Deeltje 75 Bitburger in Lutzerath

    *O* Welkom in alweer het 75e deel van het ZX-6R topic. *O* onze topic-promotiedames: Heb jij een ZX-6R of ben je van plan een ZX-6R te kopen, dan kun je hier terecht met je vragen, opmerkingen en foto's. Kortom, je kan hier gewoon je ei kwijt :9 Wil je iets veranderd zien in de...
  5. Rem_Brand

    Het ZX6R Topic Deeltje 73 Tijd voor Lente BBQ meetings

    *O* Welkom in alweer het 73e deel van het ZX-6R topic. *O* onze topic-promotiedames: Heb jij een ZX-6R of ben je van plan een ZX-6R te kopen, dan kun je hier terecht met je vragen, opmerkingen en foto's. Kortom, je kan hier gewoon je ei kwijt :9 Wil je iets veranderd zien in de...
  6. Rem_Brand

    Het ZX6R Topic Deeltje 72 De lente voor de Deur

    *O* Welkom in alweer het 72e deel van het ZX-6R topic. *O* onze topic-promotiedames: Heb jij een ZX-6R of ben je van plan een ZX-6R te kopen, dan kun je hier terecht met je vragen, opmerkingen en foto's. Kortom, je kan hier gewoon je ei kwijt :9 Wil je iets veranderd zien in de...
  7. Rem_Brand

    Het ZX6R Topic Deeltje 71 Bijna weer Zomertijd

    *O* Welkom in alweer het 71e deel van het ZX-6R topic. *O* onze topic-promotiedames: Heb jij een ZX-6R of ben je van plan een ZX-6R te kopen, dan kun je hier terecht met je vragen, opmerkingen en foto's. Kortom, je kan hier gewoon je ei kwijt :9 Wil je iets veranderd zien in de...
  8. Rem_Brand

    ZX6R topic meet Eifel 2011 - Schöne Kurven in Deutschland

    ZX6R Topic meet Eifel 2011 - Schöne Kurven in Deutsland Luitjes, omdat 2011 nadert en een Eifelritje met het topic natuurlijk niet mag ontbreken. Wanneer: 2 t/m 5 juni 2011 (Hemelvaart weekend) Waar: Hotel Maas - Lutzerath Hoe: Op een ZX6R oud topic zx6r rijders zijn welkom op hun...
  9. Rem_Brand

    Het ZX6R topic deel 63: Motorrad fahren im Eifel

    *O* Welkom in alweer het 63e deel van het ZX-6R topic. *O* onze topic-promotiedames: Heb jij een ZX-6R of ben je van plan een ZX-6R te kopen, dan kun je hier terecht met je vragen, opmerkingen en foto's. Kortom, je kan hier gewoon je ei kwijt :9 Wil je iets veranderd zien in...
  10. Rem_Brand

    Hemelvaart 2010 ZX6R Topic Meet in de Eifel

    Hemelvaart 2010 ZX6R Topic Meet in de Eifel Waar: Lutzerath / Hotel-maas Wanneer: Donderdag 13 t/m zondag 16 mei Wie gaan er mee: - Rembrandvdb Betaald (topic starter) - YouriVLD Betaald (route organiser en tevens voorrijder) - Santanos Betaald - Barrysv Betaald -...
Terug
Bovenaan Onderaan