Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: X_er
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. X_er

    Honda Cb500 geen vonk

    Hey allen, Ben momenteel bezig met een cb500 ombouw naar caferacer / brat. Ik heb de hele kabelboom eruit gehaald en ben begonnen met een versimpelde versie. Het probleem is dat de bougies nu niet vonken, de startermotor draait wel goed rond. Hierbij de kabelboom zoals ik hem nu heb: Zie ik...
  2. X_er

    Uitlaatbochten Honda cbr 600 f2

    Heeft er iemand toevallig orginele (En niet verroeste) uitlaatbochten voor een cbr600F2?
  3. X_er

    Gezocht: Compleet honda nx 250 blok

    Ik ben dus op zoek naar een compleet honda nx 250 blok. hoeft niet de nieuwste te zijn, als het blokje maar loopt. het liefst ook een kabelboom erbij.
  4. X_er

    Hyperpro stuurdemper Cbr600f2/f3 €150

    hierbij tekoop mijn stuurdemper, kleine schaafplek op eindstukje.
  5. X_er

    Stunt cbr600 f2 / f3 in onderdelen

    Heb even de post rechtstreeks van stuntforum gekopieerd, gaat tevens ook om een ex-stunter. het blok met de carbs en luchtfilter zijn f2 de rest is f3. Hierbij zet ik mijn f3 tekoop in onderdelen. Onderdelen: tank met crappy deuk: €20 tank met diepe deuk, german stuntdays...
  6. X_er

    honda cbr 600 F2 blok COMPLEET

    Hierbij bied ik mijn trouwe f2 blokje aan ivm ombouw ander blok: -cbr 600 f2 blok +/- 17k km's -Handmatige NAKS -compleet luchtfilterhuis -f2 Carbs compleet -f3 radiator zonder lek -puike RVS uitlaat systeem -eventueel nog een ingekorte orginele demper en een minimale draadboom erbij...
  7. X_er

    Gezocht: Honda cbr600 F2 blok

    Ik zoek een oude honda f2 blok, de ophangpunten moeten nog goed zijn en het blokje moet ook geen kuren hebben, hoeveel kilometers het blokje heeft gelopen maakt niet uit. het liefst contact op mijn e-mail.
  8. X_er

    Honda cbr600F3 25KW op kenteken (vol vermogen, ex stuntbike)

    voor de duidelijkheid: het gaat hier om een ex-stunt motor. Hij staat dus weer te koop wegens financiële omstandigheden F3 loopt super, ratelt als hij koud is even handmatige spanner erin zetten en hij loopt helemaal 100. accu is leeg, word volgende week vervangen voor een nieuwe...
  9. X_er

    Honda cbr 600 F3 1997 (stuntbike) €1500

    Het is maar voor hele korte duur geweest (lees ongeveer 3 maanden) maar ik ben echt zoooo verkocht van de supermotards dat ik er 1 MOET hebben. Ik wou graag een DRZ en zonder geld kom je nergens :+ Hierbij zet ik dus mijn F3 te koop. Zo staat hij er nu bij: Staat 25 kw op...
  10. X_er

    Oneal piston cross laarzen maat us10/eur43

    Zgan Oneal piston cross laarzen, 2 keer mee gereden (straat) prijs: €100 excl verzend.
  11. X_er

    Canon EOS450D+Canon 50mm F1.8 + Tamron 18-200 F3.5-6.3 €500

    Hierbij verkoop ik mijn DSLR camera ivm aankoop motor. Ik vind het wel zonde om hem weg te doen maar later komt er een betere voor in de plaats! Heb er erg veel van genoten en het is een leuke camera om mee te beginnen. Het enigste wat mist, maar niet storend, is het plastic wat normaal voor...
  12. X_er

    Honda nx250 (special!)

    Voor de duidelijkheid!: het gaat hier om een stuntfiets, maar kan uiteraard ook voor woon/werk verkeer worden gebruikt. Na heel wat practice is het toch echt tijd om over te stappen naar een big bike. Vind het eigenlijk wel zonde om hem weg te doen , maar veel meer progress ga ik toch niet...
  13. X_er

    voorste Uitlaatbocht Honda nx250

    Ik ben op zoek naar een uitlaatbocht voor mijn honda nx250, dus de voorste bocht die je op je cilinder zet. heb je iets liggen of weet je waar ik deze kan verkrijgen (2e hands) dan hoor ik het graag!
  14. X_er

    Honda nx250 "SM" ombouw project

    Jawel, mijn motor periode zit er aan te komen! Vandaag heb ik de NX van Edskie overgenomen, En mij kennende moet alles er uit zien zoals ik het wil! Hier een fotosoepje van mijn globale idee (het idee is gewoon om er een SM van te maken) in de tuin na een paar kleine ritjes door...
  15. X_er

    cb-1 / gs500e / xr400 25kw!

    Hey, over een paar maandjes mijn rijbewijs(hopelijk) binnen! ik ben daarom ook op zoek naar een leuke beginners motor, het 25kw op kenteken. heb jij een leuke/goede honda cb-1/xr400 of suzuki gs500e staan, waar niets aan mankeert? neem dan ff contact op ;) mvg, Glenn
  16. X_er

    Goed-en-middag

    Dag beste MF'ers! Mijn tijd is gekomen om over te stappen van brommerforum naar motorforum :+ 2T blijft een hobby maar binnenkort gaat ook 4T plaats maken in mijn leven! even over mijzelf, Ik ben dus Glenn Hofman (broertje van Robin hofman aka Sparxxx) word donderdag 18 en dus ga ik...
Terug
Bovenaan Onderaan