Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: marius
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. marius

    low budget XL250 XT350 TW125 nx250 o.i.d

    Ik zoek een lopende motor voor weinig, liefst all-road of offroad, maar cb125 cm400 o.i.d. is ook ok Mag lelijk zijn maar blok moet netjes lopen. Ik wil hem vooral gebruiken voor de hobby (beetje verbouwen) en af en toe als reserve naast de auto. suggesties welkom!
  2. marius

    FZR600 - FZR500 owner's manual gratis

    FZR600 - FZR500 owner's manual gratis in engels, frans, duits, spaans, italiaans gratis ophalen in utrecht of verzenden voor 10 euro met gratis anwb routekaartje spanje/portugal erbij
  3. marius

    85 gratis tijdschriften

    GRATIS! Stapel motortijdschriften, ongeveer 85 stuks van 1998 en 2008. Het meeste is Moto73 rond 2000. Verder ProMotor, MOTOR, Motorrijder, Kicxstart, Motorweek Gratis ophalen in Utrecht. Verzenden 12,50 (voor de moeite van het inpakken :))
  4. marius

    XL 600 R '84

    Let op! Advertentie gewijzigd Honda XL600R 375 euro!! - bouwjaar 1984 - +/- 42 000 km - verlichting, claxon, knippers werken - nog goede banden (michelin anakee) - inclusief werkplaatshandboek en extra onderdelen (zie foto) - nieuwe olie en filter + ring (nog niet gemonteerd)...
  5. marius

    Dainese combi maat 48

    Dainese combi - nieuwe optilon rits in het jack laten zetten bij de Zilveren Naald - incl. grote pot ledervet - kneesliders niet gebruikt - kawasaki-rijders !?! 120 euro Kom gerust eens langs om te passen. Iedere klant krijgt gratis enkele Moto73's ! :P
  6. marius

    Enkele onderdelen XL/XR, 20 euro

    Heb nog wat onderdelen liggen. Volgens mij komt het van een xl500/600 en xr600 maar weet het niet zeker. Zie de foto's dus. Niet in goede staat, dus alles samen voor 25 20 euro. (eigenlijk wat de tellers ongeveer waard zijn, de rest krijg je er gratis bij...)
  7. marius

    bougie wil er niet in (xl600r)

    Vanmorgen dacht ik even snel de bougie te vervangen van mijn xl600r ui 84. De oude eruit ging al stroever dan gebruikelijk. Toen ik de nieuwe erin wilde draaien moest ik op een gegeven moment zoveel kracht zetten dat ik het niet meer vertrouwde. Ik heb wel goed opgelet of ie er recht in...
  8. marius

    tandjes schakelpook te glad

    De ribbels op de schakelpook van mijn honda xl600 zijn bijna verdwenen, ook de tandjes op de as zijn ver op. Krijg em nog meer net in zijn 2 en hoger, maar binnen 50km is alles zo glad dat schakelen waarschijnlijk niet meer gaat. Heeft iemand nog tips hoe je dit vast zet? Lassen, liever...
  9. marius

    yamaha xs400 belastingvrij en goedkoop!

    300 euro !! Nieuwe foto's + video! Belastingvrije yamaha xs400 seca - bouwjaar 1982 - 36 450 km op dit moment - remblokken achter 4 maanden oud (circa 500km) - banden redelijk goed - voovork lekt beetje olie bij keerringen - kettingset moet vervangen worden (ga ik binnenkort zelf...
  10. marius

    duozit fzr600

    Zo goed als nieuwe duozit voor een fzr600 Wie neemt hem over? Begint langzaamaan zo onderhand wel een klein beetje erg in de weg te liggen.... 35 euro 40 euro inclusief verzenden af te halen in utrecht of eindhoven groet :W marius
  11. marius

    land-/wegenkaarten gezocht

    Gooi je landkaarten niet weg, ik kom ze graag gratis ophalen. Vies of gescheurd maakt niet uit. Het liefst heb ik ze van Michelin en dan op kleine schaal, maar andere zijn ook goed. Werelddeel maakt niet uit, het is namelijk voor een eventuele wereldreis.. alvast bedankt!
  12. marius

    motoraanhanger

    Goed onderhouden motoraanhanger. Bieden vanaf 250 euro. Ik had al een topic geopend in het algemene 'te koop' gedeelte, maar wellicht zijn er meer geinteresseerden onder de ZAC'ers hier. Voor meer foto's zie: motoraanhanger (fotoos/bieden)
  13. marius

    motoraanhanger (fotoos/bieden)

    Motoraanhanger, zie foto's. Specificaties nog onbekend, maar het ding is in goede staat en goed onderhouden. Bieden vanaf 250 euro Bezichtigen of ophalen in Utrecht. Doe maar eens een bod! (Staat op marktplaats voor 375 euro.)
  14. marius

    gratis Suzuki Catalogus 2000

    5x Suzuki catalogus 2000 (die blauwe met de gsxr750 op de voorkant) 75 pagina's op A5 formaat Vind het jammer om weg te gooien.. Gratis af te halen in utrecht, of 5 euro opgestuurd.
  15. marius

    1 euro: Kabelboom gs500e

    Nog iemand een kabelboom nodig van een gs500e uit 93? Heeft gemonteerd gezeten, en functioneerde gewoon. Weet verder niet of er nog ergens een draadje ontbreekt ofzo. Zonde om weg te gooien, dus kan ik er iemand een plezier mee doen? Afhalen in utrecht of valkenswaard (bij eindhoven).
  16. marius

    cb400f + cb50j = 900 euro

    CB400F is verkocht Nu alleen nog: Honda cb50j videootje: De brommer gaat vooral weg omdat er geen papieren bij zitten en ik geen zin heb om hem te laten keuren voor een kenteken. CB50J Gekocht in 2001. Bijna nooit korte ritten op gereden, altijd warm gereden eerste 10...
  17. marius

    gratis ijzer

    Misschien iets voor een project subframe o.i.d. ? Vind het jammer om weg te gooien. Komt oorspronkelijk van een Peugeot Fox Delivery, zo'n pizza/chinees bezorgbrommer. Weet niet hoe stijf dit is, maar kan wel wat hebben. Gratis af te halen, mail maar ff!
  18. marius

    stuur en kickstarter cb400f '76

    tja.. die zoek ik! stuur hoeft niet origineel te zijn, als het er maar op lijkt.
  19. marius

    Doos GS 500 E onderdelen voor weinig.

    DIE taartschep op de foto heb ik nog steeds liggen. Wie haalt em op in valkenswaard? ALLES VERKOCHT BEHALVE DE TAARTSCHEP Verkocht
  20. marius

    vanaf 1 euro bieden: frame GS 500 E

    Bieden vanaf 1 euro! Frame gs500e uit 1993 met kenteken Zelfde frame als ik 4 maanden geleden aanbood. Ben nu terug van vakantie en wil de gs onderdelen zo snel mogelijk opruimen, dus zoek je nog iets anders, vraag 't..
  21. marius

    Frame GS 500 e moet weg! hoogste bieder.

    Moet snel weg! - Kaal frame van een gs500e. - Met kenteken, februari 1993. - Inclusief jiffy en middenbok. - Kenteken is geschorst tot ergens in dit najaar. Het frame is compleet en recht. Beetje roestplekjes maar absoluut niet ernstig. Het heeft een zwarte vlek van een mislukte...
  22. marius

    frame + voorvork gs500e

    Frame met kenteken van een gs500e uit 1993 100 euro Voorvork 60 euro Samen voor 140 euro. Voorvork is in goede staat. Geen putjes e.d. Frame heeft wat roestplekjes in subframe, maar is nog goed. Ideaal spul voor (winter)projecten..
  23. marius

    Tank (lakset) GS 500 E

    Tank voor een gs500e: Op de rechterkant van de tank zit een deukje onder de u en de z, maar zonder lakschade. Is niet echt opvallend. Verder ook de rest van de lakset: zijkappen, kontstukje en spatbord (niet op de foto) Bieden/mailen/reageren kan allemaal.
  24. marius

    kleine knipperlichten

    4 stuks Bieden of.. ..ruilen tegen een goed boek/landkaarten etc. mag ook *O* *O* O ja, af te halen in utrecht dus, opsturen kost denk ik 2,25.
  25. marius

    motorblok gs 199 euro!

    In prijs verlaagd: 150 euro. Dit is goedkoop. Goed lopend motorblok van gs500e. - 82 dkm gelopen - bj 1993 - koppelingsplaten moeten vervangen worden Blok is nu nog lopend te zien/horen, dus wie dat wil moet snel zijn. Je kunt hem in je gs hangen, maar ook leuk voor een...
Terug
Bovenaan Onderaan