Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. wouterverhaag

    ontsteking vervroeger 2 graden zrx1100 - 1200 gpz 1100

    vanwege andere plannen te koop: nieuw in doos ontstekingsvervroeger, motor pakt beter op iets meer vermogen over de hele linie vanwege vervroegen omdat de standaard curve wat aan de luie kant is. plug and play. € 50,-
  2. wouterverhaag

    cnc race-tankdop div. kawasaki's, waaronder ZRX1200

    wegens andere tank, te koop: nette tankdop cnc gefreesd, zwart geanodiseerd. € 25,-
  3. wouterverhaag

    nieuw in doos:heldere knipperlicht glaasjes div. kawasaki's

    wegens verandering plannen te koop, nieuw in doos. €20,-
  4. wouterverhaag

    remblokken div. Honda's nieuw in verpakking

    wegens verkeerde koop, remblokken nieuw in verpakking zowel voor als achter. onderste foto staan alle types waar ze op passen. vraagprijs €50,- kompleet.
  5. wouterverhaag

    brembo monoblokken 108mm komend van een gsxr

    hierbij bied ik mijn in perfect verkerende staat monoblokken aan. ik zou ze gebruiken voor mijn project, maar gaat niet door. Ze zijn voorzien van goede remblokken. Zonder banjobouten en zonder bevestigingsbouten. Foto van het internet, maar identiek. Vraagprijs €270,-
  6. wouterverhaag

    Titax hendels (lang) zwart met gouden versteller ZRX1200

    Te koop aangeboden: Titax hendels (lang) zwart met gouden versteller ZRX1200 Wegens ombouw naar ander type rempomp. Hebben nog geen jaar op de motor gezeten, praktisch nieuw. vraagprijs € 100,- Gereserveerd.
  7. wouterverhaag

    rem en koppelingspomp ZRX 1200

    Te koop aangeboden: rem en koppelingspomp ZRX 1200 met originele hendels, in goed werkende staat, gaat eraf wegens ombouw naar radiale brembo pompen (plaatje komt van boonstra, maar dient als voorbeeld) Vraagprijs: €100,-
  8. wouterverhaag

    Tokico 6-zuiger remklauwen

    te koop aangeboden: Tokico 6-zuiger remklauwen, afkomstig van een ZRX 1200, gaan weg wegens ombouw naar brembo klauwen. Moeten even gepoetst worden, maar doen het verder prima. 90mm hartafstand montagegaten en 320mm schijf. Past op meerdere motoren, oa: zx7r hayabusa bandit 1200...
  9. wouterverhaag

    Zeer nette KTM RC8 2008 4900KM

    Bij deze bied ik mijn in werkelijk nieuwstaat verkerende RC8 te koop aan. Ik heb de motor vorig jaar gekocht bij Motorcenter Venlo, hij werd hier gebruikt als demo. Dit verklaard ook de mooie kilometerstand. Bij Motorcenter Venlo hebben ze als 'stunt' destijds de matte delen volledig in de...
  10. wouterverhaag

    KTM RC8 topic Deel 2

    Bij deze het tweede deel over de RC8!! Er is in de afgelopen tijd een boel gebeurd en veranderd aan de KTM. En hier kan er weer vol op verder gekletst worden!! Het vorige deel het RC8 Topic Specs van de RC8 Engine type 2-cylinder, 4-stroke, V 75° Displacement 1148 cc Bore x...
  11. wouterverhaag

    Honda VTR SP1 RC51, zeer mooi en veel opties!!

    Goed onderhouden Honda VTR SP1 van 16-09-2002. Gaat weg omdat ik graag een ander model motor wil. Optie's: - Powercommander - Quickshifter - Xenon verlichting (dimlicht) - Scorpion titanium sportdempers incl. DB killers (originele aanwezig) - K&N inlegfilter (originele aanwezig)...
  12. wouterverhaag

    linker radiateur Honda VTR-SP1

    Beste luitjes, zoals de topic titel al aan geeft, ben ik op zoek naar een linker radiateur voor m'n SP1. Wie o wie helpt me uit de brand???
  13. wouterverhaag

    Service Rinket Motorsport, echt top!!!

    Beste mede forummers, Dit is toch een verhaal die ik met jullie moet delen. In oktober heb ik andere motor gekocht van een mede forummer, de droommotor voor mij, een Honda VTR 1000 SP1. Ik heb na de koop een afspraak gemaakt met Rinket (waar ik mijn vorige motor met volle tevredenheid in...
  14. wouterverhaag

    Honda VFR 800 FI (RC46)

    Goed onderhouden Honda VFR 800 van 11-11-'99. Gaat weg omdat ik graag een ander model motor wil. Optie's: - xenon verlichting (dim en groot licht) - laser highmount sportuitlaat incl. DB killer (originele uitlaat aanwezig) - k&n inlegfilter + snorkel verwijderd (is aanwezig) -...
Terug
Bovenaan Onderaan