Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Valentino-46

    Gestolen Tilburg: Yamaha Mxster 150 oranje ML-GR-56

    Heb er 2,5 jaar van mogen genieten, maar nu is het onvermijdelijke dan toch gebeurd: Hij is gisteravond/vannacht gejat, stond op de stoep tegenover de Action Westermarkt (D.J. Jittastraat) in Tilburg. Heb nog ff een rondje door de buurt gedaan, maar was helaas niet meer te vinden...
  2. Valentino-46

    Het grote Wat-ik-vandaag-onderweg-meemaakte-topic X

    Alledaags en uitzonderlijk wegmisbruik door medeweggebruikers kan hier gemeld worden. Blaas wat stoom af en laat de rest van MF meegenieten. Vorige delen: Het grote Wat-ik-vandaag-onderweg-meemaakte-topic deel 9 Het grote Wat-ik-vandaag-onderweg-meemaakte-topic deel VIII Het grote...
  3. Valentino-46

    Nieuwe kleurstelling?

    Ik vind de nieuwe kleurstelling helemaal niks, kan ik het ergens zo instellen dat ik die lelijke roze blokken tekst niet te zien krijg?
  4. Valentino-46

    Verkeerde "Mijn M-F"-pagina

    Na het plaatsen van mijn vorige bericht kreeg ik de redirect-pagina voor mijn neus, en omdat het wat te lang duurde voorddat ik doorgestuurd werd klikte ik zelf maar op "Mijn M-F". Vervolgens kwam ik niet op mijn eigen Mijn M-F uit, maar op die van iemand anders. It's not a bug, it's a...
  5. Valentino-46

    Motor van vriendin omvergebutst

    Vanmorgen om 7:15 werd ik door mijn vriendin wakkergemaakt toen ze thuiskwam van de nachtdienst. Of ik even haar motor rechtop wilde zetten, iemand had hem omvergereden. Natuurlijk nergens een briefje te bekennen. :( Mijn vertrouwen in de medemens is weer een stukje gedaald...
  6. Valentino-46

    Honda Rebel CMX 250 Limited Edition (bj 1986)

    Te koop aangeboden, een mooie Honda Rebel CMX 250 Limited Edition, de oude motor van het vrouwtje. Ze rijdt nu al een paar maandjes tevreden rond op een GSX 600F, de opvolger van deze bijna-oldtimer. Wat info over de Rebel: Pearl Stellar Black oftewel zwart Bouwjaar 1986...
Terug
Bovenaan Onderaan