Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bioflap
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Motorolie over motor

    Beste forumleden, Ik rij net de ondergrondse parkeerplaats binnen, waarbij de buurman kenbaar maakte dat een groepje Turkse jongeren in de parkeerplaats had gelopen. Ze hebben een busje 5w40 van mijn parkeerplek gepakt en over mijn GSX1400 leeggegoten. De restanten hebben ze over de auto's er...
  2. B

    Yamaha XJ700 stopt als hij warm is

    Mede MF-ers, Ik heb al een tijdje een Yamaha XJ700 en deze liep altijd zonder problemen. Toen wij vorige week zondag naar de Gamma Racing Day wilden, stopte de motor ermee na een paar KM. Het vermogen viel weg, en bleef net stationair lopen bij vol gas. Omdat het leek alsof hij geen benzine...
  3. B

    Suzuki DR750 op 35kw

    Mede MF-ers, Ik heb sinds januari 2013 me rijbewijs, dus ik mag op maximaal 35kw rijden. Op dit moment toer ik lekker rond op een Suzuki GS500, maar deze is toch iets te klein. Ben zelf namelijk 1,96 en na een tijdje begin je er last van te krijgen. Omdat ik erg fan ben van allroad...
  4. B

    Yamaha XJ700S haperen 5000 toeren

    Heren, Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een Yamaha XJ700S. Heb altijd op een Aprilia RS50 gereden, maar kon deze inruilen op de Yamaha. Motor start goed, voor mijn gevoel trekt hij redelijk onderin de toeren, maar bij 5000-6000 toeren is het gebeurt. Hij begint dan te...
Terug
Bovenaan Onderaan