Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. RidEr_HeLeEn

    TK:(D+H)motorkleding,-laarzen,-handschoenen,-helmen, sloten

    Bij deze bied ik voor mij broer en zijn vrouw hun motorgear aan. Voorlopig komt er nog geen nieuwe motor en tegen die tijd komen er vast nieuwe spullen ;) Dus mogen deze spullen de verkoop in! *O* Alle spullen zijn in goede staat en te bezichtigen in Nijmegen! Mijn PB functie staat sowieso...
  2. RidEr_HeLeEn

    Rev'it! leren dames broek mt 42

    Hallo, Bij deze bied ik mijn leren rev'it! broek maat 42 aan. De broek is nog in goede staat (1x mee gevallen, schade nauwelijks zichtbaar) Ik ben wat afgevallen waardoor de broek niet meer mijn juiste maat is. Daarbij heb ik een nieuw combi pak in de kast hangen. Voor diegene die...
  3. RidEr_HeLeEn

    Shoei Vizier model CX-1V Rainbow & origineel vizier

    Hallo, Bij deze bied ik mijn 2 vizieren aan, namelijk: Shoei model CX-1V : 1x Rainbow vizier& 1x Origineel vizier & 1x pinlock vizier (binnenvizier) Dit pinlock vizier pas wel op beide vizieren. Ik had deze vizieren op mijn vorige helm (Shoei Raid II) Er zit her en der wel...
  4. RidEr_HeLeEn

    Te Koop Leren Broek Rev'it GT Ladies (zwart)

    Bij deze zet ik mijn leren Rev'it broek te koop. Het gaat om de zwarte GT versie voor dames maat 42. De reden van verkoop is omdat ik een nieuw pak ga kopen en deze broek me te groot is geworden. Broek is in echt goede staat en altijd netjes in het vet gezet! Mijn lengte is 1,80 en...
  5. RidEr_HeLeEn

    alpinstars back protector

    Bij deze verkoop ik mijn Alpinstars backprotector mt S. Hooguit 3 keer gedragen. Vraagprijs: 50 euro
  6. RidEr_HeLeEn

    Dames Spidi Overall wit/zwart

    Hallo, Nou hier gaat ie dan, na lang nadenken heb ik besloten me eendelige spidi pak te verkopen. Hij is helaas te klein -O- of ik te groot :+ Het gaat om de spidi lizard woman mt 42 wit/zwart. Enkele keren gedragen, dus zo goed als nieuw. In de winkel kost ie 920 euro. vraagprijs...
  7. RidEr_HeLeEn

    Gezocht gereedschapsetje Thundercat

    Ik ben op zoek naar een gereedschapsetje voor mijn Thundercat. Deze voor onder het zitvlak ;) Wie o wie heeft er toevallig nog een (over)? Groeten Heleen
  8. RidEr_HeLeEn

    Merkloze handschoenen te koop mt S

    Hallo, Bij deze bied ik mijn oude handschoenen aan. Heb ze in 2008 op de motorbeurs gekocht. Ze zijn niet vaak gebruikt (alleen voor een aantal lessen) en zijn eigenlijk zo goed als nieuw. Helaas ben ik tijdens het lessen 1x over een pylon heengereden en gevallen. Er zit op de...
Terug
Bovenaan Onderaan