Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bigglet
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Trilling in kuip ~7000 rpm (gsx-r 600)

    Zoals de titel al aangeeft, als ik rond de 7000 rpm rijd, trilt iets in mijn kuip hevig mee wat overheerst boven de motor qua geluid. Van de week een nieuwe kettingset en nieuwe voorband erop laten leggen en het is er nog steeds, maar in mindere mate. Iemand enig idee wat dit kan zijn...
  2. B

    Druk van remleiding weg

    Zal maar meteen vermelden dat ik een leek ben op technisch gebied. However, Ik ben een paar maanden geleden onderuit gegaan(schuiver) en sindsdien heeft mijn voorrem zich mank gedragen. Als ik de remhendel inknijp is de tegendruk op de hendel al miniscuul en kun je met je wijsvinger zonder...
  3. B

    Krassen op kuip, aanpak voor verwerken?

    Beste leden, Ik heb een paar krassen op de kuip die erg vervelend zijn en best opvallen als de motor is schoongemaakt, het zijn maar dunne krasjes in de lak, deze zou ik graag op willen vullen zodat er minder visuele "schade" is zeg maar. Krassen zitten op de kuip van m'n gsxr, kleur is...
  4. B

    Suzuki GSX-R 600 25 kW module (ECU)

    Zoals de topic titel aangeeft; Ik heb een 25kW module (ECU/CDI) van de Suzuki GSXR 600 te koop, dit omdat ik overgeswitched ben naar vol vermogen en hier dus niks meer aan heb. Doe een leuk bod en hij is van jou. Origineel kosten ze volgens mij €400,- dus richtprijs is richting €290...
  5. B

    Rbw kwijt, geen geijkte wagen, 185 piek meting

    Ben ik weer :W Deze keer gesnapt door een politie medewerker in dienst van de "vreemdelingendienst" die mij toevallig op hun ritje naar huis tegenkwamen en gepakt hebben met een piek"meting" van 185. Hij kon niet veel uitleggen en kon me niks laten zien; alleen dat zijn teller 185 heeft...
  6. B

    Lange dag.. Advies graag

    Beste MF-ers :W, Gister een lange vermoeiende dag gehad, na even met een vriend en vriendin te zijn wezen toeren (die eergister een grote beurt heeft gehad). Dus we wouden zuidwaarts, dus zijn op Heerlen aangereden, ergens in een dorpje in de buurt gestopt voor een pauze, waarna we niet meer...
  7. B

    Bigglet @ Suzuki GSX-R 600

    Beste leden, Er is weer een nieuwe gebruiker actief, dit keer ben ik het! Mijn naam is Bjorn Hamburg, kom uit omgeving Roermond (Limburg) en heb zeer binnenkort een Suzuki GSX-R 600 op mijn naam staan. 15 April rij ik af voor mijn motor-examen en hoop dat deze fiets het lang met mij...
Terug
Bovenaan Onderaan