Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. R

    koppelingskabel losmaken

    Beste mf leden, Even een klein vraagje. Hoe krijg ik de koppelingskabel uit de hendel aan het stuur bij een yamaha r6 uit 2002? Ben namelijk bang dat ik er te hard aan loop te trekken en stuk maak. Alvast bedankt, wilco
  2. R

    mooie yamaha yzf r6 2002

    ik bied m''n fijne yamaha r6 hierbij te koop aan,aan iemand die ook weer goed voor hem zal gaan zorgen. :) :) :) :) het is een yamaha r6 uit 2002 km stand tot op heden 30000 cilinderinhuod 600c vorig jaar november heb ik de motor bij van de bunt motoren te nijkerk gekocht,heb er...
  3. R

    hoeveel km rijden jullie per motorseizoen?

    ik vraag me af hoeveel km jullie nu per motorseizoen rijden? ik ben een mooi weer rijder,en ik heb afgelopen seizoen ruim 9000 km gereden. vond ik zelf nogal veel. en brengen jullie elk jaar de motor weg voor een inspectie/beurt? heb namelijk gehoord dat de motor na ongeveer 6000 km wel...
  4. R

    motorplanet almere

    beste mfers, ik ben benieuwd naar wat meningen van jullie. een maat van mij is van plan om een motor aan te schafen bij motorplanet te almere. nu ben ik benieuwd of er mensen zijn die goede en of slechte ervaringen hebben met deze zaak. zoals goede motoren verkopen,goede service na een...
  5. R

    werkplaatshandboek yamaha r6 2002

    beste mfers, ben nu al een tijdje op internet aan het zoeken naar een download van het wphb van de r6 2002. heb ook al bij oudere onderwerpen gekeken,maar kom er niet echt uit. weet iemand misschien een goede download? bedankt, r6-bestuurder
  6. R

    koelvloeistof r6 2002

    beste mensen. heb een brandende vraag over het koelvloeistofnieniveau van m´n r6. ik heb vanaf november 2008 een r6 uit het jaar 2002 in me bezit,en houd altijd goed alle vleoistofniveaus in de gaten. zoals de koelvloeistof stond altijd op full in het tankje. nu na vorige week zondag zag...
  7. R

    r6 2002 startprobleem

    hallo allemaal. even een vraagje, enige tijd gelden heb ik mijn originele uitlaat vervangen voor een leovince sbk uitlaat. sindsdien liep de motor niet lekker meer,dus ben met de motor op de dynojetbank geweest en daar kwam uit,dat de motor te arm stond. dus aan de hand van die informatie...
  8. R

    hoe vond jij de mfmm 2009?

    beste mensen, hoe hebben jullie deze mfmm ervaren? dit was de eerste keer voor mij,vond het echt super gaaf toen we veenendaal in aan kwamen rijden. wat een hoop volk op de been zeg,gaaaf! afgelopen jaren is er wel meer gestunt als ik de filmpjes terug kijk. was ook wel erg veel politie...
  9. R

    te arme r6?

    hallo mensen, ik ben erg benieuwd wat voor symptonen je kan krijgen als je motor te arm afgesteld staat? en wat zijn de gevolgen voor de motor als hij te arm staat afgesteld. ik heb namelijk m'n originele uitlaat vervangen voor een leovince sbk,en nog geen afspraak gemaakt voor op de...
  10. R

    stellen achterveer r6

    beste motor mensen, ik heb een yamaha r6 uit het bouwjaar 2002. nu vraag ik me af,of de achterveer te stellen is zodat de kont van de motor wat omhoog zou komen. of moet ik daarvoor een andere veer voor aanschaven?vind hem namelijk wat aan de lage kant. er zit nu trouwens een originele...
  11. R

    warmte motorblok

    beste motorliefhebbers. ben vandaag lekker een stuk wezen rijden met m´n yamaha r6,veel snelweg gereden. maar op een gegeven moment kwam ik in nijmegen en daar was het super druk. kon dus weinig doorrijden veel stoplichten en noem maar op.maar nu mijn vraag,de temperatuur van de motor kwam...
  12. R

    leovince sbk

    hallo allemaal, ik zou graag wat meningen willen horen over de leovince sbk uitlaat. over geluid en prestaties. ben namelijk van plan om m'n originele uitlaat te vervangen voor de leovince sbk onder m'n yamaha r6 2002. alvast bedankt, gr r6-bestuurder
  13. R

    wie dacht nog meer lekker te gaan rijden vandaag?

    dacht vandaag lekker met de motor te gaan rijden. ff naar ijselstein naar arie molenaar,eenmaal weer op de motor te zitten ging het al snel regen! is het eindelijk weekend en goede weer voorspellingen,gaat het alsnog regen. wie dacht nog meer om vandaag lekker te gaan rijden?
  14. R

    seatcover yamaha r6 (2002)

    wie o wie, kan mij helpen aan een seatcover voor m'n r6? en het liefst ook nog een blauwe?
  15. R

    uitlaat yamaha r6

    ik heb onder m'n yamaha yzf r6 uit het boujaar 2002 nog een originele uitlaat zitten en dus nogal wat weinig geluid. nu is 'm'n vraag? wat is onder dit soort type motor nu een goede uitlaat waar een mooie sound uit komt? en zoja,wie heeft er toevallig een die hem zou willen verkopen...
  16. R

    rijders amersfoort

    r6 bestuurders amersfoort
Terug
Bovenaan Onderaan