Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Stefluij
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Stefluij

    Diversion 900: Schakelproblemen -> HELP????

    Beste mensen, Ik heb een (groot) probleem en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Heb mijn motor (Diversion 900 - 1995, 75.000km) 2 maanden geleden uit de winterslaap gehaald en ben weer gaan rijden. Na een aantal ritjes merkte ik dat het schakelen heel zwaar ging en de motor moeilijk in...
  2. Stefluij

    Helm: Nitro uno nsfp (L 60)

    De helm is 1 keer gebruikt voor 15 minuten. Niet beschadigd, niet gevallen. Heeft alleen in de kast gestaan. Dus eigenlijk is deze nog nieuw! Merk: Nitro Type: Uno NSFP Maat: L60 Gewicht: 1,5 kg Kleur: zwart - Polycarbonaat buitenschaal. - Antikras vizier pinlock voorbereid. -...
  3. Stefluij

    Goede camping Eifel?

    Ik ben van plan om in september een weekendje Eifel (duitsland) te doen met een paar vrienden. Weet iemand toevallig een leuke camping daar? Leuke routes daar in de buurt zijn ook welkom natuurlijk. Alvast bedankt voor de reacties!
  4. Stefluij

    MF - Alphen aan den Rijn eo

    Hoi, Aangezien ik hier op het forum weinig tegenkom mbt mf-ers in de omgeving van Alphen, begin ik er zelf maar even een! Ik ben op zoek naar motorrijders uit de omgeving Alphen (aan den Rijn) die lid zijn van MF en het leuk vinden zo nu en dan eens een ritje te maken, een BBQ te...
  5. Stefluij

    ritje zondag 21 juni (start bodegraven)

    wie heeft er mogen zin in een ritje van 120 km (+/- 3uur) rondom Woerden? Korte samenvating rit: - Bodegraven - Meije - Woerdense Verlaat - Harmelen - Montfoort - Oudewater - Haastrecht - Reeuwijk -Bodegraven. Meer info: http://home.hccnet.nl/e.kats/Html/DoorDeWeekseDagRoute.htm...
Terug
Bovenaan Onderaan