Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: saknopper
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. saknopper

    CBR600 F Sport niet van stuurslot te krijgen

    Beste motorforummers, Vandaag leek het me een leuk idee om te kijken of mijn motor nog wilde starten, maar zover ben ik niet eens gekomen. Het stuurslot bleek al een obstakel op zich... :( Ter info: de motor heeft sinds de eerste sneeuwval onder een hoes buiten gestaan en heeft dus aardig...
  2. saknopper

    Beowulf uitlaat voor CBR 600 F Sport

    Beste MF-ers, Hierbij bied ik mijn oude uitlaat van mijn CBR 600 F Sport aan. Ik verkoop deze omdat ik een nieuwe uitlaat heb gekocht met E-keur aangezien ik toch regelmatig van plan ben in Duitsland te rijden. Het betreft een ovale Beowulf RVS uitlaat, dit model...
  3. saknopper

    Oxford sports zadeltassen

    Een set zadeltassen uit de "Sports" serie van Oxford. De set is 2x gebruikt en de rechter tas verkeert dan ook in zeer goede staat. Echter, de linker tas is helaas tijdens een glijpartij (van de motor) over de weg geschuurd, hierdoor mist het achterste zijvak zoals is te zien op de foto. Ook...
  4. saknopper

    saknopper stelt zich voor..

    Hey mede MF-ers, Ik ben Sander, een 22-jarige student informatica die op dit moment druk bezig is het felbegeerde A-rijbewijs te bemachtigen. Theorie is reeds in de pocket, AVB komt 1 april en AVD volgt hopelijk niet lang daarna. Ik ben nu namelijk reeds bezig met verkeerslessen... Het...
Terug
Bovenaan Onderaan