Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: AMo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Marokko reis (Tips gevraagd parkeren Bus Malaga/Algeciras!)

    Dag allen, Gaan over 3 weken richting Zuid spanje met de Bus volgeladen met motoren. vanuit Algeciras willen wij de overtocht maken naar Marokko. de vraag is, ik zoek tips en of plekken om onze bus "Veilig" te parkeren voor 3 weken in of om Algeciras. dank!
  2. A

    Alpinestars GP-M handschoenen XXL nieuw!

    Heb hier splinternieuwe alpinestars gpm handschoenen liggen die ik niet gebruik. De conditie is nieuw! Maat XXL. Valt kleiner! Nieuwprijs is 140, mijn prijs is 85! krijg de foto er niet op, dus zie onderstaande link? klik hier voor foto, ik krijg de foto er niet op.
  3. A

    GEZOCHT! orginele voetsteuk/remset voor een R1 2008

    dag allemaal, zoek voor mijn R1 uit 2008 een remset. mijn huidige is gebroken. heeft iemand deze toevallig nog liggen? dank!
  4. A

    Rinkelen R1 2008 bij intrekken Koppeling

    Dag allemaal, Bij mijn R1 uit 2008 hoor ik bij mijn koppelingsplaten een gerinkel wanneer ik de koppeling intrek. nou heb ik gelezen dat dit kan komen door los zittende veren? mijn koppeling werkt nog gewoon goed, dus mijn platen hoeven niet vervangen te worden. kan dit kwaad? dank...
  5. A

    YAMAHA blue paddock gear jas, maat L nieuw!

    Heren, Heb een mooie yamaha paddock gear zomer jas. jas is nieuw en ongedragen! is een maatje L Vraagprijs is 40 euro of een goed bod uiteraard!! Foto krijg ik er niet op met mijn telefoon. Maar op mp is deze wel te vinden http://link.marktplaats.nl/m917521495
  6. A

    gezocht: R1 2008 Cat-vervanger en Powercommander

    hallo, ik wil de R1 uitbreiden met een powercommander en een kat- vervanger, (BMC of ander sportfilter ook gezocht) heeft iemand wat liggen, dan hoor ik het graag! Pb de prijzen maar!
  7. A

    R1 2008 geïntegreerd Achterlicht met knipperlicht

    Hallo, niet meer nodig, ben voorzien groet, amo
  8. A

    Rizoma kenteken verlichting gezocht!!

    hallo, ik zoek het volgende ledlampje (kenteken verlichting: momenteel verkopen ze een ander model, en is dit oude model niet meer te verkrijgen. als iemand er nog eentje heeft liggen ergens hoor ik het graaG!!
  9. A

    Rizoma kenteken verlichtinh ouder model

    Heeft iemand nog verlichting liggen van rizoma?.
  10. A

    R1 2008 slecht starten, hoe beginnen met zoeken?

    Dag mensen, Ik heb een r1 uit 2008 met 12000km. Deze wil slecht starten. Soms met koude motor in een keer. Maar vaak ook met koud of warme motor moet je gas bijgeven om hem te starten, en meerdere malen proberen. In welke volgorde moet ik beginnen met zoeken? Zal een middeltje als forte...
  11. A

    Remschijven GSXR 600 2006!

    Kort na aanschaf motor zijn de remschijven omgewisseld voor Wave-schijven. remschijven liggen al paar jaar in me schuur te niksen. het gaat om de achter remschijf en 2 voor remschijven.
  12. A

    Alpinestars TECH SERIES Backprotector

    Heren en Dames, heb nog een Alpinestars TECH series Back Protecor liggen. ik ben zelf 1.80m Ding ligt hier niks meer te doen. prijs vanaf 50 euro
  13. A

    Suzuki GSX-R k6 rood/zwart

    VERKOCHT
  14. A

    Bij het sturen naar rechts Heel hard tegen moeten sturen

    Mensen, Ik heb een GSXR 600 K6, en bij het sturen naar rechts valt mijn stuur als het ware helemaal naar rechts en moet ik heel hard tegen sturen om deze tegen te houden niet naar rechts te vallen. Mijn voorband is niet helemaal meer wat het had moeten zijn, (zit net boven de 1 mm...
  15. A

    Omdat het bijna weekend is voor mij, K WIL RIJDEN!!

    Ik wil effe meedelen dat het WEER van mij eCHT beter mag worden! heb gewoon al 2 a 3 weken mijn schatje niet meer gezien.. (zit lekker onder de motorhoes in de garage. Ik wil gewoon lekker weer! en weer ff lekker gassen! mis het wel man! niet normaal! :( Moest er ff uit!
  16. A

    Compleet SPool Combi Jas, Broek, Laarzen, Handschoenen

    Verkocht! Mag slotje op!
  17. A

    Past Carterpan gsxr 600 2008/2009 onder 2006?

    Wie kan mij helpen aan het antwoord? Ik heb een Carterpan nodig voor mijn gsxr 2006.. Nu kan ik er eentje kopen van een 2008/2009.. deze komen op de foto precies overeen! Maar ik wil het toch zeker weten, of dit gaat passen? iemand die mij dat kan vertellen? of iemand bij motorzaak die dit...
  18. A

    Carterpan Suzuki GSXR 600 K6

    Hallo, door een stomme fout (te strak aandraaien olieplug) is mijn carterpan gescheurd! Kan iemand mij helpen aan een 2de hands carterpan voor een GSXR 600 K6?? Je kunt mij mailen op anoir @ Live.nl alvast bedankt!
  19. A

    Gsx-R 600 K6 Neutraal probleempje

    Mensjus! Ik maak me een beejte zorgen! Heb een Suzuki GSXR 600 van 2006. Maar heb het volgende gemerkt. Ding rijdt en schakelt goed. Alleen Bij klein afstanden, In de stad bijvoorbeeld Krijg ik hem niet in zijn VRIJ! Als ik bijvoorbeeld bij de stoplichten stop enzo en ik wil hem in zijn...
  20. A

    [TK] Xenon H7 6000K HID Slim ballast!

    Hallo, Ik heb nog 1 H7 Xenon lamp met Slim Ballast liggen. het gaat om een h7 Lamp met 6000K Verbruik is 35 Watt en je hebt 300% meer licht!! Is niet normaaal gewoon! heb een Setje gekocht en heb dus 1 gebruikt voor in mijn motor. Richtprijs is 30 Euro. Dus bij interesse Mailen...
Terug
Bovenaan Onderaan