Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. jozefientje123

    Regio Haarlem Deel 243: Tijd voor nog meer herfstritjes???

    *O* Deel 243 *O* Hét topic voor iedereen die in Regio Haarlem en omgeving woont, werkt, slaapt en scheurt... [hr] [hr] MFH Racing mis het niet!:-=|MFH|=- On Track Topic ! [hr] Wat moet je bijlezen? Deel 1, Deel 2, Deel 3, Deel 4, Deel 5, Deel 6, Deel 7...
  2. jozefientje123

    MFH to the snowwwww!? Editie 2.0

    Hallo MFH-ers, Het idee is om te kijken of het lukt met een klein groepje richting de Oostenrijkse sneeuw te gaan, net als vorig jaar *O* Voor wie: vaste kern MFH-ers uit het Regio Haarlem-topic en anders gaat de organisatie (en dat ben ik voorlopig) erover stemmen (met mezelf ;) ) Mijn...
  3. jozefientje123

    Over te nemen: Spa Francorchamps 8 augustus '13, groep C1

    Ik moet helaas mijn circuitdag voor Spa Francorchamps verkopen... De rede dat ik niet kan rijden is dat ik 4 weken geleden mijn enkel flink gekneusd heb. Het is nu nog steeds dik en pijnlijk. Volgens de orthopeed kan 3 maanden duren. Gezien het trage herstel tot nu toe, heb ik niet de illusie...
  4. jozefientje123

    Regio Haarlem Deel 241: 2 woorden, 9 letters..

    *O* Deel 241 *O* Hét topic voor iedereen die in Regio Haarlem en omgeving woont, werkt, slaapt en scheurt... [hr] [hr] MFH Racing mis het niet!:-=|MFH|=- On Track Topic ! [hr] Wat moet je bijlezen? Deel 1, Deel 2, Deel 3, Deel 4, Deel 5, Deel 6, Deel 7...
  5. jozefientje123

    Regio Haarlem deel 220: Simoncelli R.I.P. Race In Peace

    *O* Deel 220 *O* Het MFH clubhuis Hét topic voor iedereen die in Regio Haarlem en omgeving woont, werkt, slaapt en scheurt... MFH Racing mis het niet!:-=|MFH|=- On Track Topic ! [hr] En waar elke twee weken een ander MFH-lid of MFH gebeurtenis in de spotlight staat. Nu in de...
  6. jozefientje123

    Regio Haarlem Deel 217: MFH: Mother F*cking Huge

    *O* Deel 217 *O* Het MFH clubhuis Hét topic voor iedereen die in Regio Haarlem en omgeving woont, werkt, slaapt en scheurt... MFH Racing mis het niet!:-=|MFH|=- On Track Topic ! [hr] En waar elke twee weken een ander MFH-lid of MFH gebeurtenis in de spotlight staat. Nu in de...
  7. jozefientje123

    Regio Haarlem deel 178: GTST-forum

    *O* Deel 178 *O* Het MFH clubhuis Hét topic voor iedereen die in Regio Haarlem en omgeving woont, werkt, slaapt en scheurt... En waar elke twee weken een ander MFH-lid in de spotlight staat. Nu in de spotlight light on the right spot: Welke MFH'er is dit? [hr]...
  8. jozefientje123

    MF Haarlem Party

    Om te kijken wie er allemaal komt op het grote MFH-feest, hier een aanmeld-topic. Op die manier kunnen we een betere inschatting maken van de kosten. *O* *O* *O* 11 december 2010 *O* *O* *O* Informatie over waar, hoe laat, enz. volgt nog. Wat gaan we doen: MFH-movie kijken *O* eten...
  9. jozefientje123

    Honda Shadow A.C.E. VT 750

    Honda Shadow ACE VT 750 c2 Te koop aangeboden, vanwege het aanschaffen van een andere motor. Ik heb 5 jaar met veel plezier op deze motor gereden, maar het werd tijd voor iets nieuws. Dus helaas gaat deze mooie motor de deur uit. Er komt een mooi zwaar geluid uit de open pijpen en de motor...
Terug
Bovenaan Onderaan