Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. NielsDerksen

    Keerring blok - waterpomp vervangen CBR 929rr Fireblade 2001

    Hallo MF technici, Laatst lag er plots olie onder de motor. Ik heb dit vandaag onderzocht, en het bleek de overgang van blok naar de waterpomp. Zie de foto (klikbaar voor hoge resolutie): De foto is van onderen genomen. Ik lag dus op de grond. Als je goed kijkt zie je een druppel. Een...
  2. NielsDerksen

    Spanningsregelaar toch kapot? Dan wel, dan niet

    Hallo MF-ers. Ik zit hier op de camping in Oostenrijk. Gisteren ochtend startte mijn motor met 1 omwenteling meer zeg maar. Net iets meer dan normaal nodig. Vandaag op een berg startte die nog maar net, onder in het dal na een bergpas gereden te hebben wou hij niet meer startten...
  3. NielsDerksen

    Niet fatsoenlijk op 4 cyl. en na 30 sec. oliedruk weg

    Hallo technische mensen van MF, Eind vorig seizoen ben in onderuit gegaan met mijn CBR 929rr FireBlade. Nou, goed, ik heb dus nu eindelijk nieuw kuipwerk er op, en nieuwe accu, enz... Wil ik hem startten, hop, meteen aan, maar moet hem met het gas aan de gang houden. Wil niet fatsoenlijk...
  4. NielsDerksen

    TK: Set velgen fireblade 929rr SC44 2000-2001

    Hierbij aangeboden: Set velgen van een Fireblade 929rr SC44. Het betreft een standaard zwarte set, incl. remschijven, en haakse ventielen. (klikbaar voor vergroting). Bovenstaand is een set uitgebouwd. Deze set wil ik zelf houden, omdat de banden nog goed zijn, maar deze foto is...
  5. NielsDerksen

    Is deze band nou echt versleten, of zelfs gevaarlijk?

    Hallo MF-ers. Ik vraag me dus sterk af of onderstaande band nou echt versleten is, of dat er nog prima mee gereden kan worden. Aan de zijkant zit geen profiel meer, zit een vreetspoor, en is behoorlijk blauw. Voordat ik er de weg mee op ging was de band nog voor blauwer. Voor de rest is de...
  6. NielsDerksen

    Gezocht: Radiateur van een CBR 929rr Fireblade 2000-2001

    Gezocht zoals bovenstaand, liefst snel, mijne is lek.
  7. NielsDerksen

    CBR 929 rr FireBlade 2001 SC44 "hapert" en "bokt" met rijden

    Hallo mensen, Het volgende is er aan de hand. Ben net weer van een weekendje Eifel/Moezel, maar daar ter plaatse gebeurde het af en toe dat de motor begon te "bokken" en "haperen". Dit wil zeggen, ik rijd bijvoorbeeld met gas constant, rechtuit, en ineens valt de toerenteller naar...
  8. NielsDerksen

    Nauwkeurig en goed bandenvulpistool, advies?

    Hallo MFers, Al 3/4 jaar ben ik op zoek naar een goed bandenvulpistool. Overal op internet zijn die dingen te koop, op e-bay ook genoeg te krijgen. Hoe weet ik wat een goede is? Wil natuurlijk niet te veel betalen :P. Het is ook niet zo dat ik per se voor 2 tientjes klaar wil zijn...
  9. NielsDerksen

    Remmen werken niet best meer in de regen

    Hallo, gisteren kwamen we terug uit de Moezel van een weekendje. Lekker de hele weg in de druppels / lichte regen gereden. Niks aan de hand nog... Nu ging het het laatste stuk een stuk harder regenen, maar toen deden mijn remmen (voor) bijna niks meer! Beangstigend! Ik kneep met de...
  10. NielsDerksen

    CBR929RR Fireblade SC44 hugger NIEUW korte versie

    Hierbij bied ik een spiksplinter (vandaag uit de doos gehaalde) hugger aan. Hij past NIET i.c.m. een 190-55-17 band!!!. Standaard zit er op een 929 ook een 190-50-17 band overigens. >>>LINK<<<. Zelfde prijs als in Ebay, alleen excl. €17,90 verzendkosten. Dus, gratis verzendkosten!!!
  11. NielsDerksen

    Dainese M5 leder combi maar 48 met lichte beschadigingen

    Hallo mensen, ik bied hierbij mijn Dainese M5 pak aan. Ik pas hem zelf niet meer best, en moest een maatje breder hebben :P. Ik ben er eens mee gevallen, daar heeft die helaas wat krasjes van. Dit alles is terug te zien op de foto's. Het pak is zoals te zien is net ingevet, en hangt er zo...
  12. NielsDerksen

    * Achterhoek United * deel 32 - Gezelligste club van MF

    *O* Welkom bij Achterhoek United *O* deel 32: Gezelligste club van MF. *:) :) ;) :o :+ *D :P }) :z :? :9~ :} :] :9 8-) :Z O-) :X :/ :Y :N _O- :W *O* -O- :j :$ [hr] :+ Activiteiten / BBQ's / Meetings / Ritjes :+ pak je...
  13. NielsDerksen

    Otterbox + RAM Mount (telefoon / PDA / navi boxed op stuur)

    Ik bied hierbij aan een Otterbox + RAM mount om je telefoon Boxed op je stuur te plaatsen. Handig voor de navigatie. Aanraak schermpjes werken dwars door de folie. >>>LINK<<< naar de site waar ik hem vandaan heb. * Note, de box heeft onderaan (dus loopt geen water in)...
  14. NielsDerksen

    Honda CBR600f PC35 Koppelingsdeksel-cover van CARBON

    Hier gaat het dus om: (foto's klikbaar voor vergroting). Is mij per ongeluk toegestuurd door de leverancier. Hij is dus voor bovengenoemd model, en past bij mij niet, en mocht hem houden van de verkoper, waarna de goede opgestuurd is. Nooit gebruikt dus nog, en zit netjes terug...
  15. NielsDerksen

    TKG: Handmatig banden-apparaat + balanceer bokje

    Gevraagd dus zoals in topic titel: Een apparaat om banden om te leggen, en ook op zoek naar een balanceerbok. Wie heeft wat voor mij :).
  16. NielsDerksen

    Brandstofsnelkoppeling voor een paar euro per post

    Hallo, ik bied hierbij aan: 1x brandstofsnelkoppeling voor een brandstofslang met een binnendiameter van 8, met 2 erg goede slangklemmen. LET OP!!! dit is niet voor systemen met een hoge druk!!! (o.a. Honda injectie met 3,4 bar werkt niet!!!). Is ook meteen de reden dat die weg gaat...
  17. NielsDerksen

    * Achterhoek United * deel 31 - Vol gas het voorjaar in!

    *O* Welkom bij Achterhoek United *O* deel 31: Vol gas het voorjaar in! *:) :) ;) :o :+ *D :P }) :z :? :9~ :} :] :9 8-) :Z O-) :X :/ :Y :N _O- :W *O* -O- :j :$ [hr] :+ Activiteiten / BBQ's / Meetings / Ritjes :+ pak je...
  18. NielsDerksen

    Brandstofsnelkoppeling in benzineleiding van pomp naar rail

    Hallo mensen, Ik rijd een CBR929rr SC44 van bouwjaar 2001. Elke keer als ik de tank er af moet halen, moet deze helemaal leeg. Zo zijn deze dingen gewoon gebouwd, er is niks kapot. Dus het geval... De brandstofpomp zit onderaan de tank geschroefd, waarvan een leiding loopt naar de...
  19. NielsDerksen

    Achterhoek + Arnhem vertrek topic Mega Meeting 2011

    En de datum staat alweer! * 8 mei 2011 * Het algemene topic: 1e MF MegaMeeting 2011 op zondag 8 Mei We worden gewoon weer rond 11.00 in Veenendaal verwacht, verder lijkt het me handig om gewoon de gebruikelijke route vanaf Arnhem week over de dijk te pakken :] . [hr]...
  20. NielsDerksen

    Rem/schakelset aan schakel-as maken, maar hoe?

    Hallo mensen, Ik heb een (low budget) rem/schakel setje uit een of ander bami land laten overkomen, en ben hem geen monteren, maar loop tegen wat problemen aan. De meeste heb ik nu een oplossing voor, maar 1 ding krijg ik nog niet voor elkaar. Het asje wat uit de bak komt, met dat...
  21. NielsDerksen

    Ketting + Tandwielen in NIET standaard verhouding, op straat

    Ja, sorry hoor, maar ik ben de afgelopen 2 uur aan het Googlen geweest naar een nieuwe tandwiel+ketting set voor mijn Honda CBR929rr FireBlade SC44. Ik wil hier een andere verhouding op gaan monteren, waarmee ik iets meer in de 3 kan gaan rijden, de bochten uit, en met vermogen in het juiste...
  22. NielsDerksen

    Route navigatie op iPhone. (dus vooraf gemaakte route's)

    Hallo MF-ers. Ik heb sinds afgelopen vrijdag mijn nieuwe iPhone 4 :). Schitterend ding natuurlijk, maar wat ik nu wel zie is dat het aanbod van navigatiesoftware beperkt is. Er is te kiezen uit: TomTom (verschillende paketten met kaarten). Navigon (:^). Nu heb ik hier al een en...
  23. NielsDerksen

    Koelingsprobleem Honda CBR929rr -- Koppakking => Vervangen

    Verhaal van voor af aan: Begin dit jaar heb ik een CBR929rr FireBlade gekocht. Super machine, rijd super en alles. MAARRRR... Begin van het jaar was het nog koud, maar op een gegeven moment was de band op, en heb deze even opgerookt, daarbij kwam de temp boven de 100 graden, wat...
  24. NielsDerksen

    Kuip delen CBR929rr SC44 Geel (met en zonder schade)

    Ik heb dus laatst een crash gemaakt, en heb op E-bay een compleet nieuwe set gekocht. Vandaar heb ik nog wat over. (ALLE foto's zijn klikbaar om te vergroten!). Kontje: Heeft dus krassen enzo. Kan er zo mee rijden, is verder gewoon heel. Ook goed als circuit...
  25. NielsDerksen

    CBR 929rr Fireblade SC44 rempedaal, stuurgewichten, remslang

    Hallo MF-ers. Ik heb nog een paar onderdelen nodig voor mijn SC44 vanwege schade. Dat is: Een rempedaal, van de acherrem. Stuurgewichten aan beide kanten. Het slangetje van het remvloeistoftankje naar de rempomp. Ook nog een gaskraan, en gaskabels (beide). Volledig kuipwerk...
Terug
Bovenaan Onderaan