Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: hills89
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. hills89

    KRIEGA US30 COMBO 20+10

    Zo goed als nieuwe Kriega us30 combo. 20 + 10 2x gebruikt maar voor de vakanties die ik maak toch te klein. Wel ideaal voor een weekendje of klein weekje weg. €180 Excl verzenden Kan evt opgehaald worden in Leiderdorp of Malmedy ardennen. Of verzonden worden uiteraard.
  2. hills89

    Geluid controles Ardennen - Malmedy - Stavelot

    Ter info: voor iedereen. Ik ben zelf woonachtig in Malmedy. Dit bericht werd door de politie op hun fb pagina gedeeld vandaag. En afgelopen weekend al getuige geweest van een controle waar er iemand met open uitlaten naar huis mocht gaan zonder motor. Ik hoef hier zeker geen discussie, ben...
  3. hills89

    rijbewijs in gevorderd n11

    goede middag allemaal, vandaag onderweg naar goedhart in bodegraven was het zo ver. ik weet dat het de meest stomme plaats is om te hard te rijden. maar het is helaas toch gebeurd. ik weet dat ik fout ben geweest en dat het gewoon veel te hard was. op de laser gun stond 164 en ik mocht er...
  4. hills89

    mivv uitlaat demper zr 7

    zoals sommige hier miss al weten heb ik zondag middag een schuivertje gehad met mijn zr 7. het was op de linker kant dus ik heb de uitlaat demper hier nog liggen zonder schuif schade. het is een demper met een mooi laag zwaar geluid. de vraag prijs zullen jullie ook wel willen weten 130 euro.
  5. hills89

    olie zr-7

    ik heb een vraagje over de olie voor een zr-7. ik heb m`n motor nu zo`n 2 maanden maar nu was ik aan het bij vullen van de olie toe en toen hebben ze mij castrol power rs 10w 40 aangeraden half synteeth. maar nu rookt hij in z`n lage versnellingen. alsof er nieuwe paus is in rome. kan dit aan de...
  6. hills89

    tailraiser

    goed avond ik ga komende week mijn nieuwe tailraisers monteren. dit wordt mijn eerste keer dat ik dit ga doen . is er hier iemand die daar ervaring mee heeft? of dingen weet waar ik ik goed op moet letten? alvast bedankt, de motor is trouwens een kawasaki zr-7 uit 2000
  7. hills89

    onbekende motorrijder

    goede avond, ik ben 19 jaar. ik woon in leiderdorp en heb vandaag m`n eerste motor gekocht.ik ben al een tijdje bij jullie aan het mee lezen op het forum. maar nu zelf met m`n motor nu ook maar eens even mezelf voorstellen. dit is m`n mooie groene duiveltje.
Terug
Bovenaan Onderaan