Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 27k
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 27k

    Dynojet autotune AT-200 nieuw

    Nooit gebruikte autotune AT-200 voor gebruik met power commander 5 EUR 190,-
  2. 27k

    Start probleem 2008 R1

    Sind een aantal weken heb ik last van het volgende. Motor start prima, stukje rijden, even stoppen en vervolgens bij het starten draait de startmotor een paar keer rond en dan lijkt hij de accu leeg te trekken(dashboard wordt donker etc.) Vervolgens hele laadcircuit gemeten volgens die...
  3. 27k

    Nieuwe accu dood

    Vorige accu was gaar dus nieuwe gekocht, onderhoudsvrije YTX9-BS. Ding dag aan de optimate gehad en was er helemaal klaar voor. In de accu gelegd, spanningsregelaar nog even gecontroleerd en rijden maar. Direct maar 150 km's gereden en daarna de motor weggezet. Wou hem gister starten...
  4. 27k

    Honda CBR 900RR Fireblade 1999 SC33

    Prachtige Fireblade uit 1999 met nog geen 35000 kilometer op de teller. Extra's / bijzonderheden: - Viper eind demper - Oxford verwarmde handgrepen (erg lekker!) - Hagon progressive springs in de voorvork - K&N luchtfilter - Carbon hugger (spatbord) bij het achterwiel- Kleinere...
  5. 27k

    Orginele demper SC33 Fireblade 900RR

    Had hem alleen even nodig voor de keuring. Is orgineel voor een SC33 tot 1998 maar met enige aanpassing paste hij ook op mijn 1999er
  6. 27k

    Demper SC33 / SC28

    Voor de keuring bij de RDW heb ik vrijdag een orginele demper nodig. Als je nog een demper van een SC33, of SC28 hebt liggen hoor ik het graag!
  7. 27k

    Koplamp Fireblade 900RR SC33 '98 - '99 / teller unit

    Ik zoek een Europese koplamp voor een SC33 model 98 / 99 en tevens een tellerunit in km/h!
  8. 27k

    Fireblade 900rr in de fik

    Afgelopen april waren bij mijn SC28 Fireblade 900rr de stekkers / draden onder het zadel gecorrodeerd / verbrand / verrot. Na dit te hebben vervangen zag het er weer mooi uit en de waardes waren normaal. Vorige week reed ik en rook een vies verbrand plastic geurtje. Motor neergezet en zag...
  9. 27k

    Kuipset CBR 900RR Fireblade SC28

    Voor mijn SC28 900rr Fireblade zoek ik een complete kuipset. Liefst wel netjes, kleur is onbelangrijk.
  10. 27k

    Voltage accu Fireblade

    Topic 1XXXXX over dit het bijlaad probleemvan de fireblade maar na alles door te hebben gelezen toch nog een vraag. Gaat om een fireblade uit 1993 900rr SC28. Van de week stond ik stil langs de A7 met legen accu. Vandaag aan de slag gegaan met doormeten. Bij het los halen van het...
  11. 27k

    Hallo!!

    Hallo! Ben Rick uit Purmerend, 25jr. Theorie en AVB gehaald. 19 maart AVD examen, ff spannend nog dus!! Wil daarna direkt een motor kopen maar heb nog geen idee wat!
Terug
Bovenaan Onderaan