Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Suus1980
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Gevraagd: circuitdag/cursus in augustus voor beginners

    Ik zoek voor mijn vriend een dag in augustus op het circuit met goede begeleiding en uitleg. Alles is al vol, wil hem dit graag voor zijn 30e verjaardag kado geven. Heb je een dag geboekt die eigenlijk helemaal niet uitkomt, of weten jullie nog een organisatie waar nog wel plaatst is: laat t mij...
  2. S

    Gevraagd: circuitdag voor beginners in juli of augustus

    Heeft iemand een dag geboekt, terwijl het eigenlijk helemaal niet uitkomt? Laat t mij even weten aub! Thnx!
  3. S

    Te koop: tankpad met foto lekker wijf in zwart/wit

    Gekocht in de USA voor 43 dollar inclusief verzendkosten. Voor 20 euro inclusief verzending mag ie weg :Y Mocht je in de buurt wonen (regio Breda/Tilburg) kun je m natuurlijk ook komen halen.
  4. S

    Bagagerol

    Hoi! We willen begin juli in de dolomieten gaan rijden. Daar heen rijden met onze bedrijfsbus met de motoren achterin en dan daar een hele route rijden gedurende ongeveer anderhalve week. We hebben ieder een tanktas en willen ook nog een bagagerol meenemen. Iemand ervaring met zo'n ding...
  5. S

    Kom ook eens kijken hier!

    Hoi! Ik ben Susan en heb sinds een week of 3 mijn motorrijbewijs in bezit. Spoedcursus gedaan (ja heel slim in de sneeuw, hagel en wind :Y ), maar binnen 3 weken had ik hem op zak. Ben blij dat ik niet meer hoef, want is toch best wel stressen voor al die examens en zoveel informatie in...
Terug
Bovenaan Onderaan