Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jbt
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jbt

    Gezocht: een verstelbare voetsteunen/rem-schakelset voor een CBR929RR/CBR954RR

    Ik zoek een set verstelbare voetsteunen/rem-schakelset voor een Honda CBR929RR / CBR954RR. Het hoeft geen nieuwe te zijn, maar ook geen krom ex-crash setje ;) Heb je toevallig nog zo'n setje ergens liggen en wil je er wel vanaf, laat het dan even weten.
  2. jbt

    Gezocht: weekendkaart wsbk Assen

    Zoals de titel al aangeeft, zoek ik nog 1 kaartje voor zaterdag en zondag voor de wsbk Assen 2023? Ik heb er al 2, maar we zijn met zijn 3en...
  3. jbt

    motortrailer verkocht

    kleine en lichte motortrailer (motoraanhanger) te koop aangeboden. Kan rechtop gezet worden, waardoor deze weinig ruimte in beslag neemt. Doordat het zwaartepunt laag is, ligt de aanhanger heel stabiel achter de auto (120 km/h is geen probleem). Vaste inrijklem + rijplaat Aanhanger is niet...
  4. jbt

    Te koop: Race caravan met motorluik, 1350 euro

    Te koop. Kip caravan met motorluik. Ideaal voor circuitdagen of vakantie. Bouwjaar: 1988 Gewicht: 751 kg max. gewicht: 1100 kg Met een zitbank, welke omgebouwd kan worden tot 2-persoons bed. En een 3e slaapplaats achterin. Werkende koelkast. Veel opbergmogelijkheden. Diverse sjorogen zodat de...
  5. jbt

    Gezocht: Circuitkuip en ruitje voor een CBR600RR PC37 uit 2003

    Ik ben op zoek naar een (top)kuip en ruitje voor een Honda CBR600RR uit 2003, aangezien de topkuip van de mijne gesneuveld is. Hoeft niet nieuw te zijn (die kan ik zelf ook vinden ;) ), maar moet niet kapot zijn.
  6. jbt

    Verkocht

    Hierbij verkoop in mijn Honda CBR1000RR SC59 (2008/2014) De motor komt uit 2008. Het motorblok komt uit 2014 en is opgebouwd en ingebouwd door Ten Kate Racing (TKR) in 2020. De motor is in uitstekende staat en is onderhouden door Nippon Bikes uit Tilburg. Heeft om de 3 circuitdagen nieuwe olie...
  7. jbt

    voor de snelle beslisser: 20-7 circuitdag Assen

    Door omstandigheden te koop aangeboden: Woensdag 20 juli a.s. circuitdag op Assen met racecracks. Groep snel €200.-
  8. jbt

    gereserveerd 17 juni Hockenheim

    Wegens omstandigheden bied ik aan: Vrijdag 17 juni Hockenheim. Groep A Met Eybis. Evenement is uitverkocht € 225,-
  9. jbt

    Te koop: HM Superlite quickshifter

    Te koop: HM superlite quickshifter. Werkt perfect. Plug & play voor Honda en Suzuki. Met een andere kabelset is deze ook voor Kawasaki en Yamaha te gebruiken. Voor normaal en reverse schakelen. Prijs: €200,-
  10. jbt

    Darryn Binder

    Ik kon nog geen topic over Darryn Binder vinden, dus bij deze. Een Darryn Binder topic ;). Hierbij wat Wiki info: geboren in Zuid-Afrika op 21 januari 1998 in 2013 en 2014 reed hij in de RBRC vanaf 2015 in de Moto3 en vanaf dit jaar dus in de MotoGP Hij, en zijn broer, zijn het soort coureurs...
  11. jbt

    Als duo rondje meerijden

    Mijn vrouw is er bijna altijd bij, wanneer ik op het circuit rijd. Ze vind het leuk, maar ook doodeng als ik rijd. Graag zou ze eens op het circuit mee willen rijden, zodat ze enigszins voelt wat ik voel. Ze heeft in het verleden vaak als duo bij mij achterop meegereden, maar dat was altijd op...
  12. jbt

    caravan met motorluik

    Wegens aanschaf grotere caravan, mijn "Joe Bar Team" motorcaravan te koop aangeboden. Leuke kleine caravan, met een luik aan de achterzijde om een motor in te rijden. Het 2 persoons bed (twijfelaar) is opklapbaar, waardoor de motor in de inrijklem gezet kan worden. Met een losse matras erbij...
  13. jbt

    Gezocht: motorblok Honda CBR600RR PC37

    Gezocht met spoed: Een goedlopend motorblok voor een Honda CBR600RR PC37. Laat maar weten wanneer je een goed blok over hebt.
  14. jbt

    Te koop, Gripone P3 Traction control met IMU en datalogger voor Honda en Suzuki

    Prijsverlaging: Hierbij verkoop ik mijn Gripone P3 Traction control, wheely control en launch control systeem Inclusief IMU, datalogger, wielsensoren en TKR voorwielring. stekkers passen op een Honda en Suzuki. Op andere merken weet ik niet. Mogelijk met andere stekkers Vraagprijs is 350 euro
  15. jbt

    Voorjaarstrainingen Alcarres 26-3 / 28-3

    Wij hebben een voorjaarstraining geboekt bij Racecracks, van 26-3 t/m 28-3 op circuit Alcarres. Zijn er hier op MF nog meer mensen die dan daar gaan rijden? Wij zijn met zijn tweeën (1x groep 3 en 1x groep 1) Zo ja, hoe reizen jullie daar naar toe? Wij gaan met de auto, met de motoren op de...
  16. jbt

    2 stuks 48 mm db killer gezocht (met hoek)

    Hallo, Wie heeft er nog 2 db killers ergens op de plank liggen waar die vanaf wil? De uitlaten hebben een gebogen achterzijde, dus de db killers moeten een hoek hebben. Het betreft overigens Bos dempers, maar ik ga ervan uit dat andere db killers ook zouden kunnen passen. Foto is een voorbeeld
  17. jbt

    Te koop: CBR900RR Fireblade trackbike

    Te Koop, Een technisch goede CBR 900 RR circuitmotor uit 1996. Kilometerstand is onbekend, want die zit er niet meer op. Alleen de toerenteller en controlelampjes zijn aanwezig. Ze ziet er schitterend uit (op 10 meter afstand, zoals "het hoort" bij een trackbike :) Gespoten met de beste lak...
  18. jbt

    Gezocht: Honda CBR1000RR SC59 (2008-2012) motorblok

    Ik zoek een motorblok van een Honda CBR1000RR SC59 (2008-2012) Heb je er eentje of weet je er eentje te liggen, laat het dan even weten
  19. jbt

    Gezocht: goedlopend Honda SC59 motorblok

    Helaas is afgelopen woensdag mijn motorblok op Assen kapot gegaan. Nu ben ik dus op zoek naar een goedlopend motorblok van een Honda CBR1000RR SC59 Heb je er toevallig 1 liggen, of weet je er toevallig 1 te liggen, laat het dan even weten. Alvast bedankt
  20. jbt

    Te koop: nieuwe set Metzeler Sportec M7RR 120/70-17 en 180/55-17

    Aangezien mijn straatmotor een 190 achterband heeft, verkoop ik een set Metzeler sportec M7RR in de maten 120/70-17 en 180/55-17. De banden zijn nog niet gebruikt en hebben dotcode uit 2015. Vraagprijs is 100 euro. Bieden kan natuurlijk altijd, maar houdt het netjes aub
  21. jbt

    TE koop: pirelli sp1 120/70 + 190/55

    Wegens aanschaf van een andere motor, heb ik de schuur eens uitgemest Pirelli supercorsa sp1 voor- en achterband in de maten 120/70-17 en 190/55-17 Dit betreft een gebruikte set, maar met genoeg rubber voor enkele dagen. De banden staan in een doos op zolder (dus niet in de schuur...) Dus ook...
  22. jbt

    aanhanger te koop voor 1 of 2 motoren met oplooprem (incl. huif)

    Wegens aanschaf van een caravan met motorluik, verkoop de de aanhanger die ik als motortrailer heb gebruikt. Het is een aanhanger met oplooprem waar 2 sportmotoren op passen. De aanhanger heeft in de bak diverse ogen voor je spanbanden. Of 1 motor in het midden en nog genoeg ruimte voor je...
  23. jbt

    2x Pirelli supercorsa 180/60-17 uit de IDM te koop

    2x Pirelli supercorsa 180/60-17 uit de IDM 1 band heeft een mooi slijtagepatroon. De andere band heeft een slijtspoor. Samen voor 75 euro.
  24. jbt

    Wielen + regenbanden voor Suzuki GSX R 1000 (K5 t/m K8)

    Wegens aanschaf van een andere circuitmotor, verkoop ik hierbij de regenwielen van mijn vorige motor. Het zijn mooie en rechte wielen voor een Suzuki GSXR 1000 uit 2005, maar passen ook op een GSXR1000 2006, 2007 en 2008. Ik heb geen idee of ze ook op een ander type of model passen. De...
  25. jbt

    Gezocht: vrij rijden op maandag 12-8 of dinsdag 13-8 Assen

    Wie kan er door omstandigheden niet rijden, op maandag 12 augustus op Assen via Motorsportschool Holland? Of op dinsdag 13 augustus op Assen via Trackdays4all? Ik zou 1 van die 2 dagen graag vrij willen rijden, dus kun je zelf niet, of ken je iemand die niet kan, laat het maar weten.
Terug
Bovenaan Onderaan