Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mieq
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mieq

    Dainese Laguna Seca Combi mt 54

    1 Seizoen gedragen Dainese Laguna Seca evo Combi pak in de maat 54. Ziet er als nieuw uit, altijd onderkleding gedragen en sliders ongebruikt. Vraagprijs ~ 550,- Eventueel ook een paar gebruikte Sidi B2 maat 44 erbij te krijgen
  2. Mieq

    Triumph Daytona 675 rechter spiegel ( origineel)

    Iemand toevallig een rechter spiegel over voor een daytona 675? Mijne is afgebroken..
  3. Mieq

    Pirelli Diablo 120/70 R17 voorband

    Pirelli Diablo 120/70 R17 voorband Paar honderd kilometer mee gereden, eind vorig jaar aangeschaft. Gaat weg aangezien ik een nieuwe set Michelin 2ct's erop gelegd heb. Af te halen in de buurt van Eindhoven. Doe een goed bod.
  4. Mieq

    Triumph Daytona 675 Scorched Yellow

    Na het verkopen van mijn CBR heb ik na twee weken de verleiding niet meer kunnen weerstaan en een Triumph Daytona gekocht, deze wilde ik namelijk al graag hebben voor mijn CBR. Ondanks dat de motor perfect rijd ben ik helaas weer tot de conclusie gekomen dat een supersport gewoonweg niets voor...
  5. Mieq

    Moto Guzzi California III '87 weinig km's

    Hierbij mijn Moto Guzzi te koop. Vooral door de plaatsing van het blok een leuke ervaring om mee te rijden. Na hier een aantal jaar mee rondgereden te hebben met veel plezier moet hij nu toch echt plaatsmaken door behoorlijk ruimtegebrek in de schuur. De Guzzi heeft nu net een paar km meer dan...
  6. Mieq

    Honda CBR 1000 RR Fireblade 2004

    Bij deze mijn motor te koop. Deze motor is sinds een jaar in mijn bezit en gekocht met 13000 km, ondertussen rond de 20000 km, wordt namelijk vrolijk mee doorgereden ondertussen *O* . Hij is in absolute nieuwstaat en er valt vrijwel geen krasje op te vinden. Heeft altijd in een verwarmde...
  7. Mieq

    Cbr 1000 RR Zwart '04/'05 Seatcover,gereedschapset, kuipruit

    Zoals de titel aan aangeeft ben ik opzoek naar een seatcover/soloseat in het zwart voor mijn 2004 blade. Verder een origineel gereedschapset.. En een donkere kuipruit. Wie heeft een van deze onderdelen slingeren en helpt mij hieraan tegen vergoeding ;)
  8. Mieq

    Kawasaki ZZR 600 E 93

    Nou bij deze mijn ZZR te koop Heb hier een jaar fantastisch mee gereden, oa in de alpen en er bijna 20000 km op gezet! Vervangen: Ketting + tandwielen merk DID x ring Bridgetone bt 21 achterband: 2000 km mee gereden Brigdgetone bt 21 voorband: 0 km mee gereden(nieuw) met het...
Terug
Bovenaan Onderaan