Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dannyschut
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. dannyschut

    R1 2004 te koop

    Verkocht
  2. dannyschut

    R1 2004

    verkeerde slotje
  3. dannyschut

    19 maart zolder wie??

    Nog bekende die rondjes gaan rijden de 19de op zolder?
  4. dannyschut

    Ervaring Pirelli Diabl Wet banden

    Iemand hier ervaring met de pirelli Wet banden? Na afgelopen jaar twee keer een regenband aan puin gereden te hebbe in 1 dag. Zit eens te kijken naar iets tussen de slick en regenband. Hoe houd zoon Wet band zich op nat asfalt? :W
  5. dannyschut

    Gezocht. Tandwiel klok Yamaha R1 2004

    Iemand nog het tandwiel klok en de inleg rubbers over? En zoek ook nog de twee bussen in het achterwiel de lange en de korte. Voor een yamaha R1 2004 tot heden denk Gr Danny :W
  6. dannyschut

    As schaal of kommetjes

    Wie weet er hoe die schalen of kommetjes heten die op de voor en achter as zitten. Je ziet ze vaak bij wsbk motoren. Krijg het idee dat dat heel mooi werkt als je velgen wisselt. Ken je zo je as der uit trekken. Of als ik verkeerd heb. Verbeter me maar *O* Gr :W
  7. dannyschut

    Msl cup zondag 26 juli Cpz

    Wie gaat er een lekker zondagie knallen?? Ik groep 3 dagie oefenen voor de Zac Samen met Guus Flater :W *O*
  8. dannyschut

    Pirelli superbike slick sc2 nieuw

    Pirelli achterband slick sc2 in de maat 200 Helemaal nieuw Dotcode eind 2013 170 euro ex verzenden ophalen omgeving utrecht Of 5 mei ophalen op cpz bij de zac :W
  9. dannyschut

    Gezocht Achterwiel bussen R1 2004

    Zoals titel aangeeft Zoek ik de 2 bussen die in de achtervelg zitten bij de R1 Mijne komt uit 2004 maar denk dat na 2004 alles gelijk is. Het gaat om een smal busje en wat langere. Mocht iemand nog wat hebbe ligge Alvast bedankt Danny :W
  10. dannyschut

    18 aug MSL Pitbox

    Als titel aan geeft. Ik en twee maatjes hebbe pitbox op zandvoort. Omdat er van klote weer voorspeld is.. Box is al gereseveerd maar hebbe zkr nog plek voor 2 of 3 man. Mog je intresse hebbe laat ffies weten👍 koffie staat klaar, regel alleen je eigen bier😄👍
  11. dannyschut

    Rizoma rem schakel set Yamaha R1 2004/2006

    Rizoma rem/schakel set komt van Yamaha R1 2004 Heeft wat gebruikers sporen maar ziet er keurig uit. Vraagprijs 250 euro.. Word verkocht wegens aanschaf valtermoto set. Gr Danny
  12. dannyschut

    Mettet dit weekend.. Inter-track

    Nog iemand??
  13. dannyschut

    Rizoma rem/schakel set. R1 2004-2006

    Bij deze rizoma rem/schakel set Is normaal schakelen. Foto's kan ik in de mail sturen Krijg ze niet op mf. 200 euro Gr danny
  14. dannyschut

    Kleurnummer yamaha

    Heeft er iemand een idee hoe ik achter het kleur nummer van yamaha kom?? Het gaat om een blauwe R1 uit 2004 Ik ga me motor ombouwen naar circuit motor en ga me nieuwe race kuipen spuiten vandaar Alvast bedankt mannen!!
  15. dannyschut

    Originele spullen yamaha R1 2004

    Complete kuipen set in de kleur blauw is in nieuwstaat €400 Blauwe kuip ruit €50 Originele rem/schakel set €100 Compleet origineel uitlaat systeem van dempers tot spruitstuk heeft alleen gediend om de motor toendertijd in te rijden €300 Originele spiegels €75 Ook andere spiegels maar weet...
  16. dannyschut

    Pitbox assen.. Iets te doen tegen verlichting??

    Weet iemand toevallig iets tegen verlichting s'nachts. Behalve stil liggen en een luchtbuks |( Want ffies afplakken gaat niet makelijk Ben maar klein kereltje _O- Vast bedankt!!! :W :W
  17. dannyschut

    Gezocht.. Nieuw setje supercorsa's 120/190

    Als iemand nog wat heeft in de sc2 compound *O* Gr Danny
  18. dannyschut

    Gezocht!!!!! Camera!!!

    Als iemand nog een camera over heb een go pro of een contour.. Mischien kenne we een dealtje sluiten :W
  19. dannyschut

    Iemand plek nodig pitbox " CRT Pirelli dag 15 april assen"

    Ik en me maatje Harpo hebben een pitbox gereseveerd. We zijn nog met ze tweeen en dat is wel erg veel ruimte. Als iemand nog plekie zoekt laat het weten we zitten in box 7!! Koffie staat klaar ochtend's en de zondag avond klein biertje!! :W *O*
  20. dannyschut

    gezocht! tandwielen R1 2002/2003 voor een 520 ketting!

    Als iemand wat heeft laat maar weten!
  21. dannyschut

    gezocht! regenbanden voor een r1 uit 2002

    Als iemand nog mooi setje over heeft.in de goeie maten.. met een 190 achterband. Eigenlijk verder geen idee of regenbanden zelfde maten hebben als slicks.. Bedankt vast! Danny
  22. dannyschut

    te koop starlane athon rw

    Starlane athon te koop helemaal compleet met kabels enzo. Geen extra sensors. Mag omdat ie iets te veel van het goeie is en io heb dat allemaal Niet nodig. |( Is rond de twee jaar oud. Vraagprijs rond de 350euro of doe goed bod. :W Gr danny
  23. dannyschut

    koelvin yamaha r1 2002

    Iemand nog eentje over?? Bedankt vast
  24. dannyschut

    gezocht koelvin yamaha r1 2002

    Als iemand nog een koelvin van een r1 uit 2002 heeft hoor ik het graag! Vast bedankt
  25. dannyschut

    koelvloeistof uit R1 2002 halen

    Goeiemiddag. Ik heb sinds kort een circuit R1 2002. Nu zit er in het koelsysteem gewoon water. Dat was verplicht bij bepaalde races bij vorige eigenaar. Nu komt de winter er aan en aangezien mij schuur niet verwarmd is wil ik het water vervangen door Koelvloeistof. Nu heb ik de service...
Terug
Bovenaan Onderaan