Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: emmol
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. emmol

    Bijna alles voor SV650N en SV650S '99-'02

    Ik heb 2 motoren staan en 4 blokken met verschillende problemen. Bijna alles is er nog. oa wielen met goede bt020 banden bagagesysteem eventueel incl 2 givi E45 koffers complete kont + duo cover in het zwart dit is een kleine selectie op marktplaats oa bagage systeem, wielen met goede...
  2. emmol

    Oh, oh, Den Haag! Deel 39. Bitches, Bobbers en BBQ´s!

    Wie, wat, waar? Daar! Carpool Schipluiden (afslag 13, op de rotonde recht door) KFC Wateringseveld PWO PWW stukje van Den Haag (15-1-'12) ander stukje den haag ( 19-3-'12) Oh oh Den Haag! deel 38, waar de zomer al weer bijna begint Oh oh Den Haag! deel 37 achter de...
  3. emmol

    Oh oh De Haag! deel 38, waar de zomer al weer bijna begint

    Wie, wat, waar? Daar! Carpool Schipluiden (afslag 13, op de rotonde recht door) KFC Wateringseveld PWO PWW stukje van Den Haag (15-1-'12) ander stukje den haag ( 19-3-'12) Oh oh De Haag! deel 37 achter de duinen, vol zon en bbq's! Oh Oh Den Haag! deel 36 achter de...
  4. emmol

    Oh oh De Haag! deel 37 achter de duinen, vol zon en bbq's!

    Wie, wat, waar? Daar! Carpool Schipluiden (afslag 13, op de rotonde recht door) KFC Wateringseveld PWO PWW stukje van Den Haag (15-1-'12) ander stukje den haag ( 19-3-'12) Oh Oh Den Haag! deel 36 achter de duinen! Oh Oh Den Haag! deel 35 achter de duinen! Den Haag...
  5. emmol

    Oh Oh Den Haag! deel 36 achter de duinen!

    Wie, wat, waar? Daar! Carpool Schipluiden (afslag 13, op de rotonde recht door) KFC Wateringseveld PWO PWW stukje van Den Haag (15-1-'12) ander stukje den haag ( 19-3-'12) Oh Oh Den Haag! deel 35 achter de duinen! Den Haag deeltje 34 * Den Haag & "omgevening" *deeltje...
  6. emmol

    Oh Oh Den Haag! deel 35 achter de duinen!

    Wie, wat, waar? Daar! Carpool Schipluiden (afslag 13, op de rotonde recht door) KFC Wateringseveld PWO PWW stukje van Den Haag (15-1-'12) Den Haag deeltje 34 * Den Haag & "omgevening" *deeltje 33 * * Den Haag & "omgevening" *deeltje 32 * * Den Haag & omgevening*deeltje 31...
  7. emmol

    CBR900RR Fireblade '92 1500,- inruil allroad mogelijk

    Te koop aangeboden, deze super vette Oerblade CBR900RR Fireblade Oerblade 1992 65.000 km (wordt nog op gereden) Den haag 1600,- 1500,- of doe een bod! (weinig zeggend, gewoon een vette foto :) ) Door de vorige eigenaar is de fireblade volledig verbouwd en opnieuw gespoten. De lak...
  8. emmol

    Gezocht: goede dames winter jas, iemand een idee?

    Zoals de titel wel duidelijk maakt denk ik, ik ben opzoek naar een goede jas om de winter mee door te rijden. nu zou je denken, en zijn toch genoeg goede jassen? Voor dames dus niet! Misschien heeft iemand nog een tip? Wat ik wil: - dames jas, - liefst geen lang model, rij op een...
  9. emmol

    xj650 56.000km 300,-

    Na de winter opnieuw te koop, nu met dichte uitlaat! 300,- ophalen in vlaardingen blauwe yamaha xj650 met 56.000km op de teller in redelijke staat, heeft de laatste jaren buiten gestaan (onder een hoes) maar is wel verzorgd! motor incl schugers kuip OF koplamp (tegen meerprijs kan je...
  10. emmol

    vfr 750 rc-36 1 kuipdelen en andere

    WAT ER NIET BIJ STAAT HEB IK NIET! mijn vfr750 is verkocht, dus bij deze gaan alle onderdelen die ik nog heb het huis uit. de kuipdelen verzend ik liever niet, maar is iig op eigen verantwoordelijkheid! alles ligt in den haag. de lijst met foto's; prijslijst; 125,- bugspoiler...
  11. emmol

    xj650 voor weinig

    Na de winter opnieuw te koop, nu met dichte uitlaat! 300,- ophalen in vlaardingen blauwe yamaha xj650 met 50.000km op de teller vraagprijs 250,- in redelijke staat, heeft de laatste jaren buiten gestaan (onder een hoes) maar is wel verzorgd! motor incl schugers kuip OF koplamp (tegen...
  12. emmol

    route importeren in Sygic Mobile Maps?

    hoi hoi, ik heb geen garmin of andere navigatie, alleen een mobiele telefoon met groot scherm en daarop Sygic Mobile Maps. alles leuk en aardig als je naar een onbekende plek wil, maar nu wil ik een route rijden. iemand een idee of ik een route in kan laden? en zo ja, hoe! thanx
  13. emmol

    VFR 750 RC36-1 ('91)

    rc36-1 model uit 1991 103000 op de teller duo kapje en jiffy kapje aanwezig :) dat maakt de vfr toch tot de vfr nietwaar?! leuke viffer waar wat aan moet gebeuren, rijdt prima, start altijd! kuipen zijn niet erg strak, maar alle kuipen met beschadigingen heb ik ook onbeschadigd liggen...
  14. emmol

    aangifte doen tegen hufter op de weg?

    er was eens een avond die enkele uren geleden begon, op 4 wielen reedt ik over de A13 en wordt ik afgesneden door een of andere !#$@% (niet de prins op het witte paard iig). er zat <1 meter tussen onze bumpers, bij ong 140 km/h. niet zo cool.. ik schiet direct naar links om ruimte te houden...
  15. emmol

    probleempje met vast gelaste linkpijp

    ik heb via ebay een bos superbike (?) demper gekocht met linkpijp voor een yzf 750 heel dom, maar ik ging er niet vanuit dat dit aan elkaar gelast zou zijn :( hierbij de foto's van hoe wonderschoon deze oosterbuur dit heeft gedaan, en dan aan jullie de vraag, waar en hoe zal ik dit door...
  16. emmol

    'slip on' naar 'bolt on' te vermaken?

    hoi dames en heren. ik rijd een vfr rc36-1 en ben opzoek naar een nieuwe demper. voor de 1 zijn er niet zoveel gemaakt, voor de 2 meer. maar de 2 is slip on, de 1 bolt on. nu ben ik dus benieuwd of het mogelijk is (ik weet het, alles is mogelijk, bedoel dus of het een optie zou zijn) om...
  17. emmol

    Termignoni slip-on voor R6

    nette termignoni slip-on demper, komt van een R6 af is helaas te lang voor mijn motor :( in goede staat, geen krassen met E-keur en homologatie (zie foto 2) binnendiameter van de pijpingang 52mm (slip-on) totale lengte van flens tot flens 50,5 cm
  18. emmol

    23 augustus den haag e.o

    *O* den haag eo "mega" meeting: *O* begin van het nieuwe schooljaar, na de vakantie wanneer iedereen aanwezig kan zijn; zondag 23 augustus 19h at subway wateringseveld ;)(of kfc, hoe je het ook noemen wilt a4, afslag 12, aan de wippolderlaan kan iedereen die er behoefte aan heeft nog...
  19. emmol

    ervaring met moto bodywork?

    hoi hoi, ik heb sinds enkele weken een vfr750f met wat kuipschade in mijn bezit (vorige eigenaar heeft de schuiver gemaakt) en wil alles nu compleet maken en laten spuiten. maar ben dus opzoek naar nieuwe kuipdelen. op marktplaats adverteerd moto-bodywork met nieuwe kuipdelen. ze zitten in...
  20. emmol

    hoe heet dat stukje..

    ben opzoek naar een onderdeel voor mn motor, maaaaar weet niet hoe het heet :) bedoel dat kapje wat boven her achterwiel zweeft zoals bij deze; mijn dank
  21. emmol

    yamaha xj 650

    bij deze bied ik mijn xj 650 aan 52000 km op teller bj 1982 motor incl schurgers top kuip ideale woon werk woon motor, cardan en belasting vrij! (1982) rijdt prima, hagon stereo dempers achter recent beurtje gehad; nieuwe bougies, nieuwe accu, luchtfiler oliefilter (los...
  22. emmol

    gezocht: negatieve ervaringen van Veen motoren Wateringen

    rectificatie van eerdere berichten over van veen motoren. het hele voorval berust op een misverstand. beide partijen meenden de waarheid te spreken en vandaag is dit tot een oplossing gekomen. ik heb een waardebon gekregen waarmee een nieuwe helm is gekocht. vandaag prettig gesproken en ben...
  23. emmol

    spuiten met streep

    hoi, ik wil deze maand mn fiets gaan spuiten en deze gaat matzwart worden met 1 of 2 roze strepen van voor naar achter. nu mijn vraag, jaja, ik weet het, er zijn al vele topics over spuiten... maar dat kan ik zelf ook wel. wat wel mijn vraag is, hoe krijg ik mooie strakke strepen?? eerst...
  24. emmol

    gezocht; van welk type is deze stuur kuip?

    ik ben deze foto op internet tegen gekomen en vind het een hele mooie stuurkuip. nu zou het wel wat makkelijker zoeken zijn als ik zou weten van welk type hij af komt. iemand een idee? of toevallig 1 liggen in den haag eo? groetjes en bedankt
  25. emmol

    uitlaat xj 650/550/750

    gezocht; uitlaat bochten+pot voor een xj 650 xj 550 of 750 passen ook, net als de 600 waarschijnlijk iemand die me kan helpen? heb je een foto en prijs? thanx
Terug
Bovenaan Onderaan