Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: piotter
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. piotter

    Nieuwe KERKER uitlaat Kawa GPZ1100B / Z1000J ED

    NIEUWE KERKER UITLAAT COMPLEET MET EXTRA KERKER PLAATJE OUDE STIJL. DEZE UITLAAT IS GEKOCHT VOOR EEN KAWASAKI GPZ 1100B MAAR PAST OOK OP DE Z1000J ED WORD VERKOCHT IVM STOPPEN PROJECT . €700,- Is ook te vinden op marktplaats
  2. piotter

    APRILIA LEONARDO 300

    Hallo forumleden, Verleden jaar een Aprilia Leonardo 300 gekocht, altijd makkelijk een scooter erbij voor in de stad. Het probleem met de scooter is dat deze slecht start als ik hem een tijdje niet hebt gebruikt. :( Vraag is dus, is dit een bekend probleem en weet of is er een oplossing...
  3. piotter

    Gpz 1100 UT A1

    Heb nog een frame met kenteken in de garage staan, en ga daar ook maar wat mee doen. Persoonlijk vind ik de A1 origineel een oerlelijk ding :N , grote kuip en lelijke kont, model tank bevalt me wel :Y . Ik ga eens kijken of ik er wat leuks van kan maken. :9 Wat moet er gebeuren. Andere...
  4. piotter

    frame met kenteken GPZ 1100 ut/ zx1100 A1+vele onderdelen

    Te koop een frame met kenteken en vele onderden van een kawasaki Gpz 1100 ut / zx1100 A1. Alles in 1 koop voor €350,00.
  5. piotter

    5 schakels DID50VX gold. is een 530

    Zoek voor mijn project 5 ketting schakels van een DID50VX ketting gold.Is een 530 Heb een ketting set gekocht van een ZZR1100c model waarbij ik beide tandwielen kan gebruiken maar jammer genoeg is de ketting iets te kort |( |( . Wie kan me helpen.
  6. piotter

    te koop zx9r 1995 achterwiel compleet

    Te koop een zx9r 1995 Btype achterwiel compleet. Wat je op de foto's ziet , is wat je krijg. Wiel niet meer nodig ivm aankoop origineel zrx 1100 achterwiel voor project. Alles voor €100,00
  7. piotter

    wie o wie wil en kan een balhoofdpen/stuurpen draaien

    Ik zoek iemand die een balhoofdpen wil draaien , is voor een project zie Gpz 1100 b2 1982 het mooist zou zijn ook in het bezit van een druk pers . :W :W
  8. piotter

    wie o wie ,wil en kan een balhoofdpen draaien

    Ik zoek iemand die een balhoofdpen wil draaien is voor een project zie Gpz 1100 b2 1982 het mooist zou zijn ook in het bezit van een druk pers . :W :W
  9. piotter

    Ik zoek, een balhoofdpen/stuurpen kawasaki zrx 1100

    Ik zoek een balhoofdpen/stuurpen van een kawasaki zrx 1100 . is voor een project en deze schijnt 1op1 te passen in een Gpz 1100 b2 frame. Of iemand die een balhoofdpen/stuurpen kan en wil draaien. :W :W
  10. piotter

    Kawasaki z1000 voorvork

    Te koop wegens het kopen van een andere voorvork voor een project , een Z1000 2003->2006 voorvork. je koop wat je ziet op de foto, voorvork/wielas/remklauwen/remleiding/kroonplaat/stuur/remvloeistof reservoir €650,00
  11. piotter

    gezocht sbk kroonplaat kawasaki zx9r B type

    Gezocht een sbk kroonplaat voor een kawasaki zx9r B type. is de dikke usd voorvork.
  12. piotter

    Gpz 1100 b2 1982

    Ook ik ga maar een topic beginnen, 10 januari deze GPZ gekocht met de bedoeling om deze te gaan verbouwen. Daarmee bedoel ik een ander voorvork upsd en een andere achterbrug. De kleur terugbrengen naar GPZ rood. Ik wil de GPZ weer toonbaar maken,ziet er nu niet uit, Hoop op het forum...
  13. piotter

    peugeot vivacity 100cc 2008 4974 km €550,-

    Te koop peugeot vivacity 100 cc,deze wil niet meer starten. Met de eletrische start hoor je wel de start motor rondgaan. Is tot nu toe een fijne motor scooter geweest. petjoh32@gmail.com
  14. piotter

    verschil tussen een peugeot speedfight en vivacity

    Hallo Allen. Ik kan voor op de camper een peugeot vivacity kopen, niet voor al te veel geld. nu zit ik op marktplaats te kijken en enkele forums en daar kom ik ook speedfights tegen van peugeot. Mijn vraag is nu,wat is het verschil tussen deze twee motor scooters.Ik heb het dan over de 100...
  15. piotter

    Daijiro kato memorial helm

    Link naar mooie helm http://link.marktplaats.nl/30
  16. piotter

    Hallo,stel me even voor

    Hallo allemaal, Sinds vanavond mij aangemeld bij dit forum,stel me daarom even voor. Mijn naam is Peter ben 48 jaar en woon samen in het midden van het land (IJsselstein). Sinds mijn achttiende veel motors gehad en voornamelijk Kawasaki's. Ben nu in het bezit van een kawa zx9r van 98 en...
Terug
Bovenaan Onderaan