Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BackFire
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. BackFire

    Suzuki GSX 750 F 1995

    Mijn Suzuki GSX 750 F gaat de verkoop in om wat meer ruimte in de garage te krijgen. Altijd met plezier grotere afstanden gereden met deze Katana. Natuurlijk zelf onderhouden als rasechte brikken eigenaar. Vorijg jaar 0 km gereden met de Suuz, dus vorige week een nieuwe accu gemonteerd en oude...
  2. BackFire

    Honda CB350K0 -> CYB350 poging

    En na jaren rustig aan doen gaan we beginnen aan de ombouw van een CB350K0 tot hopelijk een CYB350. Via een goeie vriend een CB350K0 kunnen overnemen, niet helemaal compleet en in losse onderdelen. Maar voor een project als dit is dat natuurlijk geen probleem. Naast deze 350 met kenteken...
  3. BackFire

    honda cb250k/350k/350f koplamp licht schakelaar

    Heeft iemand nog een lichtschakelaar van de oude twins of 350four liggen, alleen het knopje is ook voldoende. Tnx
  4. BackFire

    Duckham Keenol gevonden

    Ik heb een adresje gevonden die nog een paar potten Duckham Keenol heeft staan, gaan volgens info weg voor 15 euro per pot. Voor de liefhebbers ff bellen naar lepatron.nl Volgens mij stonden er nog een stuk of 10. En nee heb daar verder geen andelen van of zo, maar kom daar wel eens voor...
  5. BackFire

    velgen voor cb250k gezocht

    Daar er niemand reageert in het gozocht topic, zet ik mijn oproep toch maar in mijn favoriete topic. Heeft er iemand voor en achtervelg liggen voor mijn twinneke. Hoeft geen schoonheid te zijn maar enigszins roestvrij, zeker inwendig. Er hoeft ook geen naaf bij te zitten. Maten zijn resp 18x1.6...
  6. BackFire

    Gezocht velg 18x1,6 en 18x1,85 36gaats

    Zoek voor mijn Honda cb250k paar nette velgen, hoeft geen showroom staat te zijn, maar binnenzijde toch redelijk roestvrij. Hoeft verder geen naaf bij te zitten, wie heeft iets liggen? Groeten Ron
  7. BackFire

    Yamaha IMASEN AU40 26408

    Ik heb nog twee knipperlichten liggen voor Yamaha, voor 5 euro mag je ze hebben, 1 is orgineel en nog perfect, andere is imitatie en heeft 1 vies plekje. Zo te zien zijn ze van xt500.
  8. BackFire

    Tandwielen voor GSX750f 1995 model

    Wie kan mij vertellen welke tandwielen op de gsx750f passen. Ik heb nu de orginele 15-45 set, welke aan vervanging toe is, maar wil deze vervangen voor 15-43 of 15-42. Dit omdat deze fiets voor mij meer een toerfiets gaat worden. De standaard setjes zijn makkelijk aan te komen, maar wie weet...
  9. BackFire

    Peters manual cb650 19.

    Ik kom er net achter dat ik ook een copy heb van peters manual voor Honda cb650, ik zou zeggen 7,50 euro lijkt mij niet te veel voor de copy kosten ;)
  10. BackFire

    Peters manual cx500 tot 1986

    Ik heb nog een prachtig exemplaar liggen van Peters manual van de honda cx500 tot 1986, hij mag weg voor 12,50 Euro.
  11. BackFire

    Honda XL250 XL350 zadel buddyseat

    Ik heb nog een zadel liggen voor volgens mij een Honda XL250 of XL350, net zadel.
  12. BackFire

    25-3-2007 Pre 1976 en -95DB, YESSSSSSSSS

    Met dank aan Hymer om ons er attend op te maken Zolder 25-3-07 Pre 1976 & -95DB Topic zal wel weer verplaatst worden, maar dit hoort toch echt hier thuis *D
  13. BackFire

    Zolder 25-3-07 Pre 1976 & -95DB

    Via brikken topic en Hymer (tnx) kom ik er achter dat er een prachtig evenement is op 25-3-2007 voor de brikkers met race ambities Op zondag 25 maart 2007 vindt de eerste Moto Classic Trophy Zolder voor pré–1976 en -95db moto’s plaats op het legendarische Circuit van Zolder. Een oude...
  14. BackFire

    ethanol

    bericht op internet gevonden: quote Elke auto die normaal gesproken op Euro 95 rijdt, kan voortaan bio-ethanol tanken. Staatsecretaris Van Geel (Milieu) heeft vandaag het eerste Nederlandse pompstation geopend waar automobilisten benzine gemengd met bio-ethanol kunnen tanken. De prijs van de...
  15. BackFire

    Te koop Kawazaki gtr1000

    Van mijn neef te koop perfect onderhouden GTR1000 van 1991 met 84000 op de teller, nieuwe voorband en redelijk achterband. 1250 euro vraagprijs
  16. BackFire

    Honda CB550 te koop

    Huisbaas heeft cb550 te koop staan, zit helemaal in de wax, chroom is dus nog bling bling. Staat op MP voor 550, maar weet dat hij hem zo weg doet voor 400. Frame parelmoer en rest zwart gespoten in vliegtuiglak (werkte toen nog op Volkel). Achterlicht met knippers heeft hij nog liggen. Mooi...
  17. BackFire

    cb1 uitlaat op cb400f

    Wie weet of een cb1 uitlaat past op een cb400f? Ps topic staat ook onder brikken, mag ook daar reageren
  18. BackFire

    cb1 uitlaat op cb400f

    Wie weet of dit gaat passen? Iemand ook nog zoiets liggen dan als t past?
  19. BackFire

    Carbtune of een andere ?

    Carbtune II is voor mij een bekende naam maar zijn ze ook goed? Wie heeft ervaring met dit merk en type. Prijs is momenteel 85 Euro dus dat klinkt wel goed.
  20. BackFire

    RVS versus standaard spaken

    Kan iemand mij het voordeel en of nadeel uitleggen van RVS spaken ten opzichte van de normale (verzinkte? of zo)spaken. Behalve natuurlijk dat ze niet roesten :)
  21. BackFire

    Begrafenis GS750

    Vanavond wordt er afscheid genomen van ons aller geliefde GS750tje. Er zal nog een laatste foto genomen worden alvorens deze suuz terugkeert naar zijn ijzererts gedaante. De feitelijke herrijzenis zal overmogen plaatsvinden onder toezicht van onze beste vrienden met de pet. ;( ;( ;(
  22. BackFire

    CB250 K4 dagboek

    boehoe, vandaag mijn carbs gemonteerd na schoongemaakt te zijn. Wil ik hem op mijn middenbok zetten, zakt ie toch sponttaan door zijn pootje heen. Metaalmoeheid. Nu kan ik dus mijn middenbok eronder uit gaan slopen aan gaan lassen. Of heeft iemand in de omgeving den bosch nog middenbok van cb250...
  23. BackFire

    cb400f remblokken

    Vraagje, kun je de remblokken bij de cb400f er zo uit krijgen of moet ik de klauw demonteren? Ik zat er namelijk aan te denken om ze een beetje op te schuren, volgens mij zijn ze een beetje verglaast. :9
  24. BackFire

    CB400F bobines

    Heeft iemand een goede methode om de bobine kabels te vervangen bij een CB400F bobine. Je weet wel het soort welke in de bobine vast zitten. TIPS zeer welkom.
  25. BackFire

    CB400F ombouw project

    Ha mede CB400F ombouwers, probeer nu al 2 dagen aan te melden, hehe eindelijk :] Ik 2 weken geleden begonnen met het verder afbouwen na een rust van 5 jaar. Gelukkig had ik al het e.e.a. al liggen (revisie krukas, lagerschalen, gevalkte kop etc.) Nu heb ik h'm bijna motorisch klaar. Nu komt...
Terug
Bovenaan Onderaan