Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Jellesnietes

    koppelingshendel TDM850

    Beste forumleden, Vandaag heb ik de koppelingsplaten van mijn TDM850 uit '91 vervangen. Na het monteren, volgens het werkplaatsboek, lijkt er geen druk meer op de kabel te staan. De hendel op het blok beweegt wel, maar de motor ontkoppeld niet. Ik heb zowel de veren als platen vervangen en de...
  2. Jellesnietes

    Suzuki GSX600F met Xenon/Sebring uitlaat

    Beste Mf'ers Hierbij bied ik mijn GSX600F uit '91 aan. Ik heb de motor vorig jaar maart met 42.000 km gekocht en inmiddels staat de teller op 61.000. In die tijd heeft hij een nieuwe carburateur set gekregen, nieuwe bobine's, bougiekabels en bougies, een nieuwe accu een nieuwe ketting en...
  3. Jellesnietes

    "Studenten in het zuiden" Deel 14:Driften door de tentamens!

    Deel 14 *O* Vorige delen: Deel 1: "Studenten in het Zuiden" TOPIC Deel 2: "Studenten in 't Zuiden" deeltje 2: Nog meer gezever... Deel 3: "Studenten in 't Zuiden" Deeltje 3: Vrouwensoap en Jelle Deel 4: "Studenten in het Zuiden" part 4: Vic, Phyl en hun harem Deel 5: "Studenten in...
  4. Jellesnietes

    "Studenten in het Zuiden" Deel 12 'Gij kunt geen wheelie!'

    Deel 12 *O* Vorige delen: Deel 1: "Studenten in het Zuiden" TOPIC Deel 2: "Studenten in 't Zuiden" deeltje 2: Nog meer gezever... Deel 3: "Studenten in 't Zuiden" Deeltje 3: Vrouwensoap en Jelle Deel 4: "Studenten in het Zuiden" part 4: Vic, Phyl en hun harem Deel 5: "Studenten in...
  5. Jellesnietes

    Voorlamp werkt niet meer GSX600F

    Beste mensen, Ik wilde mijn voorlamp gaan vervangen (die het nog deed) voor een nightvision van Philips. De lamp deed het nog, lamp vervangen, alles weer netjes op zijn plaats. Doet de nieuwe lamp het niet, ondanks dat het van hetzelfde wattage en voltage is. Dus de nieuwe lamp er weer uit...
  6. Jellesnietes

    Suzuki GSX600F uit '90 TEAB

    Beste MF'ers Hierbij zet ik mijn motor te koop. -Sebring uitlaat (met opmaat gemaakte db-killer) -Halverwege Augustus is er een nieuwe accu in gegaan. -Carberateurs zijn recentelijk schoongemaakt. -Taartschep is eraf -Mooie kleurstelling, zie je weinig -recentelijk bobine's en...
  7. Jellesnietes

    Keep your lane systeem tegen filevorming

    Ik vroeg me het volgende af: als je het keep your lane systeem in Nederland toe zou passen zouden er dan minder files ontstaan? Files ontstaan doordat mensen te dicht op elkaar rijden. Als iemand voor jou remt en jij rijdt er dicht op dan moet je nog harder remmen omdat je tijdens je...
  8. Jellesnietes

    Gezocht : Demper GSX600F '90

    Hey folks, zoek een demper voor een GSX600F. Er zitten 4-1 bochten onder dus een pijp is genoeg. Het liefst met db-killer. Er zit nu een open sebring onder en dat is iets teveel van het goede.
  9. Jellesnietes

    "Studenten in het Zuiden' part 6 : Lente, Lente, Lente!

    De snelheid is er een beetje uit, maar inmiddels deeltje 6 *O* Vorige delen: Deel 1: "Studenten in het Zuiden" TOPIC Deel 2: "Studenten in 't Zuiden" deeltje 2: Nog meer gezever... Deel 3: "Studenten in 't Zuiden" deeltje 3: Vrouwensoap en Jelle Deel 4: "Studenten in het Zuiden" part 4...
  10. Jellesnietes

    Kawasaki ZZR 250 T.E.A.B

    Beste mensen. Ik bied hierbij mijn Kawasaki ZZ-R250 uit 1992 aan. De motor heeft vandaag de 80.000 km gepasseerd. Ketting, tandwielen en banden kunnen nog even. Hij verbruikt wat olie. Met deze temperaturen heeft hij de afgelopen 500 km nog niets verbruikt. In warmere tijden meer dan dan nu...
  11. Jellesnietes

    Tips voor de volgende ronde starten

    Folks. Ik heb een Kawasaki ZZ-R250 (met redelijk nieuwe accu) die na twee weken onder een carport gestaan te hebben nu niet meer wil starten. Zover niets nieuws. Ik ben er via zoeken achter gekomen dat ik bij de volgende poging puur op choke moet starten zonder gas en dat het kan helpen eerst...
  12. Jellesnietes

    Motormaatje Moezel

    Hey Folks, Ik weet dat het kort dag is. Volgende week ga ik van donderdag tot zaterdag 3 dagen naar de Moezel met de motor. Ik zou eerst met zijn tweeen. Maar dat gaat helaas niet door. Ik ga sowieso, maar ik zou het gezellig vinden om met nog iemand te rijden :] . Ik rij 25 kw, dus hard zal...
  13. Jellesnietes

    Hoge toeren, in hoeverre schadelijk?

    Folks, Ik heb een Kawasaki ZZ-R250 uit '92 met 76xxx op de teller. Ik rij daarmee wekelijks minimaal 300 kilometer mee (Tilburg - Achterhoek en terug). Ik probeer de snelweg zoveel mogelijk te ontzien, aangezien 80 en 60 wegen leuk zijn, maar op de snelweg ben je een van de langzaamste en...
  14. Jellesnietes

    Nepflitspalen

    Ik kwam het volgende net tegen op de NOS site. Dat wordt nog wat |( , als je nu genoeg van die mensen hebt die vinden dat ze zo geluidsoverlast enz kunnen voorkomen door zo iets aan te schaffen, dan wordt het goed onthouden welke nu werkten en welke niet. -O-
  15. Jellesnietes

    TKG : Textiele combi

    Hey folks, Ik heb al een leren combi die goed past, waterdichte handschoenen en laarzen. Wil hier graag nog een waterdicht textiele combi bij. Heb wat bij te koop aangeboden gekeken, maar kon niet echt iets vinden. Ik ben 1.75, weeg ongeveer 75 kg. Mijn lerenpak is maat 50 en past...
  16. Jellesnietes

    Jellesnietes, aangenaam

    Hey iedereen, Na een jaar meelezen en sparen begin ik deze week met mijn motorrijbewijs. *O* Vond ik zelf wel een mooi moment om mij een keer te registreren. Dus hierbij ;)
Terug
Bovenaan Onderaan