Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Armada
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Armada

    [(ex)-Student / Sexy] Motorrijders Rotterdam en omgeving 43

    WELKOM IN DEEL 42! Liefde is......... een topic met een minimaal aantal clashes. Let's go for it! Dit topic is opgericht voor sexy studenten, ex-studenten en andere relatief jonge motorrijders uit de omgeving van Rotterdam en Dordrecht. Iedereen is van harte welkom, ook als je net even...
  2. Armada

    Windscherm Triumph Speed Triple

    Te koop aangeboden: Gebruikt windscherm voor een (ouder type) Triumph Speed Triple. Nu grof gespoten in de grondlak. Wordt nog even netjes geschuurd/in de grondlak gezet voor verzending. Verder geen diepe krassen of andere beschadigingen. Enkel montage gaten voor een ander type motor...
  3. Armada

    Het Grote SV650 99-02 Topic Deel 14 "Hear Us Roar"

    Welkom in Het Grote SV650(S) 99-02 Topic! 8-) Het deel waarin de spanningsregelaars bij bosjes lijken te vallen :? Onze rijke MF historie :Y SV650S 1999-2002 Gebruikerstopic SV650S 1999-2002 Gebruikerstopic 2 Hét SV650S 1999-2002 Topic deel 3 Hét GROTE SV650S 1999-2002 Topic deel...
  4. Armada

    Yamaha FZ6 Naked, 2004

    Te koop aangeboden voor mijn afstudeerbegeleider: Een nette Yamaha FZ6 Naked uit 2004. Km stand: 12.500 (bijna) kleur: Rood Opties: Windscherm Reden van verkoop: De vrouw van mijn afstudeerbegeleider heeft enkele jaren geleden haar A gehaald, maar na een zwanger/ouderschap...
  5. Armada

    spannings regelaar Suzuki type SH535C-12

    Te koop aangeboden: Spanningsregelaar type SH545C(-12), afkomstig van een Suzuki SV 650. Regelaar past onder andere op de volgende modellen: Suzuki - SV 650 1999-2002 - LS 650 (savage) bijna alle bouwjaren als het goed is - GSF 400 bandit - GS 500 '98/- - DRZ 400 Bovenstaande...
  6. Armada

    Te koop: Universele dubbele koplamp

    Bij deze aangeboden: In zeer goede staat verkerende universele dubbele koplamp unit. Heeft nog geen jaar gemonteerd gezeten. Moeten alleen een paar nieuwe H4 lampen in. Bedrading e.d. is ook netjes in orde. Wordt nog even netjes gepoetst voor verkoop. Vraagprijs: €55,- exclusief...
  7. Armada

    Beschadiging frame SV 650 1999

    Beste forum leden. Afgelopen jaar heb ik mezelf aan een SV 650 geholpen. Na enkele kleine probleempjes (Italiaanse import, bedrading enzo |( ) dacht ik de motor keurig op orde te hebben. Nu was ik hem vandaag aan het poetsen, wanneer ik hier tegenaan liep. Nu is mijn vraag: Is dit...
  8. Armada

    Stilvallen SV 650: carb-icing

    Beste Mede forumers, Sinds kort ben ik in het bezit van een Suzuki SV 650 uit 1999. Het probleem is echter dat ie vandeweek tijdens het toeren een paar keer is stilgevallen tijdens het toeren, met een warme motor. Dit gebeurde telkens wanneer ik bijvoorbeeld bij het stoplicht stond, echter...
  9. Armada

    Yamaha XJ600 Diversion

    Bij deze te koop aangeboden: Yamaha XJ600 Diversion. Doe hem weg omdat ik toch iets meer spanning wens met motorrijden. heb er nu een mooi seizoen mee gereden '( , dus het is tijd voor wat anders :) Bouwjaar: 1994 Km stand: ergens rond de 25.000 Volledig standaard motorfiets...
  10. Armada

    Potentiële motoren

    Beste menschen, In mijn speurtocht naar een degelijke motor om op te beginnen heb ik enkele potentiële motoren gevonden. Het betreft hier een Honda CB 1 --> http://link.marktplaats.nl/240791871 Suzuki GS 500E --> http://link.marktplaats.nl/241986519 Suzuki VX 800 -->...
  11. Armada

    Beginners motor

    Beste mensen. Aangezien ik recentelijk geslaagd ben voor m'n motorrijbewijs, ben ik nu op zoek naar een leuke fiets om mee te beginnen. *O* . heb ik een motor gekocht om lekker op te leren *O* . Uiteraard moet het een beetje een betrouwbaar machientje zijn. Zat zelf een beetje richting de...
  12. Armada

    Aangenaam allemaal

    Bij deze wil ik me even voorstellen. Mijn echte naam is Gert-Jan en in het dagelijks leven ben ik student. Ik ben recentelijk (lees vandaag) geslaagd voor m'n motorrijbewijs en ben nu dus aan het zoeken voor een leuke fiets om mee te beginnen. Aangezien ik nog student ben moet dit een...
Terug
Bovenaan Onderaan