Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Jelle_Gillet

    +/- 1985 KTM 250 gs enduro 2takt

    Forum, Ik heb vandaag een KTM gekocht zonder papieren, dus het exacte bouwjaar ken ik niet.Het is dezelfde als op volgende site http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_250_gs_enduro_sport_1985.php De motor is in redelijk goede staat enkel de bedrading en etc. kan wel eens een opknapbeurt...
  2. Jelle_Gillet

    BSA a65 caferacer

    hallo iedereen, het is nu al een tijdje geleden dat ik nog iets van mij heb laten horen ( sinds het topic van de gillet zoiets ) . ik had topic van gillet geopend met als doel om jullie op de hoogte te houden hoe ik hem zou 'opknappen' .Maar zoals ik toen al zei daar heb ik nog veel te weinig...
  3. Jelle_Gillet

    2takt of 4takt

    hallo allemaal ik heb met een vriend een frustrerende discussie gehad over wat nu eigenlijk beter is 4t of 2t.Zijn stelling is dat 2takt beter optrekt en sneller is tot 250 cc wat mij heel vreemd lijkt.Daarom heb ik maar eens besloten om het aan de echt ervaren mannen ( en vrouwen ) te vragen...
  4. Jelle_Gillet

    Saroléa blauwe vogel

    hallo iedereen, ik ben op zoek naar een saroléa blauwe vogel , liefst nog in goede staat ( want ik ben ook nog bezig met een restauratie van een flandria ) sinds men liefde voor oldtimers heb ik dat al een echt prachtige motor gevonden en perfect voor men leeftijd ( 14 jaar :Y ) daarom de...
  5. Jelle_Gillet

    oude koplamp iemand die hem herkent ?

    hallo iedereen, deze namiddag was het uitverkoop bij men buurman ook een oldtimer "freak" en heb daar dan ook heel wat spullen gekocht }) waaronder ook een koplamp dier ergens in de jaren 1910 moet gemaakt zijn en uit nieuwsgierigheid zou ik toch wel willen weten op welke motor(en) deze...
  6. Jelle_Gillet

    gezocht : BMW r 100 GS PD

    hallo, ik zoek iets tussen r80 / r1000 liefst een r100 GS PD mag natuurlijk beetje werk aan zijn grtz
  7. Jelle_Gillet

    stuurslot sleutel

    hey , ik ben dus zo ver dat het frame van de gillet af is }) maarre er zit een stuur slot in het frame verwerkt en daar heb ik dus geen sleutel van :r kan ik een nieuwe laten maken ? en moet ik dan het frame meenemen naar de winkel ? *hulp gezocht*
  8. Jelle_Gillet

    voetsteuntjes krom

    hello, ben vorig weekend even bezig geweest aan de gillet, nu heb ik een probleempje met de assen van de voetsteuntjes ( niet echt een as maar ik zou niet weten hoe ik het anders moet noemen ) de schroefdraad om de voetsteuntjes op te draaien zijn helemaal krom. moet ik de as gewoon recht...
  9. Jelle_Gillet

    flandria record 4

    hello, ik heb deze namiddag flandria record 4 gekocht om te restaureren maar ik heb nog geen werkplaatshandboek. Als iemand zo eentje heeft kan je dan kopië opsturen of in scannen en doorsturen via pc ? mvg jelle heb nog geen foto's dus deze is van internet
  10. Jelle_Gillet

    hoe moet je kleppen afstellen ?

    beste M-F'ers ik vraag me eigenlijk af hoe ik kleppen moet afstellen , ik heb het nog nooit gedaan maar ik zou togh wel graag weten hoe . mijn vader ( ik ben nog maar 14 jaar ) heeft nu niet echt veel tijd ;( hij gaat veranderen van werk en moet nog veel studeren dus dacht ik wel raad te...
  11. Jelle_Gillet

    Gillet sport uit 1932

    ik vind echt een prachtige motor ( kheb echt een liefde voor zeer oude motoren ) ik ben vorig weekend er aan begon samen met men vader voor alle duidelijkheid ik ben 13 jaar en dit is ook meteen mijn eerst "project" de motor is compleet dus wordt niet te moeilijk maar toch alle tips zijn...
  12. Jelle_Gillet

    motor valt uit als ik op trek

    Hey, ik heb thuis een mini-chopper (4 takt) staan. als ik effe in de tuin een ritje maak ( op het gras) valt hij uit als ik te hard optrek. hij heeft een jaartje of 2 stilgestaan. Ik heb de carburateur helemaal uitgekuist maar het blijkt niet te helpen. B| kan iemand mij helpen ...
  13. Jelle_Gillet

    Jelle_Gillet

    Hey , Ik ben dus Jelle , sinds enkele jaren heb ik al een passie voor motoren vooral voor oldtimers en zeker voor belgische oldtimers. Zelf rijdt ik natuurlijk niet ( ben 13 jaar ) maar men vader wel, hij heeft een BSA Clubman Lightning en een Gillet sport 350 cc uit 1932. De gillet is...
Terug
Bovenaan Onderaan