Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. K

    Show hier je Motor-beurs aankopen

    *O* Heb je iets moois gekocht of leuke andere dingen aangeschaft op de beurs, of iets bij- zonders gezien, laat ons hier van meegenieten. Foto's van broodje Unox worst mag natuurlijk ook :Y :]
  2. K

    Spoed ! Set uitlaat bochten voor GPZ-900 R Ninja 1984

    *O* zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een set originele uitlaat bochten met linkpijp voor mijn Kawa, de oude zijn doorgeroest en ik wil hem het liefst origineel houden. Wie heeft een mooie set liggen ? :] Peter
  3. K

    Zaterdag 20-04-13 NIET in Zeist komen

    *O* Let op allemaal :Y :Y Dochterlief, Kawasaki-Laura heeft Zaterdag haar eerste proefles bij Rijschool van Drie in Zeist .Dus iedereen die in de buurt van Zeist komt zou ik adviseren om een andere route te nemen :Y, wij nemen geen enkele verantwoording voor hetgeen er allemaal kan...
  4. K

    LET OP !! Controle MF-Sticker tijdens Mega Meeting

    Hallo mede forummers, er zijn signalen binnen gekomen bij de organisatie dat er dit jaar tijdens de meeting een infiltratie plaats gaat vinden tussen twee motor clubs die hier hun vete uit komen vechten. Daarom is besloten dat op alle toeritten naar de Mac een Moderator komt te staan die...
  5. K

    JorikJ moet afrijden

    *O* pppppsssssssssssssst, weten jullie het al ? Maandag 25-06-2012 gaat JorikJ op voor zijn Aatje, blijf dus allemaal binnen op die dag want het is levens gevaarlijk als hij de weg op gaat 8-) JorikJ, heel veel sucses en veel veilige kilometers :Y :]
  6. K

    Kuipruit voor GPZ-900 R Ninja uit 1984

    *O* Hallo, helaas is gisteren op weg naar de beurs mijn kuipruit gesneuveld :/ Wie heeft er nog 1 in goede staat, dus zonder krassen? :]
  7. K

    S360 moet vandaag afrijden

    *O* Hallo medeforummers, Zoonlief S360 moet vandaag om 14.00 afrijden in Tiel :Y Dus als je rond die tijd in Tiel bent hou ff rekening met hem 8-) Ik hou jullie op de hoogte *O* :]
  8. K

    Klassieke Kawa GPZ-900R ninja sputtert tegen z'n Baasje

    *O* Hoi allemaal, ik heb een Kawasaki GPZ-900R Ninja uit 1984, Amerikaanse uitvoering. Probleem: Als de motor warm is en ik wil wegrijden dan pakt hij heel slecht op, hij ploft dan uit de uitlaat en sputtert. Als ik dan meer gas geef en die op toeren komt loopt hij perfect. Ik heb de...
  9. K

    Onderdelen voor mijn Klassieke GPZ-900R ninja uit 1984

    Hallo *O* ik heb een Kawasaki GPZ-900R Ninja uit 1984, dit is de Amerikaanse uitvoering. Geimporteerd in 1992. Ik zoek: 4x verbindings rubber tussen de cilinders en carburateurs. 1x Komplete luchtfilterbak incl.montage delen, zitten nu K&N filters op ( die zijn verrot ) ( eventueel...
  10. K

    Klassieke GPZ-900R Ninja uit 1984 electrisch overleden ?

    *O* Hallo medeforrumers, ik heb een Kawasaki GPZ 900R-Ninja uit 1984. Als ik het contact aanzet gaan de lampjes branden, als ik dan de startknop indruk gaat alles ui? Als ik de sleutel 1 stand verder naar rechts draai kan ik de knipper lichten en mijn alarm lichten aan doen, in de...
  11. K

    Cafe racer meeting achterveld ???

    He MF ers, Ik hoorde dat er op Zondag 05-07-09 een Cafe-racer meeting in Achterveld is ( tussen Barneveld en Scherpenzeel ) Weet iemand hier mischien meer details over, en wie zijn van plan om hier ook heen te gaan ???????? Laat het maar weten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terug
Bovenaan Onderaan