Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: cropolite
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    Stalling Utrecht Zuid/Nieuwegein noord

    Beste Mf'ers, Al een paar maanden zonder succes op zoek naar een betaalbare stalling in deze omgeving. Heb stad en land afgebeld en gezocht op internet maar tot nu toe geen succes. Iemand een tip/plek over? Eventueel samen met een andere Mf'er. Sta open voor alle suggesties als het maar binnen is.
  2. C

    Aprilia RSV Mille '03 (Zitje) Seatcover

    Beste allemaal, Ik ben op zoek naar een seatcover voor de Aprilia om daadwerkelijk op te zitten, heb nu enkel een seatcover. Heb je nog iets liggen bied maar aan! :) Groetjes Crop!
  3. C

    Stalen zwarte plaatjes remreservoirs (Ducati 750 ss 2001)

    Ik zoek twee rechthoekige stalen plaatjes voor de remvloeistofreservoirs van mijn fiets. Die van mij zijn op wonderbaarlijke manier lelijk versleten en verweerd. Volgens mij zijn ze universeel maar ik kan ze dus nergens vinden op het wereld wijde web. Als iemand die nog heeft liggen hoor ik...
  4. C

    Hulp gezocht: Elektronisch problemen Streetfighter (CBR 900)

    Goedemiddag! Ik heb een aantal issues met mijn motor. Het zijn wel aparte problemen en ik hoop dat iemand mij eventueel kan komen helpen. Wil er graag zelf wat van opsteken. Vergoeding i.o. voor degene die mij van de irritatie afhelpt. Eerste probleem en meest dringende: De...
  5. C

    (Hulp) Koppelingsprobleem YZF 1000 Thunderace Omg. Utrecht

    Beste Allemaal, Tijdens mijn laatste rit (op een N-weg) besloot mijn koppeling het te begeven..... Ik heb helaas, wegens het gebrek aan stopplaatsen een aantal keer terug en op moeten schakelen zonder koppeling. Ik heb deze week de motor weer gestart (even checken of de accu nog goed was)...
  6. C

    Hulp gezocht, valse lucht probleem omg. Utrecht

    Wie o wie wilt mij helpen? :) Ik heb een rf 600 r/, suzuki en die loopt sinds kort 2500 toeren stationair dus na het lezen van verschillende topics denk ik dat het valse lucht is. Ik heb zelf alleen geen verstand van motortechniek dus vandaar deze oproep. :Y Ik ben bereid een vergoeding...
  7. C

    Mooie Suzuki GS 500 1993 (volle kuip) 25 kw 900,-

    Beste allemaal! Wegens het einde van mijn 25 kw periode *O* hierbij mijn suusje te koop! Het is een leuke pekel-fiets of voor een beginner. Ik heb de afgelopen 1.5 jaar altijd met veel plezier gereden op de suzuki en nooit grote problemen gehad, alleen is nu de tijd gekomen om op iets...
  8. C

    Te Koop kawa 454 ltd 25 kw, euri per cc!!!

    Heeyyy, Omdat ik een iets sportiever motor wil, hierbij te koop mijn kawasaki 454 ltd ,omdat er wel wat aan moet gebeuren (waterdicht maken van de elektro) gaat hij weg voor 454 euro Hij kost vrijwel niets in de belasting en verzekering! Hij is te bekijken in Utrecht, voor een...
Terug
Bovenaan Onderaan