Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bierelier
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bierelier

    accu binnen 6 maanden stuk

    motor Honda CB Sevenfifty 1992, km st 102000, vorig jaar nieuwe accu geplaatst, zeer weinig gereden, 500km hooguit, vorige accu was ook al na 2 jaar stuk. heb vorig jaar voor plaatsen eea nagemeten met de oude en nieuwe accu accu spanning voor tijdens en na laden- accuspanning bij starten -...
  2. bierelier

    slijtage nokkenas GTR

    Tijdens het kleppenstellen uiteraard eea eens goed bekeken en zag dat 2 nokken wat pitting vertonen ,inlaat cyl 1 ,uitlaat cyl 2, overige nokken vertonen allemaal gebruikssporen maar die zijn oppervlakkig en houdt ik voor normaal na 71000km. Dit was voor mij de eerste keer dat ik me zover in de...
  3. bierelier

    De Basser TT

    liefhebbers ik ben vanmiddag naar de Basser TT geweest om ff te genieten van oud racespul ,heerlijke t*ring herrie :+ en raceoliegeur :+ samen met wat leden en de voorzitter van de Suzuki T en GT club alvast een voorproefje de rest zet ik wel op een fotosite linkje plaats ik nog wel ff...
  4. bierelier

    t k DIFI pak

    te koop dus, all-wheather pak van DIFI (huismerk motoport ) weinig gedragen ,is van mijn vrouw geweest en aangeschaft toen er wat meer vulling in het pak moest :+ ,zit haar dus nu veel te ruim. maat jas XL en broek XXL let gewijzigde vraagprijs!! vr pr 200€ plaatje van model : (die...
  5. bierelier

    Koppeling GTR

    Vanmiddag ff de GTR uitgelaten ,deze had een week of wat stilgestaan en sloeg na een keer of 3 starten aan .OK dus wil ik wegrijden slipt de koppeling vreselijk ,kon de handle helemaal op laten komen en kon met veel moeite van zijn plek komen .f*ck denk je dus toch maar proberen weg te komen...
  6. bierelier

    OBT 9 de Fryslân Boppe Tour

    Hij is bijna klaar ,de enige echte Fryslân Boppe tour :) . DATUM OBT-9 IS 7 NOVEMBER O-) verzamel topicjes van de OBTers vertrekpunten OBT9-Fryslântoer vanúút 't Oosten OBT9, de Frieslandtour, 7nov., vanaf de PPP R'wijk OBT9 vanuit Kennermerland (zo goed pascal :P ) de vraag is...
  7. bierelier

    Voor de liefhebbers

    vandaag de oldtimer elfsteden tocht ,met een enorme hoeveelheid aan oudeje op twee-drie en vier wielen ruim 500 totaal :) . dus ff een paar uurtjes de moeite genomen om wat plaatjes te schieten ,ik heb me maar beperkt tot de twee en drie wielers en heb staan genieten van alles wwat voorbij kwam...
  8. bierelier

    gedaante verandering CB

    :j
  9. bierelier

    een nieuwe oude erbij

    jawel , na twee proeritten op een GTR100 ,een 88er en een 86er , is de keus op de 86er gevallen , minder km de helft van de 88er geen valschade -koffers dus nog heel remt beter geen geklapper bij stevig remmen kan bij 80-90 rustig mijn handen van het stuur halen en blijft mooi sporen(de 88er...
  10. bierelier

    wa's dat dan ?

    kwam ik tegen bij motoport Leeuwarden ,'t is een duc maar verder ? welke kenner weet het ,ben eigenlijk wel nieuwschierig . voor de liefhebber hij is te koop voor 500 pleuri
  11. bierelier

    vervangings schokbrekers

    Ik heb voor mijn CB nieuwe achterschokbrekers nodig ,rechts lekt olie ,( bijna leeg denk ik nu ).heb naar nieuwe geinformeerd en de originele van Honda zijn ca 175 euro per stuk de vervangers van Hagon zijn 175 per twee . Deze kan ik met een zwaardere veer krijgen (voor het zelfde geld )en...
  12. bierelier

    brikken in de aanbieding

    was vanmiddag ff bij motorport Almere ,botsmuts voor zonnebloem halen, staan er buiten een aantal mooie ne minder mooie brikken : GS550 79 35000 1250 euro 4IN1 MARSHALL ERG MOOI GSX400X 83 60000 990 " CX500C 79 69000 950 " CB400 FOUR 77 65000 500 "...
  13. bierelier

    zonnenbloem geknakt

    Afgelopen avond rond 19.30 uur denk ,ik bel ff naar huis om te horen hoe de derde rijles van zonnenbloem - mama bierelier dus - ging . Gaat de telefoon in mijn kantoor ,een buitenlijn hoor ik ,ik neem op en krijg ene agent van Drie van de Almeerse politie aan de lijn :? . Ik moet maar niet...
  14. bierelier

    te stille CB

    op mijn CB sevenfifty zit een mooie Sebring 4in1 uitlaat ,het nadeel van deze uitlaat is dat erg goed dempt .Je hoort de motor haast niet lopen kan ik (zonder een nieuwe uitlaat te kopen) hier iets aan veranderen bijv een of meerdere gaten boren in tussen schotten in de pijp ? moet er dan verder...
  15. bierelier

    Hele lieve agent

    breng ik vanmiddag mijn leenbrommertje terug ,Fazertje , uitlaat van mijn eigen fiets moest gelast worden .Rij rustig de wijk uit ,ga rustig de Hoge Ring (Almere) op trek even door naar =/- 110 --80 toegestaan -- laat gas weer los en rol rustig naar rood verkeerslicht licht springt op groen en...
  16. bierelier

    geslaagde rondrit friesland -groningen

    .
  17. bierelier

    illegale races verplaatst?

    Politie Almere jaagt illegale straatracers weg ALMERE - De politie is bang dat illegale straatracers hun activiteiten willen verplaatsen naar Almere. Zaterdagavond kwamen surveillerende agenten zo\'n honderd \'sportieve\' auto\'s tegen op industrieterrein De Vaart. Toen de agenten zich...
Terug
Bovenaan Onderaan