Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jenkins
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jenkins

    Wild Ass Luchtkussen

    Hierbij bied ik mijn Wild Ass Air Cushion Sport te koop aan. Heel even gebruikt om te zien of ik met meer zitcomfort op mijn NC750 ook meer plezier aan die fiets heb. Vrijwel direct een after market zadel besteld, want: Ja! 🙂 €25,- wil ik er nog voor hebben. Verzenden kan, maar niet gratis.
  2. Jenkins

    Weekendje Luxemburg

    Morgen vertrekken een motormaatje en ik naar Luxemburg. Lekker relaxed een weekendje touren. Het weer LIJKT gunstig uit te pakken. We gaan het zien. :]
  3. Jenkins

    Zwart lederen jack Alpinestars GP Plus R v2 maat 52

    Aangeboden omdat ik me een Tech-Air airbagvest gegund heb. Dit jack, in deze maat, biedt te weinig ruimte om de airbag voldoende te kunnen opblazen. Het textielpak biedt gelukkig wel voldoende ruimte. Ik meet 186 cm. in de lengte en 80 kg. in massa. Dit jack heb ik maar 1 kort seizoen...
  4. Jenkins

    Alpinestars Supertech R laarzen, zwart, maat 44

    Deze laarzen vormen de top van Alpinestars racelaarzen. Soepele lederen buitenlaars en stevige, maar comfortabele binnenschoen. Weinig gedragen. Maat 44. Nieuwprijs: € 449,- Mogen weg voor € 149,-
  5. Jenkins

    Alpinestars GP-Tech Kangaroe-lederen handschoenen

    Deze handschoenen, maat XXL, zijn de top van Alpinstars. Volledig kevlar-gevoerd. Kangaroeleder. Maximaal comfort en bescherming. Nieuwprijs in 2015: € 259,- Mogen weg voor € 125,-
  6. Jenkins

    Difi doorwaai broek, damesmodel

    Deze nauwelijks gedragen Difi zomerbroek mag weg voor € 25,-, excl. verzendkosten.
  7. Jenkins

    Difi motorlaarzen, damesmodel maat 40

    Deze nauwelijks gedragen motorlaarzen, maat 40, zijn voorzien van reflectiestreepjes en mogen weg voor € 50,-. Exclusief verzenden.
  8. Jenkins

    Alpinestars Alt lederen jack

    Dit lekker zittende Alpinestars zomerjack is in wijdte verstelbaar en heeft een uitneembare voering. Altijd netjes onderhouden en gevoed. Daarom nog steeds heerlijk soepel en nergens gescheurd of zelfs gerafeld. Nieuwprijs 2011: € 345,- Mag weg voor € 125,-.
  9. Jenkins

    Difi Isis lederen damesjack

    Dit Difi Isis lederen motorjack met vrolijke stiksel is weinig gedragen en is netjes onderhouden. Nieuwprijs: € 229,- Mag weg voor € 100,-
  10. Jenkins

    Probiker Lausanne damesjack

    Nauwelijks gebruik damesjack met uitneembare voering en afsluitbare air vents. Reflectiemateriaal en vrouwelijke detail maken dit jack veilig en aangenaam om te dragen. Nieuwprijs: € 120,- Mag weg voor € 50,-
  11. Jenkins

    Difi Pearl AX motorbroek damesmodel

    Deze motorbroek is nauwelijks gebruikt. Uitneembare voering, korte en lange ritssluiting voor koppelen aan jack. Nieuwprijs: € 139,- Mag weg voor € 50,-
  12. Jenkins

    MotoAir Airbag systeemvest

    Mijn MotoAir airbag-vest heb ik nog nooit zelf getest. Omdat ik gestopt ben met motorrijden hangt deze nu in de weg. Uiteraard compleet, met gebruiksaanwijzing. Nieuwprijs: € 253,- Mag weg voor € 150,-.
  13. Jenkins

    Grand Canyon doorwaaipak

    Dit zomers doorwaaipak van Gran Canyon is voorzien van reflectiestrepen op schouders en aan de onderbenen. Jas kan met korte ritssluiting aan de broek worden gekoppeld. Nooit mee gevallen. Mag compleet weg voor € 50,- exclusief verzendkosten.
  14. Jenkins

    Marushin 999 integraalhelm

    Deze matgrijze Marushin 999 integraalhelm heb ik voorzien van een zonneschermpje en antifog vizier. Nooit gevallen, lichte krasjes in de lak. Double D sluiting. Vraagprijs: 45 euro, exclusief verzenden.
  15. Jenkins

    Set Bridgestone BT021 banden te koop

    Ik bied een Bridgestone BT021 bandenset te koop aan. Deze set heeft maar 1.500 km gelopen en mag weg voor € 75,-. Formaat voorband: 120/70-ZR17M/C (58W), Formaat achterband: 190/55-ZR17M/C (75W) :)
  16. Jenkins

    Rukka RVP AIR Jacket protectoren: 20 euro

    Ik heb een set RVP protectoren over, inclusief de RVP backprotector. Deze protectoren kenmerken zich door een zeer comfortabele zit, zonder te gaan "zweten". Alles in uitstekende staat. Complete set mag weg voor twee tientjes.
  17. Jenkins

    Erlebnis Motorrad 2012 in Grevenbroich; 14 en 15 juli

    Komend weekend, op 14 en 15 juli, van 10:00 tot 18:00 uur houdt de ADAC in Grevenbroich Erlebnis Motorrad 2012. Het filmpje dat automatisch start geeft een goede indruk van dit gebeuren. Als je op het tabje Aussteller klikt, zie je de lijst van leveranciers die hun waar komt...
  18. Jenkins

    Herenjack Cycle Spirit 0507, maat XL, zwart/rood: 25 euro!

    Wegens overcompleet bied ik mijn Cycle Spirit 0507, maat XL, te koop aan voor 25 euro. Deze jas heb ik in februari 2009 gekocht bij Louis in Aken (bon aanwezig). De enige beschadiging betreft het lusje om de jas op te hangen... De protectoren heb ik dus nog nooit nodig gehad. Binnenvoering...
  19. Jenkins

    Dames jack van AJS voor 25 euro

    Dit jack is gekocht op 06-03-2009 voor 100 euro. Aankoopbon aanwezig. Weinig gedragen, geen beschadiging. Uitritsbare voering. Foto's: Vraagprijs, excl. verzendkosten: 25 euro. :Y
  20. Jenkins

    Te koop Five RFX1, maat XL // 11 (te klein gekocht)

    Na 1 (mooiweer)seizoen ermee gereden te hebben (aankoopbon: 13 juni 2011) moet ik afscheid nemen van deze handschoenen. Heb ze te klein gekocht. Omdat ze zo lekker zitten heb ik het zo lang vol gehouden. '( Foto's: Nieuwprijs: 152,10 euro. Vraagprijs: 75,- euro...
  21. Jenkins

    Eifelbiker Saison Abschlussfahrt 2011

    Zaterdag 22 oktober houdt Eifelbiker.de hun jaarlijkse "Einde van het seizoen" Tour! Dit jaar ben ik voor het eerst mee gereden met hun openingstour. Nu dan voor het eerst met hun afsluit-tour. Zijn hier nog meer geïnteresseerden? Hier kun je je aanmelden. :]
  22. Jenkins

    XJ600N bouwjaar 1998

    Deze Yamaha XJ600n heb ik vorige zomer bij Rosa Motoren in Eijsden gekocht en ook daar laten onderhouden. De motor heeft net de grote beurt gehad (bij 65.500 km). Daarbij zijn o.a. de achterband, remblokken achter en alle vloeistoffen vernieuwd. Eerder al had ik de voorkant laten vernieuwen...
  23. Jenkins

    Yamaha XJ600N, rood, 1998

    Hierbij bied ik mijn Yamaha XJ600N uit 1998 te koop aan. 3 maanden geleden gekocht bij Rosa Motoren. Enkele kenmerken van deze fijne beginnersfiets: Technisch en optisch in zeer goede staat! Olieverbruik ligt bij 1 : 10.000 km! Voorband nog geen 1.000 km mee gereden, achterband nog...
Terug
Bovenaan Onderaan