Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: badcat
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Benzine stroomt luchtfilterhuis in op PRI stand

    Beste motorrijders! Ik zit met een probleem. Hopelijk kunnen jullie mij uit de brand helpen. Ik heb een Kawasaki ER-5 uit 2002 die wegens te kleine schuur altijd buiten staat. Ik rij er alleen in de zomer mee. Ik heb opgemerkt dat er benzine in het carter lekt, na wat onderzoek leek...
  2. B

    vreemd hard geluid na te hard van een stoep gereden

    Hallo vandaag heb ik lekker gereden met het mooie weer. Helaas reed ik op een weggetje dat ineens overging op een andere weg, waarbij ik een stoep afreed. Ik dacht dat dat wel zou lukken maar de motor veerde te veel door, waardoor de uitlaatbochten een flinke klap kregen. Ineens maakte de...
  3. B

    Gezocht teller/cockpit voor kawasaki ER-5

    Hallo, ik ben opzoek naar een gebruikte/tweedehandse cockpit voor mijn kawasaki ER-5. Heeft er iemand nog een? of weet iemand waar ik er een kan vinden? Alvast bedankt! Groetjes, Angelo
  4. B

    Examen verkeersdeelneming kan niet worden ingeplanned

    Hi ik woon in Tilburg en ben aan het lessen. Nu wil ik gaan afrijden maar kan geen examen inplannen bij de verkeersschool. Er is iets fout bij het CBR al 2 weken. Iemand anders nog meer last van?
  5. B

    Motorhelm kin steekt uit als je mond helemaal opent, normaal

    Hi ik heb laatst een motorhelm gepast, zit helemaal goed. Maar als ik me mond open komt mijn kin onder de helm uit. mijn vraag is: is dit normaal? En mag het? edit: het is een integraal helm.. thnx groeten, Badcat
  6. B

    Wat voor soort motoren zijm het?

    Hallo ik heb een vraagje ik ben aan het rondkijken naar soorten motoren choppers, naked bikes.. maar hoe worden 'normale motors genoemd. met normale bedoel ik een normale tank en geen bodykit zoals sport motoren. een voorbeeld Honda cb 650 dat is zeg maar een motor die lijkt op chopper...
  7. B

    welke virago xv 535's hebben startmotor problemen

    Na wat online surfen, heb ik gehoord dat problemen met starten bij virago's vaak voorkomen, dat dat het zwakke punt is van die motoren. Maar heb wat gelezen dat dat alleen bij oudere modellen voorkomt, is dit juist? En bij welke model/jaar is het dan niet meer zo? Ik wil namelijk een virago...
Terug
Bovenaan Onderaan