Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: handvat
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. handvat

    Volledig uitlaatsysteem : wat veranderen ?

    Even een technisch vraagje : Heb voor mijn MT09 een volledig uitlaatsysteem op het oog. De katalysator komt dan te vervallen. De lamda sonde wordt gewoon aangesloten. Hij meet dus wel gewoon dan toch ? Gaat ie hooguit wat meer verbruiken ? Of moet ik persè de mapping laten aanpassen ...
  2. handvat

    Joppen Motoren/iemand ervaringen ?

    Beste MFers, Heb een interessant model zien staan bij bovengenoemde zaak. Echter geen ervaringen met deze jongens. Wie wel ? ( liefst positieve uiteraard ;) )
  3. handvat

    " aanvankelijk proces-verbaal " vanuit België...wat nu ?

    Gisteren viel er bij mij dus dit zg. Aanvankelijke proces-verbaal op de deurmat. Een te hoge snelheid gereden op de snelweg in België. Maximum toegestane snelheid is daar 120 De gemeten snelheid was 147 En de gecorrigeerde snelheid is 138 Normaliter zou je zeggen: niet zo spannend toch ...
  4. handvat

    Kopervet of Loctite blauw ?

    Kopervet isoleert d.m.v. een laagje 2 verschillende materiaalsoorten en wordt gebruikt om bijvoorbeeld RVS bouten in een aluminium behuizing vast te zetten. Loctite blauw voorkomt loslopen van bouten, maar zit niet definitief vastgelijmd ( zoals rode loctite ) en is dus ook demontabel...
  5. handvat

    Inbeslagname navigatie-apparatuur in Zwitserland ?

    Een vaak gehoorde stelling dat in Zwitserland je navigatiespul in beslag genomen kan worden , omdat er flitspaalherkenning in zou zitten ( bijvoorbeeld de Zumo ) en dat is daar niet toegestaan. Iemand ervaring mee ?
  6. handvat

    Alpinestars race overal z.g.a.n

    Te Koop, Alpinestars race overal type Vector. Pak is werkelijk niet van nieuw te onderscheiden. Uiteraard alles erop en eraan zoals speedhump, sliders, goeie protectoren, uitritsbare binnenvoering, thermoplastische schouders. maat 54 Dat gaat passen voor lengten tussen 1,78 en 1,90...
Terug
Bovenaan Onderaan