Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ronk
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ronk

    Suzuki GS500E 1989 geen vonk

    Heren Tijdens de laatste 2 ritjes viel de motor tijdens remmen ineens uit. Als of het contact uitgezet werd. Start motor gaat prima in de rondte. Als de stopknop in de verkeerde stand staat gaat de startmotor ook niet draaien. Alle lampjes e.d branden gewoon. Spanning tijdens starten...
  2. ronk

    Z.G.A.N Dames Gore-Tex broek mt 48 (38-40 nl mt)

    Te koop een Dainese Gore-Tex broek. Paar jaar geleden nieuw gekocht. Ze heeft er 2 keer mee gereden.(50 km totaal) Daarna tot de conclusie gekomen dat ze toch echt niet meer wilt rijden. Haar motor is een tijd geleden al de deur uit gegaan. En achterop wil ze ook niet. Kleur zwart Jeans...
  3. ronk

    Motor zonder GAIK kentekenplaat

    Motor vrienden. Vandaag mijn oude motor weer terug gekregen van mijn schoonvader. Hij durft niet meer te rijden , dus het is een vervroegde erfenis. :) Nu heb ik hem vandaag opgehaald, blijkt dat hij al een jaar of 4 nog met de oude gele plaat in de rondte rijdt. Op het moment dat we...
  4. ronk

    2 jongens aangehouden voor diefstal cq heling gestolen motor

    http://www.ronddelinge.nl/twee-jongens-aangehouden-voor-diefstal-c-q-heling-motor/ Dit las ik op de lokale nieuws website. Volgens het artikel is het een Kawasaki (GPZ ?) 500S Er staat geen kenteken bij. Hopelijk is hij niet te veel gesloopt.
  5. ronk

    motorrijders met leren jassen met logo verboden in Tilburg

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/22550036/__Motorbende_geweerd_uit_Tilburg__.html Dit gaat meneer de burgermeester nooit trekken voor de rechter. Voetbal teams hebben ook een clublogo , en zijn ook in groepen. justitie krijgt heel wat te doen ieder weekend op de velden .
  6. ronk

    Yamaha XJ600N Diversion (pekelfiets ?)

    Te Koop mijn Yamaha XJ600N Diversion uit 1994 Met een klein Puig stuurkuipje. 65000 km. Linker vorkpoot zweet wat olie.Net als de carburateur verwarming. Slangenklem moet wat aangedraaid worden, ik heb vorig jaar de slangen vervangen. Er zit een elektrische benzine pomp op maar de...
  7. ronk

    Yamaha XJ600N Diversion 94 puig stuurkuipje

    Te Koop Yamaha XJ600N Diversion 94. 63000 km op de teller. puig carbonlook stuurkuipje. nog los erbij een motoplex windscherm en een baggage rekje Kleur grijs Hier stond het kuipje er nog los op om te passen En nog een zonder kuipje
  8. ronk

    Diversion 600 brandstofpomp vervangen door een electrische

    Wie heeft er van zijn Yamaha Diversion 600 van voor 95 zijn vacuum brandstof pomp vervangen door een electrische ? Waar heb je zo'n pomp gekocht ? Wat kost zo'n pomp? Eventueel een vervanger voor de originele electrische pomp Heb je hem zelf vervangen ? Hoe heb je hem aangesloten ? gewoon...
Terug
Bovenaan Onderaan