Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Racebert
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Racebert

    Bo Bendsneyder deel 2

    2017 staat voor de deur ! Bo Bendsneyder is geboren op 4 maart 1999 in Rotterdam, droom: MotoGP piloot worden Minibikes: Op 5-jarige leeftijd krijgt Bo het motorvirus te pakken en rijdt hij op een pocketbike zijn eerste kilometers in diverse (inter)nationale kampioenschappen...
  2. Racebert

    gezocht: honda rs 250 kuipwerk

    Zoals titel zegt zoek ik het kuipwerk van een honda rs250, nieuw of gebruikt
  3. Racebert

    Suzuki BAZZAZ z-Tc-Fi te koop

    Zoals titel vermeld heb ik een BAZZAZ systeem te koop, begin dit seizoen nieuw (5 dagen mee gereden) afgesteld bij Hoegee is voor een suzuki gsx-r600/750 K6/7, past ook op een K8-L0 wat houd het bazzaz systeem in: - quickshifter - powercommander - traction control - fuel control -...
  4. Racebert

    voorvelg suzuki gsxr600/750

    wegens overcompleet verkoop ik mijn voorvelg, compleet met schijven, bussen en haakse ventiel, zonder band. komt van een gsxr 600 uit k5 past in de volgende motoren: gsxr600/750 uit 2000 - 2005 gsxr1000 uit 2001 - 2004 past eventueel ook in een 600/750 k6-L0, hiervoor heb je alleen wel...
  5. Racebert

    gezocht: capit bandenwarmer in de maat 120, 130 of 160

    voor Yamaha r125 ben ik op zoek naar bandenwarmer van capit in de maat 120, 130 of 160. Ik heb al 1x 120 en de bandenmaten zijn 100 en 130. bij de 130 band zou 120 ook nog goed gaan, dit heb ik geprobeerd. Maar binnen de cup wordt 160 ook nog gebruikt dus tot die maat kan ook ( het liefste...
  6. Racebert

    set velgen ZXR400

    zoals titel zegt ben ik op zoek naar een set velgen van een ZXR400
  7. Racebert

    gezocht: set regenvelgen zxr400

    Zoals titel zegt ben ik op zoek naar een extra setje voor in de regen
  8. Racebert

    Te koop, Kawasaki ZX6-R 2004

    Bij deze bied ik mijn ZX636-R uit 2004 aan. 6972 Km's Wat zit er allemaal op/bij: Carbon Air intake GPT gear indicator Hyper Pro veren voor Hyper Pro veer achter Pazzo rem en koppelings handel Stalen remleidingen goodridge voor Stalen remleiding achter Haakse ventielen Schroefdraad...
  9. Racebert

    Bo Bendsneyder

    Bo Bendsneyder is geboren op 4 maart 1999 in Rotterdam, droom: MotoGP piloot worden Minibikes: Op 5-jarige leeftijd krijgt Bo het motorvirus te pakken en rijdt hij op een pocketbike zijn eerste kilometers in diverse (inter)nationale kampioenschappen. NSF100: In 2009 legt het Molenaar...
  10. Racebert

    gezocht, assen 15-08

    Zoals titel zegt. Wie moet er van af..? Is voor een maat van mij.
  11. Racebert

    Spa-Francourchamps tegen klok in

    kreeg net deze mail van DG-Sport:
  12. Racebert

    Inlaat geluid dempen

    Wie kan mij helpen het aanzuiggeluid te dempen. ik heb een zx6r uit 2004. ik heb gehoord dat je explosafe in de aanzuigbuis kan doen, werkt dit, moet je hiervoor je motor anders afstellen? en hoe ga ik dit bevestigen? ik hoor het graag van jullie
  13. Racebert

    Kawasaki ZXR-400 '96

    Te Koop, ZXR400 uit 1996 Km stand = 15.827 Heb de motor in Maart 2010 aangeschaft Motor is voorzien van: Bridgestone BT016 voor en achter Stalen remleidingen goodrigde GP500 Dubble bubble kuipruit Henko Carbon demper Extra erbij zit: Standaard demper Standaard kuipruit...
  14. Racebert

    gezocht: dynamo deksel zx6r 2003/2004

    zoals titel zegt, ben ik op zoek naar een dynamo deksel. evt een carbon cover ervoor heb ik ook intresse naar.. groetjes Robin
  15. Racebert

    gezocht, 160 achterband

    zoals titel zegt, 160 achterband, nieuw of gebruikt, indien gebruikt, goed genoeg voor 2 a 3 circuit dagen. voorkeur is bridgestone. andere suggesties zijn ook welkom
  16. Racebert

    Gezocht: 5 & 6 mei Ecuyers.

    wie heeft er plots geen zin meer en verkoopt zen dagen aan mij..
  17. Racebert

    Dronken/beschonken bijrijder

    het is bekend dat je als bestuurder niet te veel mag drinken.. is het in het geval van motor rijden ook zo dat de passagier die achterop zit ook aan de wettelijke norm van de bestuurder moet zitten.. stel dus dat de meerijder dronken is, beinvloed dit wel heel erg je rijden (niet dat ik...
  18. Racebert

    TK: Kawasaki Ninja250r (25kw)

    Verkocht
  19. Racebert

    Gezocht, Acerbis sneltanksysteem

    heeft iemand zon systeem in bezit of weet iemand een website waar deze te koop is ?
  20. Racebert

    180 achterband in een FZR600R '95, welke velg?

    vraag: standaard ligt er een 160 band op, de velgmaat is te klein voor een 180. nu is mijn vraag, welke velg past er op deze fiets die wel 180 band kan hebben. zo heb je de fzr750 of de 1000, maar weet dus niet of deze in de 600 past mvg Robin
  21. Racebert

    gezocht tandwielen

    ik ben op zoek naar de volgende tandwielen voor een zxr400 : voor 14 tands, achter 47 en 48 tands heeft iemand deze toevallig, of weet een site/winkel waar je ze los kan kopen, ben wel wezen kijken, maar krijg alleen 15 en 45 gevonden, en dan in combinatie met een ketting, maar deze heb...
  22. Racebert

    te koop, Henko Carbon demper

    henko carbon race uitlaat, geen db killer geen E-keur geen schade wel veel herrie past sowieso op een zxr400 nieuw was ie 449,- 150 mag ie weg
  23. Racebert

    gezocht: 4x sproeier mt 118 FZR600R'95

    zoals titel al zegt ben ik op zoek naar 4 sproeiers van een FZR600R '95 maat 118, nu zit er 125 in in, maar terug plaatsen van orriginele luchtfilter, rijd dit niet fijn meer.. dus ben ik nu ook opzoek naar de orriginele sproeiers
  24. Racebert

    gezocht FZR400RR of FZR600R

    lamar
  25. Racebert

    werkplaats onderhoudsboek FZR 600 R '95

    heeft iemand een werkplaats onderhoudsboek van een FZR 600 R '95 of weet iemand waar je deze zou kunnen downloaden/halen groeten
Terug
Bovenaan Onderaan