Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Skiddilly
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Skiddilly

    Verkocht: Nog een "Unieke" Kawasaki KLE 500 - €495,-

    Ja uniek, of misschien bijzonder....... Deze KLE 500 is zeker niet meer nieuw. Het bouwjaar volgens kenteken is 1992, en de af te lezen tellerstand is ruim 72000km. Voordat deze motor in mijn bezit is gekomen is er een 'nieuw' blok in gekomen. Waarschijnlijk omdat de magneten van het vliegwiel...
  2. Skiddilly

    2x 525 ketting - gebruikte is gratis

    Hallo, Ik heb één maal een nieuwe 106 schakels lange JT525 X1R ketting liggen. Zit in een oude DID doos, klinkschakel zit erbij. Zie foto. Voor €30,- mag je hem op komen halen deze weg. Daarnaast heb ik ook nog een gebruikte DID 525 ketting van 108 schakels over. Deze is 5000 km goed...
  3. Skiddilly

    Van A2 naar A instromen

    Ik heb inmiddels bijna 2jaar mijn A2 rijbewijs. Ik wil binnenkort dus mijn A'tje maar eens gaan halen. Ik ben benieuwd of iemand het A rijbewijs al heeft gehaald d.m.v. het instromen. Wat moet je doen? Waar heb je het gedaan? Wat heeft het je gekost?
  4. Skiddilly

    Reisverslag van motorvakantie 2015

    Vorig jaar ben ik samen met 2 vrienden naar de motorherberg Baton Rouge geweest. Vanuit daar zijn we een paar dagen gaan toeren. Voor ons allemaal was dit de eerste motorvakantie. In de uurtje die ik mezelf verveelde heb ik op mijn telefoon een reisverslagje getypt. Misschien vinden jullie het...
  5. Skiddilly

    Remblokken Yamaha MT03 vervangen

    Hallo mede MF-ers, Er is hier vast en zeker iemand die mij hiermee kan helpen, Het volgende; Ik wil op mijn vrije woensdag ochtend even mijn remblokken achter vervangen van mijn Yamaha MT03 bj. 2011. Nu krijg ik alleen de remblokken er niet uit :+ Ik ben zover dat ik doorheb dat de...
  6. Skiddilly

    KTM Duke 125 2011 koplampunit storing

    Hallo, Ik heb valk voor de 'winter' mijn KTM binnen gezet en een pekelfiets gekocht. Nu heb ik mijn pekelfiets afgelopen weekend weer omgeruild voor mijn KTM, en tot mijn verbazing doet mijn koplampunit niet meer :? Zowel mijn dagrijverlichting als mijn groot licht doet niets, wel brand...
  7. Skiddilly

    35kw januari volgend jaar?

    Hallo allemaal, Ik ben 20 jaar en heb in maart van dit jaar mijn A1 rijbewijs gehaald. Net langs de pot gepist voor 35kw, omdat mijn examen op 15 januari niet door ging |( . Nu aan het genieten van mijn KTM Duke 125. Maar ik heb begrepen dat vanaf januari 2014 instroom mogelijk ik voor...
Terug
Bovenaan Onderaan