Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Cin
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Cin

    Helm vervangen?

    Door een ongeval is mijn helm van 1 maand oud licht beschadigd, zie onderstaande foto. Zouden jullie de helm vervangen of er mee doorrijden?
  2. Cin

    Scorpion Exo 1200 helm maat XS nieuw

    Te koop aangeboden: helm Scorpion Exo 1200 Air Lilium in maat XS. De helm is in absolute nieuwstaat: alleen gepast. Helaas te klein voor mij. Compleet met de originele doos, garantiebewijs, hoes, reflectie stickers nog niet opgeplakt, pinlock en zonnevizier. De nieuwprijs op internet is...
  3. Cin

    MQP Leren motorpak dames maat 38

    Te koop aangeboden motorpak van het merk MQP. Bestaat uit een jas en een broek die aan elkaar te ritsen zijn. Maat 38, geschikt voor dames met een normaal/slank postuur tot ongeveer 1.75 Het pak is gedragen maar in goede staat, en heeft nieuwe ritsen. Vraagprijs: 200 euro of een goed bod...
  4. Cin

    SV start niet

    Na 2 weken wachten op een nieuwe radiator, deze vandaag gemonteerd en alles aangesloten en daarna start mijn motor niet meer, hij doet helemaal niks dus ook geen contacten. Wat ik daarna gedaan heb: *accu omgewisseld met een andere sv accu die zeker weten werkt *zekeringen gecontroleerd...
  5. Cin

    Schakelpedaal/ophanging voetsteun SV650

    gevonden :)
  6. Cin

    Osco kettingsmeersysteem

    Te koop gevraagd osco, mag gebruikt zijn
  7. Cin

    BT-021 in goede staat 120/60/ZR17

    Aangeboden voorband Bridgestone BT-021 Deze zat net onder mijn motor toen ik hem kocht, ik heb de voorband vervangen omdat ik achter een michelin band heb en wilde dat voor ook. Er is ongeveer 1000, hooguit 1500 km mee gereden. Dot code uit 2009. Omgelegd in augustus 2010, toen 2x mee...
  8. Cin

    Kofferset voor SV650 gezocht

    Ik zoek koffers + bevestiging voor een SV650 uit 2000.
  9. Cin

    Honda VTR 1000F Firestorm zwart 1997

    Wegens gebrek aan rijtijd en de aanschaf van een quad bied ik aan: Honda VTR1000F Firestorm - Bouwjaar 1997 - Onderhoud op de gezette tijden - Net olie ververst + filter - Banden zijn van december 2009 en hebben nu ongeveer 1000km gereden - Uitlaten zijn van Sebring de originele krijg...
  10. Cin

    ZXR400 bieden vanaf 700 euro

    Te koop aangeboden: ZXR-400 uit 1993 met 61500 km op de teller. Ik heb er afgelopen week een schuiver mee gemaakt, hierbij is beschadigd: *topkuip en zijkuipen *dynamodeksel is geschaafd *spiegel en knipperlicht afgebroken. Pluspunten: *er zitten stalen remleidingen op (originele...
  11. Cin

    ZXR400 spiegels

    Hallo, ik ben met spoed op zoek naar een witte rechterspiegel voor mijn ZXR400 uit 1993. Eventueel mogen ze ook zwart zijn of van bijvoorbeeld een ZX6R afkomen, maar dan moet het een set zijn. Verder ben ik op zoek naar een kuipruitje en een topkuip. Mvg Cindy
  12. Cin

    Ook voorstellen

    Hallo, Ik zal me ook even voorstellen! Cindy, 17 jaar. Heb helaas nog geen motorrijbewijs, alleen m'n theorie. Ik ga met mijn eigen motor lessen, ik heb een ZXR400 gekocht! Morgen gaat hij naar de dealer om op 25kw gezet te worden. Ik hoop hem daarna zo snel mogelijk terug te hebben en dan...
Terug
Bovenaan Onderaan