Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Freakie_1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Freakie_1

    Handkappen plaatsen

    Volgende heb ik in Versys topic geplaatst, maar er zijn natuurlijk ook niet Versys rijders die mij kunnen helpen. Ik heb handkappen gekocht, daarbij loop ik tegen een probleem op. Het gaat om deze handkappen: (Acerbis Dual Road). Zit een hele montage kit bij maar niet nodig. Stuur bevat...
  2. Freakie_1

    MF stickers...........

    Er gaat iets mis met het bestellen van MF Stickers. Wil graag een sticker op mijn nieuwe motor, maar er komen na het invullen van de bestelling geen details binnen. (MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen) Krijg helaas ook geen contact met @Duderuud . Zal het logisch druk hebben...
  3. Freakie_1

    Y splitter richtingaanwijzer Kawasaki waar te koop in NL

    Wil handkappen gaan plaatsen op mijn motor, maar dan met LED t.b.v richting daarin verwerkt. Omdat ik de originele lampen ook wil blijven gebruiken moet ik af takken en weerstandje toevoegen. Maar ik zag dat er ook Y splitters bestaan, waarbij ik niet in de orginele bedrading hoef te knippen...
  4. Freakie_1

    Verf radiator laat los

    Niet uit zichzelf maar bij plaatsen van radiator bescherming, die met klemmetjes gemonteerd is, kwam ik er achter dat de verf hier en daar wat los laat. Wat mij betreft geen probleem zit nu toch bescherming voor. Maar heeft de verf ansich nog een beschermende functie (tegen pekel of iets...
  5. Freakie_1

    Slip on uitlaat ZZR 600 (E) - Kan ook voor andere motoren gebruikt worden

    Fiets heb ik niet meer, dus Slip On mag weg. Heerlijk geluid. Geen E-Keurmerk Product details; http://www.bsm-exhausts.com/images/prodsheet/2358.pdf Valt ook pas te maken voor andere fietsen. Richtprijs 80 EURO. Op de fiets: Detail foto's:
  6. Freakie_1

    Te koop: z.g.a.n Carbtune Pro 4

    Slechts 1x gebruikt. Mag weg omdat ik nu een injectie fiets heb. Richtprijs 65 euro.
  7. Freakie_1

    Onderdelen ZZR 600 E (1993)

    Wegens aankoop nieuwe motor heb ik de volgende orginele onderdelen beschikbaar voor een ZZR 600 (1993): ~ ## = richtprijs in EURO's, doe gerust een bod als je die te hoog vind. We komen er vast uit. Voor ZZR liefhebbers gaat dit voor een zacht prijsje weg. Spiegelzet (1993 kleuren) (~10)...
  8. Freakie_1

    NAKS resetten

    Klopt het dat in met normale kracht geen beweging in het rattel meganisme van de nokkenaskettingspanner krijg? Ik moet de NAKS resetten om terug te plaatsen maar met me volle duim erop gebeurd er niets. Ook zie ik hier een veertje uitsteken, dat lijkt mij niet te horen? De veer voor de...
  9. Freakie_1

    Kleppen stellen, graag advies

    Avond, Ik ben voor de eerste keer de kleppen aan het stellen van mijn Kawa ZZR 600 (E) En heb de volgende klepspelling gemeten: Zoals jullie kunnen zien moeten helaas alle uitlaat kleppen gesteld worden. Echter vraag ik mij af of de inlaat kleppen van cilinder 1 ook niet gesteld...
  10. Freakie_1

    Achterste kopbouten kleppendeksel

    Al sinds december bezig met mijn fiets een grote beurt te geven. Nu met het mooie weer wil ik verdomd eens rijden dus de tijd die ik aan mijn fiets spendeer groeit exponentieel. Ik ben inmiddels klaar om de kleppen te gaan stellen, eerste keer voor mijzelf, en ben bij de kleppendeksel uit...
  11. Freakie_1

    BT21 160/60ZR17

    Hierbij mijn gebruikte Bridgestone BT 21 met DOT 2408. Na mijn laatste banden wissel heb ik deze als reserve band gehouden. Hij begint nu 5 jaar oud te worden, kortom tijd om aan zijn einde te komen door nog een paar duizend te rijden en niet als reserve band. Laatste 1.5 jaar heeft deze droog...
  12. Freakie_1

    Nieuw bij de RDW, hoeveelste hands is jouw motor

    Zie dat het RDW hun site heeft geupdate. Nu kan je tevens zien hoeveel eigenaren jouw voertuig al heeft gehad. Zo ben ik in 20 jaar de 5de eigenaar van mijn ZZR :)
  13. Freakie_1

    Jiffy schakkelaar

    Motor wil/kan rijden met standaard uitgeklapt, dit hoort niet te kunnen. De standaard uit geeft 1 ohm, de standaard in +-0 ohm. Ergo de schakelaar zelf is goed. Waar kan het nog meer aan liggen?
  14. Freakie_1

    Bedankt Kawa

    Voor het niet installeren van een off kraan direct aan de tank. Bedankt dat deze eerst naar de kraan loopt en daar pas op off kan. Normaal is dit heel relaxed sleutelen. Vandaag vond ik het wat minder nadat ik voor 25€ had getankt en het slangetje naar de kraan besloot te schuren. Resultaat was...
  15. Freakie_1

    [ZZR 600] Jiffy schakelaar defect

    Ik heb sinds kort het probleem dat mijn motor gewoon wil rijden als de jiffy nog uitstaat. Normaal kon ik wel starten maar als ik hem in zijn 1 ramde en de koppeling iets wilde laten opkomen sloeg hij af als de jiffy uitstond. Nu maakt dat dus allemaal niets uit en kan ik zo wegrijden met me...
  16. Freakie_1

    Release lever koppeling

    Is het normaal dat de release lever van de koppeling bij het los hebben van de koppelingshendel nog een beetje naar buiten gedrukt kan worden? Met andere woorden als ik de koppelingshendel los laat, kan ik bij het blok zelf het de release lever nog wat naar buiten drukken. Dus het geen waar...
  17. Freakie_1

    ZZR 600: Start(knop) problemen

    Vorige week lekker door Duitsland getoerd, heerlijk kunnen rijden maar gigantische veel regen gehad. Mijn ouwe trouwen ZZR deed zijn werk meer dan prima. Tot in Nederland, vlak over de grens. Net non stop over de autobahn geknald en net getankt, reageert de start knop niet. Na het wat bewegen...
  18. Freakie_1

    Inveren voorvork hoe ver?

    Even een vraag. Is er een bepaalde constante maximale waarde van hoever een voorvork in kan veren? Ik heb een Kawa ZZR 600 met Hyperpro voorveren. Nu wilde ik voorvork beschermers plaatsen maar bij het plaatsen kwam ik er achter dat bij een bocht naar links de beschemers het kuipwerk zouden...
  19. Freakie_1

    Voorvork schoonmaken

    Motor lekker gewassen en ziet er weer prima uit. Doe ik eigenlijk gewoon met doekje + wax zodat hij lekker glimt. Maarja met die gladde wax durf ik niet aan me voorpoten te komen, geen idee wat dat spul doet met een keering bij het inveren. Kan ik dit gewoon met wat ontvetter (alla Dasty) schoon...
  20. Freakie_1

    Carbs helemaal leeg; juiste manier van starten zonder PRIME

    Wat is de juiste manier van starten als het gehele brandstof systeem leeg is geweest. Dus wel volle tank maar leidingen en carbs leeg. Kraan heeft geen PRIME. Zit wel een brandstof pomp op maar de in eerste versnelling zetten en dan starten (zonder koppeling, dus dat hij wel pompt) werkt niet...
  21. Freakie_1

    GS 500 loopt op 1 cilinder

    Situatie GS 500 reed tot datum X prima. Op datum X merkte ik al dat de motor rijk begon te lopen en voordat ik het door had stond ik met pech stil. ANWB gekomen om me te helpen maar we hebben hem niet aan de praat gekregen > vlotternaald (toen nog vermoedelijk) vast. Daardoor is de motor...
  22. Freakie_1

    Lege tank bewaren in vochtige omgeving

    Ik heb een extra tank die ik op dit moment niet gebruik en dus bewaar. Deze heb ik op dit moment opgeborgen in een extra box gezien me normale stalling geen ruimte meer heeft. Nu is het in deze extra box nogal vochtig. Kan ik nu het beste de tank bewaren met water er in of juist geheel leeg...
  23. Freakie_1

    Onderhoudsvrije accu hogere spanning?

    Mijn Kawa heeft een onderhoudsvrije accu (MF) die inmiddels al sinds mijn aankoop van de fiets 2 jaar geleden het meer dan prima doet. Daarom mag hij deze winter lekker droog aan de druppellader. Nu heb ik in dat zelfde hok nog 3 accu's staan die aan de lader gaan. De andere 3 zijn geen...
  24. Freakie_1

    Te Koop: VTR Remleiding Voor

    Te koop aangeboden: Remleiding Honda VTR remklauwen voor. Kwam deze nog tegen bij het opruimen van mijn schuur. Zelf nooit gebruik maar ze zien er nog tip top uit. Wil er gewoon vanaf en iemand blij mee maken die er wel iets mee kan dus doe een leuk bod, zing een liedje, doe een dansje of...
  25. Freakie_1

    Shit hij is kwijt

    Zat ik net op de motor, rustig naar huis aan het rijden. Beetje donker dus lekker rustig tuffen want ook nog eens regen. Dus ik raak in diepe meditatie en bedenk het ideale vrijdag onderwerp. Kom ik thuis, motor vast gezet, post opgehaald, telefoon gaat, buurvrouw belt aan. Kortom de chaos...
Terug
Bovenaan Onderaan